Hans, Sara en Marcel wonen in Alice Springs!

hee wat goed zeg een eigen stekkie. Lekker hoor dan is je bedje klaar als je straks aankomt.

Zal een dubbel gevoel zijn hier de laatste dagen dus zet hem op... je hebt een super vooruitzicht dus dat komt wel goed.

Wouw,

Wat gebeurt er toch een hoop nu en wat een dingen om naar uit te kijken.

:congrats: met jullie eigen stekkie.

kijk met spanning uit naar de rest van jullie onderneming en de foto's!

toen Hans aankwam had hij een tent mee genomen had ik begrepen om de eerste periode door te komen.
heeft hij deze meegenomen als handbagage. was dat een nieuwe want ik denk dat zij bij de douane daar ook naar zullen kijken.
De reden dat ik dat vraag is omdat wij aan het dubben zijn of wij de kampeerspullen mee zullen nemen of dat wij ze beter kunnen verkopen?

Nou Sara fijne dagen in Lissabon en vast een goede reis volgende week toegewenst.

Mariette

Hey wat fijn dat Hans en Marcel er zijn zeg!
Ik wil je nu alvast een goede reis wensen en een prettig weerzien met Hans en Marcel, want ik ben er de komende 2 weken niet :)

Veel succes ook met afscheid nemen.

:up:

Wat leuk Sara dat er al een huis voor je klaar staat zodra je hier aankomt. Voor het geval ik er volgende week niet aan denk wens ik je nu al vast een goede vlucht toe.

Groetjes,
Erna

[quote author=kallie link=topic=2514.msg67626#msg67626 date=1155279758]
Wouw,

Wat gebeurt er toch een hoop nu en wat een dingen om naar uit te kijken.

:congrats: met jullie eigen stekkie.

kijk met spanning uit naar de rest van jullie onderneming en de foto's!

toen Hans aankwam had hij een tent mee genomen had ik begrepen om de eerste periode door te komen.
heeft hij deze meegenomen als handbagage. was dat een nieuwe want ik denk dat zij bij de douane daar ook naar zullen kijken.
De reden dat ik dat vraag is omdat wij aan het dubben zijn of wij de kampeerspullen mee zullen nemen of dat wij ze beter kunnen verkopen?

Nou Sara fijne dagen in Lissabon en vast een goede reis volgende week toegewenst.

Mariette
[/quote]

Hans heeft de tent bij de gewone bagage gestoken. Het was inderdaad wel een nieuwe. Zorg gewoon dat ze ni vol modder hangt en de haringen schoon zijn, dan moet dat wel lukken hoor!  :up: Bij hem hebben ze er zelfs ni naar gevraagd...

Sara

hoi Sara , ik ga je alvast nu een goede reis wensen and a safe trip . Doe Hans de groeten en veel plezier met je nieuwe start in Alice .De rest zullen we wel via XPdite lezen he  :-D .
groetjes van den Tom en natuurlijk ook van mij .
See you soon ,Katja.

Hoi Sara,

Nog 3 nachtjes slapen, heeeeel spannend allemaal, toitoitoi.
Wij vertrekken over 3 weken, ik krijg ook al kriebels in mijn buik.
Nederland is leuk, maar Oz lijkt me geweldig.

Goede reis,
Sybille

Hi Sara,

Ik wil je vast een goede reis wensen en een geweldig weerzien met Hans en Marcel!!!

Veel succes nog hier de laatste dagen en heeeeeeeel veel plezier straks in Australie!!!

Groetjes,
Lela :up:

Jaja over anderhalve dag stap ik (hopelijk) opt vliegtuig. Morgenmiddag kan British airways me vertellen of mijn vlucht van Brussel naar Londen doorgaat. Indien niet, dan zal ik wss vroeger moeten vertrekken, om toch mijn Qantasvlucht naar Melbourne te halen om 22uur.
Het wordt wel zwaar nu, zeker aangezien ik me zo eenzaam voel, Hans zit daar al en ik mis hem wel hoor, zeker omdat ik wel wat troostende woorden kan gebruiken. Ik ga iedereen erg missen en het is moeilijk ze achter te laten. Maar ja, de beloning is het waard, woensdag begint ons avontuur écht! En eindelijk Hans en Marcel weer zien, zes weken zijn toch lang hoor!
Ik heb ongeveer 40 kg excess bagage  :-D dus die laat ik hier achter, hopelijk kunnen ze die ons nasturen mbv de Nederlandse Post (TPG), we zullen zien.

Aan iedereen bedankt voor de steun en hopelijk tot in Oz hé!

Sara

Hey Sara,

Sorry dat het zo lang geleden is dat we elkaar hebben gesproken.
We willen je een hele goede reis toe wensen en heel erg veel sterkte met al het afscheid nemen.
Het zou heel fijn zijn voor je dat je je Hans EINDELIJK weer ziet.
Inderdaat 6 weken zijn wel heel erg lang.
Zodra je hier bent aangekomen en eenmaal een plekje hebt gevonden moeten we echt wat afspreken.
we hebben van koen en katrina gehoord dat jullie best wat tegenslagen hebben gehad. Dat vinden we echt heel vervelend voor jullie.
We hopen dat alles een beetje wil verlopen in oz. Je kunt ons altijd bellen als we ergens mee kunnen helpen.
Trouwens je vindt onze gegevens op: www.bestquality4you.com

Nogmaals een goede reis toegewenst!!

