Het grote EK topic

Joep, heb je de wedstrijd FRA-ROE gezien? Ok, ik alleen in een 10 minuten samenvatting, maar dat was erg onindrukwekkend zal ik maar zeggen... Dus het lijkt me inderdaad best mogelijk dat dit zo 1 op 20 jaar toernooi is ! :smile:
 
[quote author=perthpete link=topic=8923.msg119308#msg119308 date=1213260756]
Joep, heb je de wedstrijd FRA-ROE gezien? Ok, ik alleen in een 10 minuten samenvatting, maar dat was erg onindrukwekkend zal ik maar zeggen... Dus het lijkt me inderdaad best mogelijk dat dit zo 1 op 20 jaar toernooi is ! :smile:
[/quote]

Ik heb ook alleen maar de samenvatting gezien.(ik wilde bijna 'highlights' zeggen, maar die waren er niet)
Dat was inderdaad niet bijzonder, maar toen hadden de Fransosen een aantal geblesseerden die nu wel meedoen. (pas op voor die dekselse Henry!).

Najah we zien wel....zolang we maar blijven:

[move][shadow=red,left][size=30pt]!!!!AANVALLUH!!!!![/size][/shadow][/move]
 
precies!!!

Henry of nie ... zolang je maar vaker scoort dan de tegenstander is er geen vuiltje aan de lucht .. :)
 
Mooiste opmerking van Jack van Gelder (gewoon via de Ozzie SBS radio  :up:): Au revoir...  :grin:

We zaten met een legertje oranje fans bij Amoz & hubbie; GENIETEN!!!  :smile: :smile: :smile:
 
Yes, yes, yes, !!!!

(Niet live gekeken, maar opgenomen en net bekeken)
Prima mix van snel scoren, daarna steeds spannender wordend (lees: enger :)). Goed keepers werk hard nodig... En toen de 2-0.. heel mooi ..

Maar het allerbest toch die 2-1 (jawel van de Fransen, die zat er al aan te komen), binnen no-time gevolgd door de 3-1 ... pffff ,wat een opluchting!! En de 4-1 .. nou ja, dat maakt verder weinig meer uit. Maar wel heel mooi!!

Het begint erop te lijken dat we zowaar een goed en consistent team hebben! Sjappoo voor Marco!

Komende kwartfinale natuurlijk WEL live voor de buis!!
 
Ja Jan, de au revoir was  :up:. Wel een beetje jammer dat Jack ons lekker zat te maken met gevulde koeken. En toen wij nog onderweg waren (en onderweg de radio aanhadden) deed een NL'er een goede paas waarop Jack riep: GOEDEMORGEN! Ja dat klopte wel 4.50 am  :shock:. Leuke wedstrijd, en vanavond lekker vroeg naar bed  :grin:.
 
Wat een heerlijke wedstrijd en ontbijt bij Amoz!  :up:

:grin: ... maar jammer dat er geen gevulde koeken waren ...  :grin:
 
haha, die robben met de 3-1 ik zei nog tegen me vriend, wedden dat er zo een goal valt, een wraakgoal, en ja hoor  :roll: en die 4-1 wauw! geen ander woord voor, maar ze waren allemaal mooi!
 
... maar jammer dat er geen gevulde koeken waren ...

Neem ik volgende week zondag gevulde koeken mee Joep!  :wink:

Ik gok NL - Zweden maar NL - Rusland/Guus zou ook een hele aardige zijn
 
[quote author=Jan Katers link=topic=8923.msg119418#msg119418 date=1213436059]
... maar jammer dat er geen gevulde koeken waren ...

Neem ik volgende week zondag gevulde koeken mee Joep!  :wink:
[/quote]
deal!  :wink:

[quote author=Jan Katers link=topic=8923.msg119418#msg119418 date=1213436059]
Ik gok NL - Zweden maar NL - Rusland/Guus zou ook een hele aardige zijn
[/quote]
Ik vind Zweden sterker dan Rusland, dus ik hoop op Marco vs. Guus.
 
Als je ze zo ziet spelen dan denk ik dat we met Oranje - Frankrijk naar de nieuwe Europese kampioen zaten te kijken.
Het word weer een prachtig mooi Ek aatje....

Jack :up:

[size=14pt]HUP Holland[/size]  [size=20pt]HUP.......[/size]
 
En zo is het maar net...Jack
Ik ben opgegroeid met vier broers en op Zondag was het altijd studio sport en van die tune krijg ik nog steeds rillingen.
Todat mijn eigen kinderen gingen voetballen en nog goed ook.
Ik zit nu ook op het puntje van m'n stoel, zeker na de overwinning met 4-1
Dat kan niet meer stuk...
 
Gevulde koeken, okee. Maar niet met volle monden praten (of meer waarschijnlijk: juichen) he! Tot volgende week! :)
 
[quote author=Joep link=topic=8849.msg117928#msg117928 date=1211023482]
Ik kijk soms Eredivisie wedstrijden (COME ON YOU REDS!!!  :lol: ) via internet, bijvoorbeeld via Sopcast, dat is een programaatje dat je moet installeren op je pc. EK wedstrijden zullen er ook wel te vinden zijn.

Kijk maar eens op http://www.myp2p.nl/ en http://www.voetbalinbeeld.nl/
[/quote]

Bedankt voor deze tip (www.myp2p.eu). Heb uiteindelijk TVU gedownload en perfect beeld (ESPN).
Hoera! en ook nog eens gave wedstrijden ben weer helemaal blij. Jammer dat het hier totaal niet leeft maar ja je kunt niet alles hebben.
 
Grapje in de Nederlandse kranten vandaag, i.v.m. de nieuwe grasmat in het stadion van Basel (kwartfinale zaterdag):​
'De grasmat is Van Persies tapijt'.​
 
Back
Top