Het grote auto topic

Kaatje64

XPdite Sponsor
Gaan jullie in Australië voor dezelfde soort auto kijken als dat je nu in Nederland/België
rijd, of gooi je het roer om en kies je voor totaal iets anders?

Ik ben vrijdagavond eens op autosite's in AU gaan kijken en kwam tot de concliusie dat ze daar merken hebben waar ik het bestaan niet eens van wist. Bijvoorbeeld het merk Holden, volgens mij het meest verkochte automerk in AU samen met Ford.In Nederland rijden wij altijd Renault, eerst Twingo, daarna Kangoo en nu een Megane Break.
De Twingo vind je daar niet en een Kangoo en Megane ook niet al te veel.

Maar na het surfen op deze site werd ik op slag verliefd op een Holden Rodeo,

car.jpg


Of dit ooit werkelijkheid wordt laat ik jullie weten, maar ondertussen droom ik dus van deze STOERE auto.

Karin
 
Ok, Kaatje,

Nu in NL rijden we Volvo S60 ("dikke diesel") voor dagelijkse retouren Amsterdam (a 200 km per dag). Straks in Perth is ons plan te rijden in een Jeep Grand Cherokee.... (let wel, het is een plan..).

Overigens, inderdaad volop leuke autos in AU te vinden. Aanrader qua site:  www.carsales.com.au. Kun je ook member worden en zoek opdrachten opslaan. Waarvoor ze dan periodiek updates sturen.. Leuk als je een beetje autofan bent.

M.vr.gr.

Perthpete
 
Ik vind persoonlijk deze heel fijn Ford Falcon XR8 . Mooi is anders. Maar het gaat mij meer of ie betaalbaar is en wat er onder de moterkap zit. Het moet natuurlijk een Ute zijn, V8, minimaal 4L :evil:  Lekker makkelijk. Circuit motortje achter in en zeker 1 maal in de 3maanden een weekendje  phillip island in Melbourne pakken :cheer: :cheer:
3198338.jpg
 
He die Rene
Je zit me toch niet uit te lachen he....
58.gif
Anders haal ik Vanessa er even bij en dan zwaait er wat  
bud.gif

gr. Barry
ROFLOL.gif
 
Hé Barry,
daar heb je Vanessa toch niet voor nodig???
Met zo'n auto scheur je toch een heeeeel eind van René vandaan,
hij heeft toch een kapotte dynamo :roll:

Die van jou vind ik ook wel mooi, in ieder geval zou ik graag een ute willen net zoals jij,
hier zou je daar mee voor joker rijden of vinden de mensen het een pooierbak,
maar volgens mij rijden er behoorlijk veel ute's in AU.
Niet dat ik er veel van weet hoor, ben er nl nog nooit geweest.......

Groetjes aan Vanessa
Karin
 
Ik ben hier in nederland helemaal weg van mijn vw polootje, en in Aust hebben we een Nissan x-trail.
en ik wil voor mezelf wel weer een klein autootje voor erbij, ben niet zo'n held qua inparkeren met mega grote auto's.
(tja, blond he  :lol:)


groetjes Lin

en "worst case scenario"  de fiets  :bike:
 
Wij hebben ook altijd in hetzelfde merk rondgereden en ik zou
nu heel graag wel eens een echte grote bak onder mijn  :eek:utraged: willen...

Mijn vriendinnen zeggen altijd dat ik rij en parkeer als een vent (sinds zaterdag kan TheBroute dit beamen, toch Bert), dus zou ik dit ook wel eens met een ute willen doen. :whistle:

Niet dat ik er mee wil scheuren hoor, ik ben geen scheurmiep.

Karin
 
[quote author=Kaatje64 link=topic=3356.msg39373#msg39373 date=1133816840]
Met zo'n auto scheur je toch een heeeeel eind van René vandaan,
hij heeft toch een kapotte dynamo :roll:
[/quote]
DON'T KNOCK MY CITROEN BX DIESEL BREAK!! It gets me where I want to go met een slakkegangetje!! :gramps: :drive:

[quote author=Bear link=topic=3356.msg39372#msg39372 date=1133816454]
He die Rene
Je zit me toch niet uit te lachen he.... [/quote]

Nee hoor, ik lach je toe  :rotflmao:
Nice wheels though!!

Rene
 
We hebben nu een Toyota Corolla uit '97 dacht ik. Bij ons wordt het nooooooit van z'n leven een Holden. Ik ben zelf nog steeds helemaal weg van een Jeep Grand Cherokee, maar dat zal het niet worden denk ik ;) Wij willen de eerste paar maanden rond trekken door Australie, dus we moeten dan een auto hebben waar we samen ruim in kunnen en waar dus ook wat bagage bij kan. Ook lijkt het me dan makkelijk dat we een kwalitatief goede auto hebben die je kunt vertrouwen in de Outback... Geen idee wat het wordt ;) Een Landcruiser lijkt me wel gaaf, maar ook hier weer... is dat te betalen ;)
 
Annemiek,

Kijk eens op www.carsales.com.au Jeep Grand Cherokees (wat ook onze favoriet is!) zijn voor Australische begrippen best duur, maar ze schrijven ook heel snel af. Met andere woorden kijk naar eentje van een paar jaartjes oud (oke, hoe ouder hoe goedkoper, maar ook hoe ouder model).

De Landcruiser is volgens mij een duurdere auto dan de Jeep Grand Cherokee...

M.vr.gr.

Perthpete.
 
Hi Guys,

Wat zeker handig is wanneer je eerst een poos gaat rond toeren is te kijken of er in de outback ook genoeg spare parts zijn te vinden voor de auto die je gaat kopen.
Zo zullen spareparts voor een land cruiser er meer onderdelen zijn dan voor een grand cherokee.

Katrina en ik gaan eerst eens rondkijken, zij wil graag een ute, en ik ach... ik ben tevree met een Toyota Hilux, maar een Ford F250 zeg ik ook geen nee tegen. Hoe dan ook, we zullen eerst een goedkoop 2de handsje kopen voor we overgaan op het echte werk... :up:
 
So AJ,

Alstublieft zeg je zoekt wel de mooiste uit. :up:
Wat ligt onder de kap,v6je of een v8je.

Kan deze ook een retourtje naar de maan.

Groeten

Outback Jack :evil:
 
[quote author=AJ link=topic=3356.msg39527#msg39527 date=1133895039]
s_schiess_25.gif
[size=12pt]SAVE THE PLANET AND BAN 4WD'S[/size]       
s_schiess_18.gif


[/quote]

V8 power Ruleszzzzzzzzzzzz
sauer021.gif

fahr07.gif
:cheer: go ute :cheer: go ute :cheer: go ute ... etc etc
sorry ik liet mij even gaan....
angry-smiley-019.gif





No offence please, just yoking
hypocrite.gif
hypocrite.gif

Of ben ik nou weer te brutaal en maf bezig....?
 
[quote author=Bear link=topic=3356.msg39552#msg39552 date=1133904977]
Of ben ik nou weer te brutaal en maf bezig....?
[/quote]

[size=16pt]JA!!![/size]
:drive: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :drive:

Rene
 


OFX
Back
Top