Het huis wil maar niet verkocht worden.

Nou zeg, da's toevallig, post ik net mijn reply lees ik dat 't verhuren van je huis doorgaat! In ieder geval heel veel succes ermee, en hoor graag hoe 't allemaal gaat!
Groetjes,
Florence
 
bedankt florence

ja net na 20 maanden kunnen we hier weg
het huis staat ook op funda sinds kort ,maar ook heel veel adverteren heeft tot nu toe niet geholpen.
Het huis hebben we vanaf de grond opnieuw opgebouwd en hele varkenskadavers opgegraven in de tuin
je wilt niet weten hoe het eruit zag
zeker met een watersnoodje van 1953 erachteraan ( 3 meter hoog water in de straat met dode koeien enz)

we hebben er al 50k aan verbouwd , en hebben veel prioriteiten moeten stellen vwb verbouwen om het weer redelijk bewoonbaar te maken.

MAAR NU GAAN WE EINDELIJK WEG
25 FEBRUARI IS DE STREEFDATUM DUS DAT DUURT NIET LANG MEER
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Yihaaa! Gelukkig dat het dan verhuurt wordt. Heb je toch geld daarvan en het blijft te koop staan. En het belangrijkste... jullie kunnen ook naar Oz! Gefeliciteerd in ieder geval :)
 
bedankt annemiek

we gaan richting deception bay ten noorden van brisbane
lekker korte broeken weer de rest van ons leven  :sunny:
ben benieuwd of er nog meer mensen op het forum daar zitten.

later !
 
Wij viegen 10 februari eindelijk naar Oz, want we hebben nu ons visum ook, maar we weten nog niet precies waar rond Brisbane we ons willen vestigen. Deseption Bay. wel van gehoord, maar ken het nog niet. Zal eens googlen ;)
 
Goh wat klinkt dat allemaal goed bij jullie! Heerlijk om dan te kunnen gaan! En eindelijk te kunnen gaan doen waar je al heel lang van droomde!
Prettig te weten ook dat nu alles goed is geregeld met jullie huis. Is toch weer een zorg minder. En nu alle blikken richten op vertrek naar down under.....ik weet zeker dat de tijd tot vertrek voorbij vliegt! Geldt ook voor jou he Annemiek! Februari, da's al rap!
Wij gaan niet zo noordelijk zitten als jullie, ons plan is te vertrekken naar Adelaide. Daar zijn we begin vorig jaar 3 weken geweest en dat beviel prima. Hoewel dat 'eeuwige-korte-broeken-weer' ook wel erg goed klinkt! Ben nogal een kouwkleum....
Nu maar hopen dat we snel ons visum hebben, kunnen we ook eindelijk alles gaan plannen! Krijg al de kriebels als ik al die verhalen van jullie lees.....

Groetjes, Florence
 
[quote author=paske link=topic=7796.msg105942#msg105942 date=1198920805]
. Hoewel dat 'eeuwige-korte-broeken-weer' ook wel erg goed klinkt! Ben nogal een kouwkleum....


Groetjes, Florence
[/quote]


heb ff gekeken op http://www.wunderground.com
en de themp in adelaide is behoorlijk lager in mei tot oktober tov brisbane
volgens mij is het meer een europees klimaat daar
groetjes van deze kauwkleunen :cool:
 
Ja klopt, in SA heb je nog wel de 4 seizoenen. Vond ik toch ook al wat hebben....! Maar het zal er niet gauw vriezen, en van dat gure weer zullen we ook niet veel last hebben hoop ik. We hebben indertijd eens een overzicht gekregen van Rob (M2A) met alle temperaturen en dat zag er niet verkeerd uit! Wat me wel opviel is dat de temperaturen per dag behoorlijk kunnen wisselen, wat dat betreft zijn we natuurlijk wel wat gewend!
Ik zal de foto's gaan koesteren die we net voor de kerst gemaakt hadden van de tuin, toen alle bomen en planten er zo prachtig bij stonden met zoveel rijp tegen een knalblauwe lucht.....'t was mooi!  :roll:
Da's een van de weinige dingen die ik mooi vind van de winter, voor de rest kan de kou en dat donkere me gestolen worden!
Houdoe,
Florence
 
Nou Sylvia en Rob.
Gefeliciteed dat jullie huis verhuurd is. Nu kunnen jullie lekker ontspannen denk ik.
Het is bij jullie veel sneller gegaan dan ik had verwacht. Bij ons duurde het wel wat langer en wij zaten al in Oz toen Rotsvast eindelijk huurders had gevonden. Nog wel redelijk wat stress dus, want de hypotheek blijft wel doorlopen....€€€€.

In ieder geval veel sterkte nog even in de nederlandse kou en daarna lekker in je korte broek.

Sander
 
[quote author=San_der link=topic=7796.msg107280#msg107280 date=1199756662]
Nou Sylvia en Rob.
Gefeliciteed dat jullie huis verhuurd is. Nu kunnen jullie lekker ontspannen denk ik.
Het is bij jullie veel sneller gegaan dan ik had verwacht. Bij ons duurde het wel wat langer en wij zaten al in Oz toen Rotsvast eindelijk huurders had gevonden. Nog wel redelijk wat stress dus, want de hypotheek blijft wel doorlopen....€€€€.

In ieder geval veel sterkte nog even in de nederlandse kou en daarna lekker in je korte broek.

Sander
[/quote]


bedankt Sander
vanaf zaterdag zijn we uit dit huis en duiken dan nog ff bij familie onder tot 18 febr.
Nog goed 5 weken en dan einelijk weg
bijna 2 jaar op gewacht maar wel lekker kunnen sparen.
we zullen vanaf zaterdag niet meer online zijn tot we een internetverbinding in oz hebben
Zal het forum wel missen ( ben er redelijk aan verslaafd )
Vandaag te horen gekregen van singapore airlines dat we 30 kg per persoon mogen meenemen dus dat is mooi en 7 kg handbagage  , dus dat is mooi

Misschien dat er mensen in oz in de buurt van redcliffe wonen want daar zou ik wel mee in contact willen komen voor wat vraagjes

groetjes en CHEERS Sylvia en Rob en the kids
 
Gaat het eindelijk gebeuren.
Geniet nog van een paar weken in NL.
Heel veel succes in Australie.

Groetjes Jolanda  :up: ( Cairns )
 
Nog maar 5 weken! Geniet nog even van familie. vrienden en Nederland. Succes in Australie en laat nog eens wat van je horen.
Magda
 
Geweldig, gaat het er eindelijk van komen!
Zeker al vanaf zaterdag, da's al duidelijk anders!
Nu komt de periode die volgens mij voorbij vliegt, de laatste zaken regelen, van iedereen afscheid nemen...
Geniet van alles wat komen gaat en laat ons gauw weten hoe het jullie down under vergaat!

Groetjes, Florence
 
bedankt jolanda , magda en florence

we houden jullie op de hoogte als we weer internet hebben ( anders wel vanuit een Mac donalds waar ze wifi hebben )

groetjes en tot horens vanuit noord brisbane
 


OFX
Back
Top