Het grote auto topic

Gaaf hoor @SteveSW , nieuwe bak! Ik mag je graag plagen met je Prado maar wel lekker hoor 😉

En dan ook nog de Jeep met nieuwe vering en bash plates! Binnenkort op avontuur!
 
Last edited:
Zo gaat het lijstje in de prullenbak. Geen Jeep, geen Defender, maar een gold old (2009) Prado. Oud overheidsding, welke na 90K verkocht was aan de gast die 'm nu met 191K op de teller aan ons verkocht heeft. Naja, bijna dan. Ik heb een 10% down payment gedaan, want het is wat lastig om twee auto's op hetzelfde moment te besturen.

Woensdag ophalen en dan maak ik ook wel wat foto's.
 
Zo gaat het lijstje in de prullenbak. Geen Jeep, geen Defender, maar een gold old (2009) Prado. Oud overheidsding, welke na 90K verkocht was aan de gast die 'm nu met 191K op de teller aan ons verkocht heeft. Naja, bijna dan. Ik heb een 10% down payment gedaan, want het is wat lastig om twee auto's op hetzelfde moment te besturen.

Woensdag ophalen en dan maak ik ook wel wat foto's.
Leuk! Die defender komt er ooit wel. Ze zijn zoals wijn (nietwaar @afterbang ): je moet ze eerst wat laten liggen, ze worden alleen maar beter 😃.
Prado zijn meer zoals coca-cola: altijd goed, overal te vinden, direct satisfaction.
 
Zo gaat het lijstje in de prullenbak. Geen Jeep, geen Defender, maar een gold old (2009) Prado. Oud overheidsding, welke na 90K verkocht was aan de gast die 'm nu met 191K op de teller aan ons verkocht heeft. Naja, bijna dan. Ik heb een 10% down payment gedaan, want het is wat lastig om twee auto's op hetzelfde moment te besturen.

Woensdag ophalen en dan maak ik ook wel wat foto's.
Wij hadden in 2011/2012 ook een Prado, superveel plezier mee gehad. Zelfs leuke herinneringen aan tot je as vastzitten in de runoff horsepoo van een canefield 😅🤣. Tot je knietjes erin staan en iemand vinden die je eruit trekt. Wel veel gelachen…en gestonken, vooral dat laatste 😅
 
Zo gaat het lijstje in de prullenbak. Geen Jeep, geen Defender, maar een gold old (2009) Prado. Oud overheidsding, welke na 90K verkocht was aan de gast die 'm nu met 191K op de teller aan ons verkocht heeft. Naja, bijna dan. Ik heb een 10% down payment gedaan, want het is wat lastig om twee auto's op hetzelfde moment te besturen.

Woensdag ophalen en dan maak ik ook wel wat foto's.
De Prado stond niet op de lijst want vaak ‘over priced’ maar dit was een mooie aanbieding 👍

Mooi ook al die opties er al op die je uiteindelijk anders toch gaat of moet doen! Kijk al uit naar de eerste echte camping trip #NoMoreBig4 😂
 
De Prado stond niet op de lijst want vaak ‘over priced’ maar dit was een mooie aanbieding 👍

Mooi ook al die opties er al op die je uiteindelijk anders toch gaat of moet doen! Kijk al uit naar de eerste echte camping trip #NoMoreBig4 😂
I.d.d., normaal was deze Prado niet te betalen geweest en was dat geld beter naar een Defender gegaan. Maar deze was zo gunstig geprijsd en heeft echt alle opties die je maar zou willen, dus kassa!

En ja, we kunnen nu echt kamperen. Kom jij binnenkort nog even dat boat rack helpen terugleggen?? :)
 
Helaas heeft de dip in het water toch schade aangebracht.
De start motor moet vervangen worden.
De locatie? In de V van de motor, de manifold moet eraf.
 
Helaas heeft de dip in het water toch schade aangebracht.
De start motor moet vervangen worden.
De locatie? In de V van de motor, de manifold moet eraf.
Typisch. Het zijn meestal dynamo’s die het opgeven in water/mud. Startmotoren zijn een stuk ’geslotener’ en draaien ook niet terwijl je het water inrijdt dus hebben ze meestal geen last van. Zeker niet als ze zo hoog zitten.
(En niet zoals de dynamo van een 70 serie bijna onder de vooras…dus snel kapot door modder)

Wellicht toeval?
 
Last edited:


OFX
Back
Top