HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

afterbang said:
En over 5 minuten: Australia vs. Wales. Spannend!
30-26 voor de Wallabies!

and a bloody good game.
En we zijn weer wereld kampioen Rugby Leaque.
completely crushed the Kiwi's : 34-2

groeten Johan

:D

Wallabies - Wales was a hell of a game! Kost me een setje nagels en pijn in mijn kont van op het puntje van de stoel zitten ;)

Ik dacht een keer een leuke voetbalwedstrijd te gaan kijken op uitnodiging van die rood met witte telefoonmaatschappij. Nou, dat heb ik geweten...

Wat een pokkenweer vandaag hier; bah! Wel goed voor de Sinterklaasviering morgen!

Als voorschotje op vrijdag:
The Cairos - Obsession

Wat een heerlijk nummer, maar wat een enge clip!

Wat een pokkenweer vandaag hier; bah! Wel goed voor de Sinterklaasviering morgen!

Als voorschotje op vrijdag:
The Cairos - Obsession

Wat een heerlijk nummer, maar wat een enge clip!

Euh :confused:

Toevallig niet het weerbericht van NL bekeken zeker... Of euh... was je nu in Nederland (toch?)

Oh, had het muziekje geluitserd (lekker) maar niet gekeken. Dus nu nog even opnieuw :)

En nu :( wat een 'vervelende' clip!

Heftige shit hier op de vrijdagavond. Schoolreunie. Wat een hel. Het was weer gelijk dezelfde sfeer als vroeger. Plus toen mijn oud klasgenoten erachter kwamen dat ik na school niet heb gestudeerd en in een psychiatrische instelling woon, was het hek helemaal van de dam. Had nog de hoop dat mijn ex me terug wilde, maar ook dat mocht niet baten. Tot overmaat van ramp verklaarde de enige vrouw uit de klas waar ik het nog goed mee kon vinden me de liefde. Onze docent stortte een gedicht uit over hoe walchelijk we waren geweest....
Vrolijk weekend allemaal
;)

Heftige shit hier op de vrijdagavond. Schoolreunie. Wat een hel. Het was weer gelijk dezelfde sfeer als vroeger. Plus toen mijn oud klasgenoten erachter kwamen dat ik na school niet heb gestudeerd en in een psychiatrische instelling woon, was het hek helemaal van de dam. Had nog de hoop dat mijn ex me terug wilde, maar ook dat mocht niet baten. Tot overmaat van ramp verklaarde de enige vrouw uit de klas waar ik het nog goed mee kon vinden me de liefde. Onze docent stortte een gedicht uit over hoe walchelijk we waren geweest....
Vrolijk weekend allemaal
;)
Ah meis, het leven is ook net een groot toneelstuk.

Fijn weekend :)

Lekker warm hier vandaag (pfft, hallo 40C). Daar mag wel een zonnig hip hop plaatje tegenaan!
Rap in Australie is niet echt ho's & bitches, meer Booz & BBQ's, stiekum leuker.
Deze is echt heel fijn, en opgenomen in Melbourne!

Het is dan wel geen vrijdag, maar wel een vrije dag voor me :)

En vandaag gaat eindelijk de badkamer afgemaakt worden! Hilde zit aan de tentamens, dus ik kan mooi met witte verf gaan prutsen. Als ik nog even tijd over heb, dan ook nog even een paar muurtjes bijwerken.

Same here :) Vorig jaar rond deze tijd is al het grote verbouwwerk in de badkamer gedaan. Nu moesten er nog steeds wat kleine dingen geschilderd worden. Leg daar nu net de laatste hand aan :)

Muziekje dan maar? Van toen Opa zelf nog op de dansvloer stond en muziek op van die grote zwarte schijven stond (zal het zelf maar zeggen hahaha)

Hier is het alweer aan het drogen. En omdat het donker aan het worden is buiten, ga ik niet meer verder (behalve dan het terughangen van lamp en afzuig). :)

Het is weer tijd om te stemmen voor de 10 beste tracks van het afgelopen jaar op triple J http://www.abc.net.au/triplej/hottest100/13/

Waarschijnlijk alleen ter interesse van Afterbang maar dit is mijn lijstje:
Preatures, The - Is This How You Feel?
Jeremy Neale - In Stranger Times
Josh Pyke - Leeward Side
Dustin Tebbutt - The Breach
Bloc Party - Ratchet
Violent Soho - Covered In Chrome
Mr Little Jeans - Oh Sailor
Cairos, The - Obsession
Andy Bull - Baby I Am Nobody Now
Goldroom - Embrace

7x Aussie product maar liefst (hoezo geintegreerd?) en deze keer wel erg veel singer songwriter, wat indie pop en dance en 1 schreeuwlelijk.

Ha, daar was je dan :)

Ben dit jaar helaas niet in OZ geweest dus niet zo goed op de hoogte gebleven van wat Hot & Not is (luister wel af en toe Triple J via de stream)
Ik zal je lijstje even aanmaken op Spotify, dan luister ik hem van de week wel in de auto :)

Dit is/was de mijne:

Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?
Gesaffelstein - Pursuit
Kanye West ft. God - I Am A God
Lana Del Rey - Young And Beautiful
Major Lazer - Mashup the Dance
Nick Cave & The Bad Seeds - Jubilee Street
Pusha T - Numbers On The Boards
Queens Of The Stone Age - Keep Your Eyes Peeled
Queens Of The Stone Age - I Appear Missing
Yeah Yeah Yeahs - Sacrilege

Beste albums van het jaar waren Nick Cave, QotSA en Kanye West mijn inziens. Verder wat dans invloeden ;)
De video van Gesaffelstein is goed en creepy tegelijkertijd vind ik en het beste nummer wat Front242 nooit gemaakt heeft (wellicht beter bekend bij onze Vlaamse vrienden)

Ja, Gesaffelstein! Creepy met hoofdletter C en Herrie met de hoofdletter H, maar inderdaad een goed nr, kan zo in de folder met crystal castles he? En Do I wanna Know stond op mijn shortlist. Ik ken Pusha T niet en Kanye... Tsja: Of ik kan niet langs zijn enorme ego heenkijken, of ik snap de beste man niet zo goed. Sommige nrs vind ik goed, maar bv black skinhead vind ik niets. Misschien als het een taal was die ik niet begrijp en de teksten met niet zo tegenstonden? Maar veel serieze muziekliefhebbers vinden hem geweldig, dus ik zal wel wat missen...

Mijn fijnste schreeuwliedje uit mijn top 10 (beetje de Japandroids van dit jaar) en goedmakertje van al het zoete...

Ik verwacht vandaag veel OZ bijdrages natuurlijk! Zo met Australia Day in het vooruitzicht!

Lekker naar het strand wellicht? :confused:
154886_642109189163770_1752349263_n.jpg

Back