HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Weer een stapje dichter bij integratie; een dirtbike gekocht!

Hoe is het met je kentekenplaat/rijbewijs >:D

:D

En ja hoor, regenachtig dagje... (alweer) dus de fiets blijft vandaag binnen en gaan we ons nuttig maken in de garage. Beetje opruimen, ouwe zooi eruit, nieuw zeiltje of tapijtje op de vloer en dergelijke. Klusje 391 in het verkoopklaar maken...

Regenachtig muziekje dan maar?

Afterbang, wat een geweldige muziek! Deze speurneus heeft weer iets nieuws ontdekt, thnx :). Ga ik gauw nog ff downloaden, ben namelijk 3 harde schijven aan het volzetten met muziek, series, films! Vrees dat ik dat namelijk ga missen na mijn emigratie, de optie om onbeperkt data te hebben bij een internet abonnement!
Mijn vrijdagnavond: lekker films kijken met 4 katten en een hond (de kinderen zijn elders.......) op de bank. Terwijl de Hollandse regen tegen de ramen tikt!
Of beginnen aan een van de vele series die ik heb? ;)

Last edited:
KAn beter het muziektopic worden genoemd :p

edit: p.s. ik heb hier een datalimiet van 200GB. En dat is eigenlijk ruim voldoende om ruimvoldoende 1080p filmpjes binnen te trekken iedere maand. Nu ben ik geen hardcore downloader, maar toch wel een middenmaat denk ik.

KAn beter het muziektopic worden genoemd :p

Dat is het toch ook :rolleyes:

Het vrolijke
music-note-75x75.jpg
topic :p

Regenachtig muziekje dan maar?

Ah, 1 van mijn favoriete nummers ooit (echt stond in mijn top 20 van TripleJhottest100 van de afgelopen 20 jaar: prachtig.
Jammer dat ze echt helemaal nooit in Australie komen. Ik mis Patrick Watson live, en (goedkope) concerten in t algemeen.

Zal ik er dan ook maar weer eens 2 doen, ik ben immers weer terug...
Zag ik laatst 'per ongeluk' in een voorprogramma. Leuk voor fans van bv The Cold War Kids

Oh Kele! De laatste cd vond ik niets, maar deze bewijst dat ze het nog steeds kunnen. Moest er even aan wennen, maar hij hakt er lekker in.
FRIDAY DANCE OFF!

Hier ook. Maar no work today :D

Dus een slow start dan maar?

Beetje opruimen na de klus van afgelopen zaterdag en dan morgen een Kiwi vriend oppikken die ik ontmoet heb tijdens het mountainbiken in Frankrijk deze zomer. Hij blijft een weekje hier om Nederland ook eens mee te maken. Gek dat je dan opeens heel hard moet denken wat je aan zo iemand gaat laten zien. Heb besloten voor de simple things in life en plekken die voor mij een mening hebben. Rijksmuseuem en dat soort zaken kan hij ook best zonder me door de week ;)

Heb besloten voor de simple things in life en plekken die voor mij een mening hebben. Rijksmuseuem en dat soort zaken kan hij ook best zonder me door de week ;)

haha! I don't think that's proper Dutch, but that's just my meaning ;)

Dus een slow start dan maar?

Beetje opruimen na de klus van afgelopen zaterdag en dan morgen een Kiwi vriend oppikken die ik ontmoet heb tijdens het mountainbiken in Frankrijk deze zomer. Hij blijft een weekje hier om Nederland ook eens mee te maken. Gek dat je dan opeens heel hard moet denken wat je aan zo iemand gaat laten zien. Heb besloten voor de simple things in life en plekken die voor mij een mening hebben. Rijksmuseuem en dat soort zaken kan hij ook best zonder me door de week ;)
Hihi, die dingetjes die jij elke keer hier neergooit worden steeds vaker door mij gedownload en naar iTunes gezet :p lekkere auto-muziek :)

Zelf heb ik vrijdag voornamelijk heel erg pokke hard gewerkt. Niet te geloven, 10 meetings back-to-back en daartussen in moest ik dan nog even opvolging doen, want drie meetings later ging het weer over hetzelfde project. Ik moet echt minimaal 1 project-lid erbij krijgen, anders dan gaan er een aantal projecten gewoon niet tot een goed einde komen.

Gister de "jonge kant" van mijn familie (aka mijn broer en zussen) hier in Den Haag gehad, waar we lekker genoten hebben van tappas in Triana. Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik ervan moet denken. Kwalitatief zeker beter dan La Cubanita, maar of het nou echt zoveel extra waard is...

Vandaag lekker niks doen. Spelen met iTunes Radio (ja dat kan, gewoon een US account aanmaken), beetje tv kijken (Fringe e.d. wilde ik nog een keer van het begin kijken) and relaxen. Ojah, en een broodje bakken, gewoon omdat het lekkerder is dan ingevroren brood van de AH :)

Zoek je nog een project manager? :p

En voor de muziek. You're welcome! Altijd leuk om te horen dat mensen dingen waarderen ;)

Zal eens kijken naar iTunes Radio. Spotify killer?

Zoek je nog een project manager? :p

En voor de muziek. You're welcome! Altijd leuk om te horen dat mensen dingen waarderen ;)

Zal eens kijken naar iTunes Radio. Spotify killer?
Nee, die PM ben ik zelf ;)

iTunes Radio heeft een ander concept. Je geeft aan welke muziek je leuk vindt (aka je maakt een radio station aan) en dan gaat iTunes Radio zelf zoeken naar aanverwante muziek. Je kan niet echt zelf muziek kiezen zeg maar.

iTunes Radio heeft een ander concept. Je geeft aan welke muziek je leuk vindt (aka je maakt een radio station aan) en dan gaat iTunes Radio zelf zoeken naar aanverwante muziek. Je kan niet echt zelf muziek kiezen zeg maar.
Klinkt het zelfde als Pandora dan

Back