Het grote EK topic

[quote author=jolanda b link=topic=8923.msg118973#msg118973 date=1212831673]
9 Juni Kees, mooie dag.
Die dag een bbq en iedereen in het oranje  :grin: :grin:

Jolanda
[/quote]
Beetje laat mischien maar ik heb hem door.
We komen er op terug als je weer hier bent.
Nog een gezellige tijd toegewenst

Kees
 
[quote author=ak link=topic=8923.msg119053#msg119053 date=1212968276]
Hee Syl weet jij of er wedstrijden van NL hier op TV (en dan niet austar of foxtel, maar de gratis tv) worden uitgezonden?
[/quote]

SBS zend de tweede en derde groepswedstrijd van Nederland uit. De wedstrijd van vandaag wordt niet door SBS uitgezinden (helaas).
 
Hoi!! Je kan nog even jezelf aanmelden bij setanta.com.au en voor 12 dollar per maand kan je dan alle wedstrijden zien. Dan zit je er wel een jaar aan vast. Wil je het alleen voor een maand dan betaal je aansluitkosten (iets van 14,80 of zo ) en 14 dollar voor die maand. Je hebt dan meteen alle wedstrijden op de buis!!
 
Gezellig!! Je moet dan trouwens wel Foxtel hebben, dat was ik even vergeten te zeggen...
 
Voor de liefhebbers: www.supportersclub-oranje.nl

Live beelden van het feest in Bern. Om DownUnder een beetje in de stemming te komen.  :up:
 
heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat waren ze fantastisch!!!!!!!!!!!!!!!!!Oranje maken, alles!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Mijn hemel, wat een wedstrijd!! Dit is toch ongelovelijk!!!!!!!!!!! Niet voor niets mijn bed uitgekomen!!!
Hebben jullie ook genoten???

Volgende wedstrijd met zijn allen kijken???????????
 
zo robijntje, echt niet normaal toch! super wdstrijd, als we zo blijven spelen worden we europees kampioen!
 
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar aan het gejuich dat door de straten echode te horen was het erg goed  :roll:
 
:x :cry: :x :cry: :cry: :x :x

Zelfs als ik opgestaan zou zijn, had het geen zin want de wedstrijd werd toch niet uitgezonden (NB: op SBS, free to air dan). Nu ik vanmorgen de uitslag hoorde kon ik het eerst bijna niet geloven. Ik las net ook dat het de grootste nederlaag ooit is voor de Azuri ...

Waar komt dat ineens vandaan dat 'we' dat kunnen ??

Ben ik overigens erg pessimistisch als ik zeg dat het normaal gesproken niet best is voor NL om in een tournooi goed te starten???
 
[quote author=perthpete link=topic=8931.msg119151#msg119151 date=1213059096]
Zelfs als ik opgestaan zou zijn, had het geen zin want de wedstrijd werd toch niet uitgezonden (NB: op SBS, free to air dan). Nu ik vanmorgen de uitslag hoorde kon ik het eerst bijna niet geloven. [/quote]

Same here... Hopelijk dat de overige wedstrijden die wel worden uitgezonden net zo'n spectakel worden. :lol:
 
Ja, bijna de moeite waard om zelfs als je de volgende dag moet werken ervoor op te staan ...

Trouwens, de volgende is tegen Frankrijk .. Vrijdag nacht!! Dat moet dus gaan lukken. Nog even uitzoeken hoe laat de uitzending (en dan ook de wedstrijd!) precies begint .....
 
Het is gewoon een ijzersterk elftal en ze speelden echt allemaal goed!! Die verslaggever raakte niet uitgesproken over de kwaliteit van Oranje en vond het de beste wedstrijd tot nu toe!! En v.d. Sar was ook geweldig, die had echt alles!!

Tja, nu de volgende, Frankrijk is ook niet misselijk en die zijn nu gewaarschuwd! Maar als we zo blijven spelen, drogen we ze af!! :p
 
Hier werd niet echt gejuigd :-( dat mis ik wel, die sfeer ) maarrrrrrrrrrr Ingriddh, alles wat oranje is gaat naar buiten!! Het spijt me voor je!! :evil:
 
Joep, Kerry, Tjarco en ik hebben vanochtend (vanaf 4:45am) de wedstrijd gezien bij Joep thuis; als imbecielen  :p in oranje gekleed enorm genoten van deze puntgave wedstrijd!!  :up:

Zaterdagochtend ga ik zeker weer kijken!
 
Back
Top