Het grote EK topic

Inderdaad jammer dat het hier niet leeft...mis echt die oranje gekte!! Nou ja, zelf maar wat zooi opgehangen :lol: Hele fijne wedstrijd allemaal straks!!
 
Volgens de Telegraaf zal bondscoach Marco van Basten negen andere spelers laten spelen in de wedstrijd tegen Roemenië. Alleen doelman Edwin van der Sar en middenvelder Orlando Engelaar blijven staan.

De spelers Khalid Boulahrouz, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst, Dirk Kuyt, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder en Ruud van Nistelrooy zullen volgens de krant rust krijgen. Nigel de Jong en André Ooijer staan op scherp en worden derhalve uit voorzorg aan de kant gehouden.

De vermoedelijke opstelling van Nederland: Van der Sar: Melchiot, Heitinga, Bouma, De Cler: De Zeeuw, Engelaar: Van Persie, Afellay, Robben: Huntelaar.

Toffe opstelling :) Absoluut geen B-team.

Verder denk ik dat het 2-1 wordt. Voor Nederland :)
 
De halve school hier loopt in oranje, met petjes, sjaaltjes, toeters en bellen, noem maar op! Er zijn zelfs pols- of enkelbandjes met 3 bellen eraan, oranje koebellen, je kunt het zo gek niet  verzinnen of het is er.
Gekkenhuis!

Ik heb geen idee hoe de Roemenen spelen maar ik ga er vanuit dat we het kunnen winnen, hoewel van Basten 9 nieuwe spelers in de basis heeft gezet. Dus ik hoop dat die gasten gemotiveerd zijn, lijkt me wel maar goed.., laten we hopen op vette winst.
Volgens de krant gaan vanavond Melchiot, Hettinga, Bouma, De Gier, Engelaar, De Zeeuw, Affellay, Robben, Van Persie (natuuuuuurlijk), en Huntelaar het doen.


Tatatatatataaaaaaaaaaaaaaaaa
 
nee man, alleen omdat dan Italië of Frankrijk niet doorgaan? Wat een onzin he, als we ze nu al konden verslaan, hoe mooi zal het daqn de volgende wedstrijd zijn! en het moet ons niet te makkelijk gemaakt worden! anders krijgen de spelers het helemaal in hun bol, nee hoor, gewoon eerlijke wedstrijden, en dan verslaan we ze gewoon nog een keer met nog grotere cijfers!!

[move]Holland! AANVALLUH!!![/move]
 
Weet niet of dit al had gemeld maar voor alle vrienden DownUnder: www.supportersclub-oranje.nl
Live beelden van het feest in Bern en, zaterdag, Basel. Is echt leuk om te zien. Hoop er zaterdag overigens zelf bij te zijn.
 
Ik dacht even: ze gaan het niet redden....
Maar gelukkig, het was weer winst voor Oranje!
Hieperdepiep, in de Gloria! Mooi 2 -0!!!!  :up:

Op naar de volgende ronde.
 
Nou Luuk, hoop dat je nog heel wat weg moet zuipen!! Echt gaaf dat we door zijn!! Mijn zoon net aan de telefoon gehad en die heeft vandaag een heel oranje pakket naar me toegestuurd :lol: zelfs mijn auto moet er aan geloven! Ze zullen weten dat hier een stel hollanders zijn komen wonen!!
 
Als het nu maar geen panalties worden want daar (scoren) uh sorry schieten we toren hoog mee/over
 
Hm, Bronckhorst, van Persie, Nistelrooy, Kuit.. die schieten penalty's er echt wel in!

Die gekke Duitsers zijn toch maar weer door..  :? Kunnen we zo mooi verslaan in de finale :)
 
Back
Top