Tekkel
XPdite Sponsor
Hier;Heb jij geen messen? Kan toch gewoon in stukjes? Anders sleep ik de XXXXXL BBQ wel mee op mijn fiets!
Past hij toch wel op?
Hier;Heb jij geen messen? Kan toch gewoon in stukjes? Anders sleep ik de XXXXXL BBQ wel mee op mijn fiets!
Hier;
Past hij toch wel op?
Heb jij geen messen? Kan toch gewoon in stukjes?
Ja, weet ik. Ben alleen erg verbaast hoeveel mensen er binnen komen zonder moeiten te doen (of in ieder geval zonder IELTS test)Martin, genoeg mensen die wél nog steeds een hoop moeite moeten doen.
Dat is het oa dus ook! Wil je je registreren voor nurse moet je acadamic Ielsts doen! Maar iedereen die als PCA'S rondlopen in ziekenhuizen of nursing places hebben die verplichting niet!!! Waarom niet? Wil je hier wonen en werken dan moet je gewoon een bepaald niveau Engels beheersen!Verpleegkundigen die geen Engels sprekenn? Verpleegkundigen moeten zelfs de Academische IELTS doen met een minimaal score van een 7.
De racistisch geladen opmerkingen van Martin en opmerkingen betreffende het gewenste taalnivo voor bepaalde beroepen beantwoorden deze vragen niet. Het is helaas wel een weergave van hoe de maatschappij met dit vraagstuk omgaat.
Dat is het oa dus ook! Wil je je registreren voor nurse moet je acadamic Ielsts doen! Maar iedereen die als PCA'S rondlopen in ziekenhuizen of nursing places hebben die verplichting niet!!!
Volgens mij wordt er met PCA, Personale Care Assistant bedoeld, zoiets als helpende of verzorgende.Gelukkig kom ik mijn vak ( Mental Health) goed verstaanbare collega's tegen! Handschriften daarentegen zijn soms onleesbaar( vooral artsen) en tja...geen electronisch patienten dossier.
Zelfs langs de kust zijn er nog best rustige gebieden. De Central Coast bijvoorbeeld vind ik een heerlijke omgeving in vergelijking met Sydney. Je bent nog steeds dicht bij alles wat je nodig hebt. Probleem is alleen dat de kantoorbanen daar niet te vinden zijn en de jeugdwerkloosheid is hoog. En dat zal toch vooral een reden zijn waarom iederen dicht bij de steden wil wonen, je hebt nu eenmaal een baan nodig.Wat mij opvalt is dat iedereen langs de kust will wonen.
Als je even iets naar het binnenland gaat is het gelijk al rustiger.
Cafe/ bar opzetten met deze technology.....gat in de markt.jezelf lekker van morfine kunnen bedienen door elke 5 minuten op een knopje te drukken