Reinhoud
Active Member
Dank, ik zal een poging wagenJe kunt ze uploaden naar bijvoorbeeld www.imgur.com en dan de link naar het fotoalbum of de foto's hier plaatsen.
Dank, ik zal een poging wagenJe kunt ze uploaden naar bijvoorbeeld www.imgur.com en dan de link naar het fotoalbum of de foto's hier plaatsen.
ik heb vd week the bloomfield track gedaan, niet erg moeilijk wel erg gaaf om te doen. 1 rivercrossing en wat steile hellingen, 1 is rond de 42%, uiteraard eitje voor de auto. Bestuurder had er meer de zenuwen van dan de auto haha
Toen ik de Bridport - Bellingham trip deed stond ik een paar keer voor een afdaling... Ik durfde het niet aan, afdaling lijkt enger dan er tegen op..
Dit is waar, vooral met een automaat, je blijft remmen. in lage gearing en de auto houdt de snelheid binnen de perken. Ik vind bergop persoonlijk wel scarier, vooral als je halverwege grip verliest en de auto begint te zoeken naar grip. 1 verkeerde beweging en je ligt op je dak.
We hebben besloten voor een pathfinder te gaan en meteen de radiator te bypassen. Zo kan er geen koelvloeistof in de transmission komen, wat de grootste boosdoener is. Die bak is namelijk verder precies wat we zoeken.
Nu nog aan het twijfelen tussen diesel of petrol, TL of TI (leren bekleding of niet) en of we voor een goedkoper 06 model gaan of uiteindelijk voor de wat duurdere, maar nieuwe 10/11 versie. Kwa gereden kms vaak tussen de 175k km en 250k km.
heb je de auto inmiddels al en zo ja, hoe bevalt ie? Al wat offroad mee gereden?
Ah, hij is er zo eentje die de track kapot maakt met te hoge bandenspanning.
En bedankt he.
Ah, wist ik nietAh, hij is er zo eentje die de track kapot maakt met te hoge bandenspanning.
En bedankt he.
hahaha, ik weet wat je bedoelt. Maar op het strand, na de volgende vloed is er weer een nieuw wegdek (alleen de way in/out niet...)
Zelf rij ik altijd al met redelijke lage spanning op asfalt. Zo'n 35 psi, dan hoef ik bij de eerste gravel road niet gelijk uit te stappen om de banden af te laten en heb ik toch wat meer comfort Maar strand op en af door de duinen ga ik gerust terug naar 16.
Las laatste dat je "niet lager dan 18" zou moeten gaan (Kevin Williams - managing director of Australian 4wd training services)
Kluger is onder voorbehoud van mechanical check gekocht!
Het laagste wat ik ooit heb gehad was 6psi.
Daarna gelijk weer opgepompt tot 15psi.
Nee hoor,in WA.Nee joh, de slechtste drivers wonen in Sydney .