HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

The proposition vond ik een goede film, maar wel moeilijk om naar te kijken. Nick Cave still scares the living daylights outta me en dat wordt met die film maar weer bevestigd...

Jaaaa!!! Daar ga ik me binnenkort ook instorten en dan de hoofdprijs winnen: naar een act van je keuze waar dan ook. Ik kies dan denk ik The National ergens in de USA met Frightened Rabbit als voorprogramma. Ben benieuwd naar je eindlijst :)

Poe poe, druk weekje achter de rug, maar vanochtend nog even tijd gevonden om door de Hollandse bosblubber te trappen (om dan vanmiddag nog wat werk te verzetten) Maar nu is het dan ook echt weekend!

Morgen één of ander vaag feestje, zondag vrienden over de vloer en maandag... ook vrij!

Maar ja wat voor muziekje past nu bij dit trieste weer EN het blije: ik heb weekend! gevoel :confused:

Ah! Ik weet het al; Queens of the Stone Age komen binnenkort met een nieuw album, en deze is van hun klassieker uit 2002. (met een pareltje van een zin als: I want something good to die for, to make it beautiful to live. )

Wie weet kan dit zelfs Jack's goedkeuring nog wegdragen :rolleyes:

Belabberde week achter de rug, dus ben maar vroeg wezen slapen.

Vandaag weer ff wat inkt erbij :) en daarna lekker niks doen in dit lange weekend.

Zo net terug uit Polen, zelfs daar was het mooier weer dan hier. Heb er niet heel veel van meegekregen tussen vliegveld, taxi, kantoor, taxi, vliegveld maar toch wel een beetje!

Vandaag even nog wat gezeik op werk (normaal Project management ge-emmer) en dan morgen naar Limboland voor een stukje trappen door de heuvels. Verder weinig brute plannen eigenlijk. Beetje saai maar wel lekker :)

Het is vrijdag...en ik zit in een soort van flow. Nu ik definitief de knoop heb doorgehakt (zoals omschreven in mijn stavaza) bezig geweest met van alles. En vooral de meeste verhalen weer even gelezen op het forum. Ben ik weer even op de hoogte. Heb ik dan ook nog wat gedaan vandaag? Jazeker, notaris gebeld om een afspraak te maken voor de te certificeren documenten, diploma verstuurd naar Nuffic voor een waardering en c.v. aangepast na wat tips van Down Under. En als toetje van personeelszaken te horen gekregen dat ze mee willen werken aan een Engelstallige werkgevers verklaring. Lekker zo'n vrijdag ;-)

Ik heb mijn motorrijden afgezegd want het zou gaan regenen in het Oooosten :p Hier is het kurkdroog, dus ik ben mijn huiswerk maar eens aan het bijwerken voor mijn leaderships-cursus (saaaaaai)....

Ik weet even niet of ik dit nou hier moet zetten omdat ik happy ben dat er zoiets is, of in het gvd topic omdat het triest is dat het nodig is.... Maar goed:

Back