[quote author=Joep link=topic=8849.msg118592#msg118592 date=1212410817]
[quote author=Bear link=topic=8849.msg118541#msg118541 date=1212304551]
Is het EK ook niet via Eurosport te volgen?? Via foxtel krijg je in het standaard pakket Eurosport news whatever that is
[/quote]
Bear, dat is EurosportNews idd, een half uurtje nieuws, wat elk half uur herhaald wordt. Die zullen misschien wat hoogtepunten/doelpunten laten zien, maar is niet te vergelijken met Eurosport zoals je in Nl gewend was.
[/quote]
Het lijkt er op dat je bij select tv wel normalen eurosport krijgt?? Maar dan heb je bij Select TV, ondanks het extra discovery channel paket van +/-6AUD meer p/m, GEEN discovery channel??? :wall: gekken ozzies af en toe :grin: :grin: Laat discovery chnl nou net de reden zijn dat ik heel misschien foxtel of select wil... als het mag van de grote baas hier thuis..
Heeft BVN of hoe heet die tent?? ook geen voetbal... Kun ja natuurlijk alleen de herhaling van "onderweg naar morgen" kijken of een slappen uitzending van "opsporing verzorgt" en "KASSA"... of dat wat boeit als je 35 licht jaren verderop zit... Laat ik maar niet beginnen over het NOS. !@#$%^ WIJ WILLEN DE EK!!! [size=7pt]Haal is een keer die k*te vinger uit de DYKE en zorg dat we hier down under een beetje normaal de EK kunnen volgen. !!![/size]
[size=7pt] zo das er uit .... [/size]
Anywya
Anders dan toch maar via het internet. :x Als dat net zo goed gaat als dat uitzendgemist amateurristen site dan wordt het nog een gezellige avond... :wall: Met bier en chips voor de laptop naar een schermpje turen van 10 bij 10 en elke minuut blijft de zooi een aantal seconden hangen. NOU dan weet ik dus nu al dat het biertje dwars door het LCD scherm van mijn laptop verdwijnt.....
Zonde voor het bier.. :lol:
Cheers.