Help...

Lost

Administrator
Ik ben op zoek naar een aantal forumleden die mij de komende paar weken willen helpen. Je hoeft niet technisch te zijn, je mag een grote neus hebben en kleine oren, of andersom. Iedereen die aan deze omschrijving voldoet is vanzelfsprekend een goede kandidaat. Nou vooruit, iedereen die niet aan deze beschrijving voldoet mag zich ook opgeven, maar wordt niet boos als je niet (gelijk) wordt uitgenodigd.

Er zijn in eerste instantie maar een paar stoelen die gevuld moeten worden. Later zal ik zeer waarschijnlijk nog enkele keren aanvullende stoelen aanschaffen, die dan gevuld gaan worden met kandidaten die in de eerste ronde niet succesvol waren.

Oh, was ik toch bijna nog wat vergeten. Waar ik hulp bij nodig heb moet natuurlijk voorlopig geheim blijven. Je hoeft dus *echt* helemaal niets te kunnen, behalve een geheim bewaren.

Iedereen begrijpt het? Mooi!
 
Tsja, je voldoet volledig aan het profiel van de ideale kandidaat. Hartstikke leuk ook dat je gek bent op geheimen, maar hoe gek ben je op het bewaren van geheimen?
 
Niet gek op, maar wel heel goed in. Ik heb mijn man nog altijd niet verteld dat Sinterklaas niet bestaat ;)
 
Kijk, een tik in alle hokjes....

Je bent de eerste van een select gezelschap. Over enkele dagen krijgen jij en je mede-geselecteerden meer informatie. Ik ben alvast druk bezig met de voorbereidingen.
 
Ah, Margot is de tweede geselecteerde.

Dat gaat goed. Zulke strenge eisen en de eerste twee kandidaten zijn al succesvol. Misschien moet ik vanaf nu aanvullende eisen stellen....
 
Hi lost, wil me ook opgeven, ben erg goed in het bewaren van geheimen. (en een grote neus)
groeten Johan
 
Snap er niks van.
dus dan voldoe ik vast wel?
Hoe lang moeten we in die stoel blijven zitten? :evil:
 
Gezien hetgeen jij met het forum voor ons betekent, wil ik graag ook iets voor jou kunnen betekenen. Count me in. Je zegt technisch? Dan kan ik wellicht wat voor je betekeken ;)
 
Kijk, zo gaat het snel.

Pamandgeorge, Lamarck, FOL, Marie en Dan en alieNL zijn aan de lijst toegevoegd.
 
Niet gek op, maar wel heel goed in. Ik heb mijn man nog altijd niet verteld dat Sinterklaas niet bestaat

Weet je heel zeker dat je Sacha in je groep wilt hebben? Sascha en geheimen...kweet nie hoor... ;) ;)

Ik wil ook wel helpen! (Kan ik meteen Sacha in de gaten houden.... :smile: )

Groeten,

Leon
 
Ik doe ook mee om te helpen, al heb ik een groot vermoeden, dat dit uitmond in een grote jolige grap van Louw.

Verhuisdozen waren al uitgeruimd toch? Ik doe niet mee aan 'enge' kettingbrieven.

groetjes Simone
 
Aan de andere inschrijvers: hebbe njulie ook de NDA van lost ontvangen? Wat een eisenpakket zeg...



;)
 
Heb net de eerste pagina doorgeworsteld... en ik dacht dat emigreren moeilijk was.... pffff
 
Back
Top