Het grote EK topic

Ok ik ben confused... ? Is het EK ook niet via Eurosport te volgen?? Via foxtel krijg je in het standaard pakket Eurosport news whatever that is? Maar via select TV kun je zover ik kan zien de normalen Eurosport ontvangen. Dus ik neem aan dat je via die zender de EK kunt volgen? 

Anyway er moet toch een betere manier zijn dan boven op de al te duren Foxtel nog is een extra zender te nemen van 15p/m meer.

cheers :up:
 
[quote author=Bear link=topic=8849.msg118541#msg118541 date=1212304551]
Is het EK ook niet via Eurosport te volgen?? Via foxtel krijg je in het standaard pakket Eurosport news whatever that is
[/quote]

Bear, dat is EurosportNews idd, een half uurtje nieuws, wat elk half uur herhaald wordt. Die zullen misschien wat hoogtepunten/doelpunten laten zien, maar is niet te vergelijken met Eurosport zoals je in Nl gewend was.
 
Wordt er bij de uitzendingen van de NOS op internet, zoals eerder hier vermeldt naar je IP adres gekeken, om te achterhalen dat je niet in Nederland zit.
Of is het miscchien gewoon iets simpels als je landinstelling? Wie weet het en wie weet een manier om toch de uitzending van de nos te volgen, wel zo leuk met Nederlands commentaar.
 
[quote author=Joep link=topic=8849.msg118592#msg118592 date=1212410817]
[quote author=Bear link=topic=8849.msg118541#msg118541 date=1212304551]
Is het EK ook niet via Eurosport te volgen?? Via foxtel krijg je in het standaard pakket Eurosport news whatever that is
[/quote]
Bear, dat is EurosportNews idd, een half uurtje nieuws, wat elk half uur herhaald wordt. Die zullen misschien wat hoogtepunten/doelpunten laten zien, maar is niet te vergelijken met Eurosport zoals je in Nl gewend was.
[/quote]

Het lijkt er op dat je bij select tv wel normalen eurosport krijgt??  Maar dan heb je bij Select TV, ondanks het extra discovery channel paket van +/-6AUD meer p/m, GEEN discovery channel??? :wall: gekken ozzies af en toe  :grin: :grin: Laat discovery chnl nou net de reden zijn dat ik heel misschien foxtel of select wil... als het mag van de grote baas hier thuis..

Heeft BVN of hoe heet die tent?? ook geen voetbal... Kun ja natuurlijk alleen de herhaling van "onderweg naar morgen" kijken of een slappen uitzending van "opsporing verzorgt" en "KASSA"... of dat wat boeit als je 35 licht jaren verderop zit...  Laat ik maar niet beginnen over het NOS. !@#$%^ WIJ WILLEN DE EK!!! [size=7pt]Haal is een keer die k*te vinger uit de DYKE en zorg dat we hier down under een beetje normaal de EK kunnen volgen. !!![/size]
[size=7pt] zo das er uit .... [/size]
Anywya :up: Anders dan toch maar via het internet.  :x Als dat net zo goed gaat als dat uitzendgemist amateurristen site dan wordt het nog een gezellige avond... :wall: Met bier en chips voor de laptop naar een schermpje turen van 10 bij 10  en elke minuut blijft de zooi een aantal seconden hangen. NOU dan weet ik dus nu al dat het biertje dwars door het LCD scherm van mijn laptop verdwijnt.....
Zonde voor het bier..  :lol:

Cheers.
 
De wedstrijden worden op SBS radio uitgezonden. Voor Melbourne Fm 93.1
Radio is bij een saaie wedstrijd nog spannender ook.
Ik ga de wedstrijd tegen Italie dus maar lekker liggen luisteren op dat mooie tijdstip.

