Hans, Sara en Marcel wonen in Alice Springs!

Ik zou me in Alice Springs vreselijk opgesloten voelen denk ik. Ik woon nu in het Oosten des lands en mis hier de zee al zo vreselijk (kom uit het westen ;) ) Ik vind het wel knap dat jullie er heen gaan :)

Hans zei me te zeggen dat het niet de bedoeling is dat hij daar als goudsmid gaat werken. Hij doet dat nu al zo'n tien jaar, eerst in een atelier en nu al een jaar of zes zelfstandig en wilt eigenlijk wel eens iets anders. Dus welke plek is er beter dan Alice, om voor een tijdje een volledige ommezwaai te maken?
Hij zou het liefste als Park ranger werken, maar terwijl hij meedoet aan al die cursussen en examens, gaat hij iets zoeken in het toerisme (dat is er wel genoeg daar)...
We zijn benieuwd wat het zal worden.... :)

Sara (en Hans)

[quote author=sarabaes link=topic=2514.msg28655#msg28655 date=1127308493]
Hij zou het liefste als Park ranger werken, maar terwijl hij meedoet aan al die cursussen en examens, gaat hij iets zoeken in het toerisme (dat is er wel genoeg daar)...
We zijn benieuwd wat het zal worden.... :)

Sara (en Hans)
[/quote]

Dat lijkt mij nu ook leuk werk. Veel succes Hans.

Rene

Het is niet echt een verandering van plannen of zo maar ik wilde het jullie toch niet onthouden.
Een jaar of twee geleden heeft Hans voor mij een tatoeage uitgetekend. In totaal is er zo'n jaartje aan gesleuteld vooraleer het dan definitief op mijn rug gezet is. Ik wilde iets vrouwelijks, liefst met bloemen, die elegant op mijn rug omhoog kwamen. Hans combineerde mijn 3 favoriete bloemen en creërde een onbestaande bloem. Ook de kleuren werden door ons gekozen. Het is dus geen bestaande bloemsoort, alles is verzonnen of esthetisch gekozen.
Toen we naar de NT gingen (wij werden instantly verliefd op het NT, maar dat weten jullie wel al hé), zag onze australische gids mijn tattoo en hij vroeg waarom ik voor die bloem gekozen had. Ik vertelde hem dat de bloem verzonnen was, de knoppen en de stengel ook.  Nee, zei hij, dat is een Desert rose, het symbool van de staat NT. Ik heb de bloem gezien, en inderdaad, zelfs de kleuren komen overeen.
Nu blijkt mijn tattoo, die totaal uit onze verbeelding is ontsproten, het nationaal symbool van de staat te zijn waar we naartoe verhuizen!
Ik ben een wetenschapper en geloof niet in het lot, maar hiermee doen ze me wel ontzettend twijfelen...

Sara

[quote author=sarabaes link=topic=2514.msg30396#msg30396 date=1128420772]
Het is niet echt een veranderting v
[/quote]

Leg dat eens uit, Sara.
Hier begrijp ik niets van.

Maarre Sara, Wanneer krijgen wij het te zien? Of krijgen we het te zien in Tilburg????

Ik ben toch zeer benieuwd hoe het er uit ziet. De omschrijving klinkt hartstikke goed!!!!!!! :up:

Rene

En vergeet niet, er gaan fototoestellen aanwezig zijn (vooral met dit soort bijzondere plaatjes natuurlijk)... Niet te vroeg showen dus ... !
M.vr.gr.
Perthpete

En Hans heeft ze ontworpen en aangezien hij een soort kunstenaarsstatuut heeft, mag hij copyright vragen hé! Dus oppassen met die foto's!  :-D :-D :-D

Sara

Tja, als je verliefd wordt op een staat die toch geen eenvoudige of gemakkelijke keuze is, en dan blijkt dat een bloem die je zelf verzonnen en ontworpen hebt het nationaal symbool is van die staat waar je je hart aan hebt verloren....das toch wel erg speciaal, niet? Het doet zelfs mezelf twijfelen aan heel dat 'lot'-gedoe...  :-D

Sara

Ik heb even een "preview" gehad van de "Rose".
Nieuwsgierig als ik ben, ben ik even op het gaan zoeken. En als de tatoo er maar half zo mooi is als ik heb gezien............ Dan heb je idd iets HEEL moois!!!!!!!!

:up: :up:

Gr. Rene

Bij deze beloof ik:

Als het lukt om er een mooie foto van te maken, zal ik hem NIET verkopen o.i.d. en plaatsen op internet of zo alleen met jullie akkoord (zoiets zal natuurlijk wel moeten om hem ook binnen het forum zichtbaar te kunnen maken ;-).

Voor de duidelijkheid, het is vooral de symbolische waarde (zeg maar de verwijzing naar het ´voorbestemde´) waardoor ik het interessant vindt. Ook al zijn wij zelf over het algemeen erg realistisch en zo, hebben we toch wel het idee dat niet alles toeval is....

M.vr.gr.

Perthpete

Ziehier dus de bloem, het symbool van het NT en nu dus op mijn rug:

Sarabloem.jpg

Met dank aan de fotografen van dienst  :wink: en mijnen Hans voor het ontwerp!  :up:

Sara

Maar om heel NT op je rug te dragen, moet je wel een sterke rug hebben!! :rotflmao:

Leuke foto trouwens   :up: (mooie rug ook!!) :evil:

GO NT!!!!!

You've got me started now Rene...en in ons eigen topic kunnen we niet echt off-topic gaan hé...dus..

:cheer:  :cheer: Go NT  :bis:  :bis:

:-D

Sara

Onze Rudi (de bullterrier die dus niet meegaat naar Oz) staat vandaag op de site van Bullterrier liefhebbers. Wel even schrikken om je liefje daar zo te zien staan, maar het is het beste voor hem.

Je kan hem zien op  http://www.hondenrecht.nl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=562&mode=thread&order=0&thold=0

Een beetje vedrietig nu, maar het moet...  :cry:  :cry:  :cry:

Sara

Back