Hi Pim
Goh wat naar voor je. Maar je moeder is heel erg bang dat zij je kwijt zal raken als jij mee gaat, dat ze je nooit meer zal zien.
Het is jammer dat ze jou niet de kans wil of kan geven en het jou niet gunt (zo zie ik dat) om ook eens mee te draaien in het gezin van je vader en de kans om een groot avontuur mee te maken.
Misschien kan je haar nog overtuigen dat ze jou niet kwijt is en dat je heel veel contact zal zoeken met haar en dat je ontzettend veel van haar houdt maar dat ze jou deze kans niet mag ontnemen. En tenslotte op een dag ga je toch het huis uit.
Ik hoop echt dat je toch nog de goedkeuring krijgt van je moeder.
Ik begrijp je moeder wel een beetje, Ik ben zelf moeder van een dochter van 9 jaar uit een eerdere relatie en als het goed is gaat ze mee met ons naar australie maar als ze liever in Nederland wil blijven bij haar vader dan heb ik en de rest van het gezin dat te accepteren, het zal me vreselijk veel pijn doen maar ik zal haar dan toch los moeten laten het gaat tenslotte om haar geluk. (Er is gelukkig internet, telefoon, vakanties enz.) Er is altijd een partij die verdriet zal hebben, want gaat Jes mee dan zal haar vader heel erg verdrietig zijn. Gelukkig heb ik geen gedoe met toestemming, ik ben nooit getrouwd geweest met de vader van Jes en hij heeft geen ouderlijk gezag dus als ze mee wilt dan gaat ze gewoon mee.
Zo doet het ook heel veel pijn dat Alec mijn stiefzoon van 10 niet met ons mee zal gaan, die woont bij zijn moeder. Ik hoop dat hij eens langs komt voor een vakantie of dat hij een studie wil gaan volgen in Australië over een jaar of 6.
Pim heel veel sterkte en misschien helpt het als je haar jou topic eens laten lezen, dan weet ze meteen hoe jij erover denkt en hoe erg je er mee zit, misschien bedenkt ze zich. Wat kan er gebeuren nee heb je al
groetjes,
Moon
The Roosters