Zo, de medicals zijn achter de rug. En denk je dat dat ook vlekkeloos is verlopen? FOUT!
Foto laten maken:
Melden bij de balie:"Oh, kijk, jullie hebben alles meegenomen. Goed, even kijken. Ik denk dat jullie bij die en die moeten zijn. Oh, ik zie dat die niet op de lijst staat. Nou, dan doe ik er wel een groen stikkertje op, dat vind ik een mooie kleur. U mag daar even plaats nemen." (Oh en dan krijg ik de kriebels al een heel klein beetje)
Foto gemaakt, is goed, geen afwijkingen. We hebben nog gevraagd of alle benodigde documenten in de envelop zaten. "Ja hoor, maak je maar geen zorgen. Veel plezier in Australië."
Bloed prikken, ook goed (ben blij dat radio Noordzee niet aanstond :lol: )
Op naar ome doktor, papiertje verder ingevuld, handtekening eronder en keuren maar. Alles goed. "Mag ik dan nog even de foto's van jullie even bekijken?" "Nou, die zitten al in die envelop en ik wil niet dat die opgemaakt wordt, anders hebben we hommeles met de DIMIA." "Nou, normaal krijg ik die gewoon even te zien ter beoordeling en het is wel vaker misgegaan dat foto's niet meegestuurd zijn naar Oz. Even voelen, want normaal gesproken past die foto niet in die envelop." Ritsel, ritsel, ritsel, ritsel, twijfel, ritsel, ritsel. ZIT ER NIET IN! Even bellen. "Nee, sorry, er is niemand meer op de afdeling aanwezig." En mijn bloeddruk was nog niet gemeten! :lol:
Alles goed en wel, de arts regelt dat morgen en houdt ons op de hoogte en als ook de bloedtest binnen is stuurt hij alles verzegeld naar ons toe. Een weekje wachten dus. Geeft niet, de VOG is ook nog niet binnen; ik moet eerst een voorbeeld hebben voor ik het kan vervalsen. :lol:
Alles zal recht kom.