HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Ja de App had ik al :cool: Die gebruik ik dagelijks op mijn werk. Maar had het eigenlijk nog niet getest op 3G :)
Is kijken wat mijn werkgever er van vindt als ik 2 uur per dag in de auto stream over 3G :eek:

Ja, paar weken terug deed tie het 1 of 2 dagen ook slecht maar verder echt een prima app. Vooral de mogelijkheid om nummers die gedraaid worden te 'bookmarken' en dingen zoals 'radio on demand' zijn echt wel fraai. Heb hem gisteren ook even in de auto getest. Zoals je zei: werkt goed op 3G :up:

Even hopen op 2x (misschien zelfs 3) goed nieuws op maandag.

@Yuud: Gefeliciteerd! Goed bezig. En de huwelijksreis??? Enkeltje Down Under ofzo?
@Afterbang: Tuurlijk kunt jij dat wel evenaren. Gewoon inplannen die wedding. Of ben je na zoveel jaar (17?) er nog niet van overtuigd 'de ware' te hebben gevonden?
@FOL: Nieuw contract bij de Fristi fabriek? (ook) Trouwplannen? Verhuizen? loterij?
@Myself: Familiedag gehad, nu heerlijk relaxen in de tuin20130606_191151k.jpg

19 jaar :) En ja hoor het is de ware, maar daar heb ik geen ring voor nodig ;)

The-One-Ring2-3.jpg

wat een vrolijke berichten allemaal! Kan ik niet tegenop met mijn "op vrijdag beginnen met dienst 1 van 6".... Betekent wel dat ik nu halverwege mijn werkweek ben, en dat op zondagavond genietend van het ondergaande zonnetje :)

Hehe, nee het was allemaal businesswise en grote impact op ons leven de komende maanden.

Nog even geduld! Eentje is richting positief resultaat gegaan, eentje een klein beetje afgezakt en de ander neutraal.

Haha!

Er is er nog 1 binnen gekomen waar we geduld op moeten hebben. Plus neutraal is naar positief gegaan. Duuuus 3 nieuwtjes die waarschijnlijk positief gaan uitvallen, en nog 1 belangrijke die nu nog een beetje naar negatief staat (daar weet ik morgen al meer over).

Begin volgende week kan ik hopelijk alles onthullen of 1 bij 1 ... En het is niet eens vrijdag :D

Back