Veel liefs en groetjes

Albert en Jacquelien

Hi Sara,

Goede  :plane: naar Oz en ik hoop voor je dat je zonder problemen je aansluiting krijgt met je vlucht van London naar hier.
Ik hoop ook dat je niet al te veel vertraging oploopt ivm die terrorist problemen van de afgeloopen week.
Save flight and we hope to catch you here soon. I know Hans has missed you like crazy as well zo enjoy your time together once you have arrived.

Liefs,

Koen & Katrina :-D  :bye:

[quote author=Erna link=topic=2514.msg68008#msg68008 date=1155624066]
Sara, ik heb je een urgent pm-tje gestuurd.

Erna
[/quote]

Answer sent!  :up:

Merci iedereen voor de steun hé, toch fantastisch dat we zo vrienden gemaakt hebben hé, via dit forum. Ik hoop jullie allen snel weer te zien, de cola/amaretto/pintjes zullen klaarstaan.  :wink:
Vanavond weet ik of mijn British airways vlucht gecancelled wordt, I'll let u all know.

Sara

Sara,

Ook van mij een hele goede reis toegewenst.
Ik heb weliswaar nog nooit eerder op een bericht van jou gereageerd, maar ik wél altijd alles gelezen en met jullie meegeleefd.
Hopelijk heeft Hans succes gehad met de huizenjacht en een mooie woning gevonden. 'Thuis' komen in een 'eigen' huis is toch wél zo fijn.

Over een paar weken zijn wij in Alice Springs; we zitten nú in Coober Pedy en hebben vandaag een zeer leuke dag doorgebracht met Barry en Vanessa, die hier sinds half maart werken, maar gisteren en vandaag hun vrije dag hadden, Dat kwam dus erg goed uit.

Wellicht tot ziens in Alice...

Zilver  (& Goud, nauwelijks aktief op het forum)

Hey Sara

Een heel goede, voorspoedige reis toegewenst en een heel fijn weerzien met je mannen in je nieuwe land. :up:

Groetjes
Syl :)

Hai Sara,

Ik hoop ook voor je dat de vlucht naar London geen probleem oplevert! Hee, heb je trouwens 40 excess bagage of in totaal? Nou ja, enniewee, fijn dat je je man en hond weer kan zien!

Groetjes,

Ireen :)

Hoi Sara,
Een fijne vlucht toegewenst!!! hopelijk gaat alles voorspoedig en zie je Hans en Marcel weer snel.
Hoe is het Marcel na het maandje quarantaine?? Blij om weer lekker vrij bij het baasje te zijn??

Heel veel succes in Alice Springs!!

Groetjes
Ineke, John en witte herder Ivar.

Hey iedereen! Ik tel de uren af nu, mijn vlucht is geconfirmeerd en ik moet enkel erg vroeg inchecken (zo'n drie uur op voorhand). De handbagage is érg gelimiteerd.

@Bono: Met Marcel gaat alles érg goed! Die was erg blij om weer full-time bij zijn baasje te zijn en af en toe heeft ie eens naar mij getelefoneerd  :-D en dan herkende ie mijn stem wel hoor. Hebben we ni te veel gedaan want is toch erg verwarrend hé. Meestal legde Hans gewoon de telefoon bij Marcel en dan hoorde ik hem zuchten en knorren, want die bulletjes zijn wel knorrers en snurkers hoor  :-D . Maar alles gaat heel goed, gelukkig. We hebben ons duidelijk veel zorgen gemaakt om niets, want na twee dagen was hij de quarantaine al gewend en is alles super gegaan.

@Ireen: ik mag 40 kg meenemen maar heb geconstateerd dak er nóg eens 40 kg over had!  :-D Die gaan we proberen op te sturen via TPG Post, de Nlandse Post. Ja, ik weet het ...  véél te véél spullen!  :-D

@ Zilver: Bedankt voor de steun en leuk dat jullie in de buurt zijn! Ook ik heb jullie verhaal gevolgd, die hele rondreis met die supermooie mobile home, lijkt me zaalig. En toch wel leuk dat je dan forummers tegenkomt hé!  :-D Laat iets weten als je in ALice bent!

Dus: wss ben ik nu een paar daagjes stil ..... maar van zodra ik in Alice ben, dan laat ik iets weten. Vrijdagochtend land ik daar, we moeten zaterdag al naar de jaarlijkse rodeo ...  :-D .

groetjes iedereen!
Sara

Hey Sara,

Een heel goede reis toegewenst en een fijne hereniging met Hans en Marcel!
En houd je taai, he die laatste uren hier! :up:

Mariette

Back