Pamandgeorge,
Lamarck,
FOL,
Marie en Dan
alieNL
Dat ligt er een beetje aan. Enkele weken zeker. Gelukkig is het niet zo erg als het lijkt hoor, je mag best af en toe opstaan om je benen te strekken.Hoe lang moeten we in die stoel blijven zitten? :evil:
Technische kennis is deze keer helemaal niet nodig. Het heeft waarschijnlijk wel als nadeel dat de andere kandidaten je zielig zullen vinden en over je zullen praten zo van: "je weet wel, die stumper... WAAAtttt??? Je wist niet dat hij techneut was? Ja, dat verklaard een hoop he?". Geeft niet hoor, ik ben zelf ook een tekkie dus je mag tijdens de pauzes best bij mij komen staan (maar niet te dichtbij hoor, daar wordt ik ongemakkelijk van).Je zegt technisch? Dan kan ik wellicht wat voor je betekeken
Ik wist het wel... Als Sacha over de dam is...Als Margot en Sacha meedoen wil ik het zeker niet missen... :roll:
Kan ik ook meedoen?
Wees niet bang, dit is veel erger!Ik doe ook mee om te helpen, al heb ik een groot vermoeden, dat dit uitmond in een grote jolige grap van Louw.
Verhuisdozen waren al uitgeruimd toch? Ik doe niet mee aan 'enge' kettingbrieven.
Mijn advocaat heeft de eisen herschreven... Hij vond de stijl te "Jip & Janneke" en had het erover dat het meer moest lijken op "Finnegan’s Wake". Had ik zelf nog nooit van gehoord, maar dat schijnt zware kost te zijn. Maak je borst dus maar nat.Aan de andere inschrijvers: hebbe njulie ook de NDA van lost ontvangen? Wat een eisenpakket zeg...
Ja maar... ja maar.....
En ik wil zo graag helpenKan ook nooit eens echt druk zijn op het werk zonder alle leuke dingen te missen...
Scooby, on 3 November 2011 - 06:21, said:
Ik doe ook mee om te helpen, al heb ik een groot vermoeden, dat dit uitmond in een grote jolige grap van Louw.
Lost, on 3 November 2011 - 13:15, said:
Wees niet bang, dit is veel erger!