Groet Gerrit
 
Ik hoop toch niet dat het in Australie ook zo een oranje gekte is (onder de nl's)als hier :x.
Wie hangt nu vlaggetjes op voor het ek voetbal, moet ieder voor zich weten maar toch......
 
nou zeg, wat een onaardige woordenkeus! ik zelf ben ook groot oranje fan, en je moet zelf weten of je eraan meedoet of niet toch??
Stel heel de buurt heeft een hond behalve jij, dan noemen we jou tog ook geen imbeciel of wat dan ook?
Je kan ervan vinden wat je wilt, maar doe dan wel wat aardiger!
 
Hoe gekker :lol:... hoe leuker toch! :smile:
Geeft tenminste wat "kleur" aan het Nederlandse volk. :p 1 van de weinige momenten van eendracht in NL. :up:
Ik ben juist altijd erg trots op dat stukje Nederland, wat een goede reputatie heeft in het buitenland  :cool:
 
Oranjegekte? Hier niet. We allerlei mensen die de Australische vlag buiten hangen, Australische vlaggetjes aan hun auto maken en overal waar maar zo'n Australisch ding blijft zitten. Daarnaast gebruiken ze ook alles om de vlaggetjes van hun favoriete AFL vlag op te hangen. Heel herkenbaar maar dan niet oranje.
 
Gelukkig hier geen oranje gedoe
Van mij hoeft het ook niet, voor die twee wedstrijden is het trouwens ook zonde van je geld.
Maar iedereen moet het voor zich zelf weten.

Kees

Ps wanneer is het eigenlijk?
 
Ik heb toch mooi vrijdag even mijn Oranje shirtje naar mijn werk aangedaan.

(Sommige collega's deden spontaan hun :cool: op.)
 
Voor maandag al weer volop oranjegebak besteld!(bij ons) zo onder het  :tvhorror: kijken,  :eat: kan toch helemaal geen kwaad lijkt me?
kijk zelf alleen naar de Ned. team en misschien wel bij een kroegje in de buurt, best gezellig.
 
Iedereen moet lekker doen waar hij zin in heeft! Als je je hele huis oranje wil maken, lekker doen! Heb je er geen zin in, gewoon niet doen! Maar val de ander niet aan :x laat iedereen lekker in zijn waarde. Ik vind het enig als de hele boel oranje zou zijn maar helaas is dat niet zo...had ik maar in Nederland moeten blijven :grin:
 
Hi Ingrid

Vreemde manier om een topic te openen....?? je kan je waarschijnlijk wel voorstellen dat het "oranje" gehalte hier zowiezo beduidend lager zal zijn.  Trouwens hopelijk ben je minder allergisch  :grin: voor de kleuren Green and Gold want de aussies steken hun sport enthousiasme ook niet onder stoelen of banken als er iets "belangrijks" te supporteren valt.

Anyhow :smile: :grin: de oranje pyama's liggen hier klaar!! (bij wijze van dan) want het wordt achterlijk vroeg opstaan. Niks mis mee toch zo af en toe.....

Happy watching voor een ieder die het wel gewoon even leuk vind

Doei
Syl
 
Hoi allemaal!
Ik zou willen dat het hier wat meer leefde hoor het EK voetbal. In Nederland zat ik nu met oranje pet op op mijn werk, poeltjes doen en verzin het allemaal maar. Door dit soort evenementen krijg je toch een oranje-gevoel en weet je bij welk land je hoort en waar je voor juicht. Hier merk ik er helemaal niks van, het is niet of nauwelijks op TV. Ik mis het best! Daar staat weer tegenover dat Australië natuurlijk het mooiste land is om te wonen, dat maakt alles goed. Toch heb ik m'n petje klaar liggen - en zit ik waarschijnlijk in de komende weken een aantal nachten bij mijn computer via internet naar Langs De Lijn te luisteren.  Hee Syl weet jij of er wedstrijden van NL hier op TV (en dan niet austar of foxtel, maar de gratis tv) worden uitgezonden?
HUP HOLLAND HUP!!!  :up: :up:
 
Back
Top