Help...

Oke, oke, voor een keer strijk ik over mijn hart. Zwerver mag als grote uitzondering ook meedoen. Dat kost me klauwen met geld voor een extra stoel enzo, maar dat verhaal ik wel weer in de kosten voor het lidmaatschap voor het forum. Uiteraard laat ik FOL niet zo makkelijk gaan, dus nu hebben we een groep van 14 leden.

Nou in dat geval moet ik je natuurlijk wel heel erg bedanken natuurlijk:

3335037932_d0242212be.jpg

 
Die ik poste was natuurlijk voor Lost, die mij toeliet, familie S heeft al een passende reward in haar PM zitten (iets met pluizig enzo)
 
Kom ik hier na een paar dagen weer eens rondkijken... lees ik deze post en denk... ben weer eens te laat? Oh tweede groep, maak misschien toch nog kans... Ben blij dat ik niet zo snel opgeef want ik word ineens getrakeerd op iets lekkers.... YUM! :lol:
 
Is er ook nog een stoel voor Jack?.
Of ben ik weer te gewoon...en als gewoonlijk te laat.

:grin:

Jack :evil:

Ga maar in de rij achter me staan lady.
Is er ook een 2de groep...wow..!! :mellow: waar gaat dit over ..."er zijn nog stoelen over".??
Wel we shall see said the blind man and he walks with his head against the wall <_<

Jack :evil:
 
Kom maar , gevaarlijk , pikant of heet.
Jack kan het allemaal hebben.

Euhhm ben ik de eerste nu.

Cheers,

Jack :evil:
ps; heb die andere in groep 1 nooit meer terug gezien op xpdite forum <_<
 
Gisteren eindelijk van de IC af...

Maar we hebben de films "Final destination" gezien. Dacht je eerst dat er met 'final destination' misschien Australie werd bedoeld, na het zien/horen van Lost zijn idee weet je wel beter :shock:
 
WHOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO

Moet ik eigenlijk wel blij zijn?.... <_<

Jack :evil:
 
Back
Top