HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Ben ook geweest! Toch wel weer wat opgestoken hoor! Ik vond het ook wel erg druk, maar ik was gelukkig goed voorbereid, hup langs de standjes die ik moest hebben, info gevraagd, en terug buiten...
 
Methyl Ethel - Twilight Driving

Weer zo'n leuk Aussie bandje. En zeg nou zelf, kan het Australischer dan een refrein met de regel:
'Twilight Driving, gotta watch out for the roos'? Nee, dat dacht ik ook niet.
 
Op vrijdagavond is het hier pizza night met mijn 'extended' family. En met alle mozzies dus flink gespoten met Aeroguard. Om vanochtend wakker te worden met een paar rode vlekjes op mijn pols. Inmiddels is het avond en ik zit onder de verschrikkelijk jeukende rode vlekken op armen en benen. Bedankt Aeroguard. Ben benieuwd hoe ik morgenochtend wakker wordt ;-(
 
Sorry, drukte op 'like'. Maar denk je een Aeroguard allergie te hebben? Of bedoel je dat tie zijn werk niet gedaan heeft?
 
@Red dust Dit nieuwe middeltje schijnt goed te werken :p
100% biologisch ook nog:up:



creek-stewart-face.jpg
 
Na 4 dagen jeuk en rode vlekken ben ik weer 'toonbaar'. Kreeg van apotheek middeltje tegen jeuk maar dat rook alsof ik in een verbrand dennenbos had gestaan. Niet erg handig op het werk, net nu we een seminar hadden. Maar 'das war mal'. . Morgen vliegen we voor het eerst in 2 jaar weer naar Europa: Nederland en Noorwegen staan op het programma. Lekker paar weken vakantie vieren en even bijkletsen met familie en vrienden. Gezelllie! @ Afterbang: tot zaterdag! Maar kijk niet bepaald uit naar de kou, lange broeken, dikke truien en grijs weer. Is er een medicijn tegen afkickverschijnselen van het shorts-singlets-flipflops virus? :)
 
Is er een medicijn tegen afkickverschijnselen van het shorts-singlets-flipflops virus? :)

Yes, het heet: Australia :p

(ter info; heb net ook lekker in het zonnetje gezeten. OK, niet in shorts en thongs maar de zon schijnt uitbundig!

1999999.png


Zie jullie zaterdag. Gezellig!!!
 
Na 4 dagen jeuk en rode vlekken ben ik weer 'toonbaar'. Kreeg van apotheek middeltje tegen jeuk maar dat rook alsof ik in een verbrand dennenbos had gestaan. Niet erg handig op het werk, net nu we een seminar hadden. Maar 'das war mal'. . Morgen vliegen we voor het eerst in 2 jaar weer naar Europa: Nederland en Noorwegen staan op het programma. Lekker paar weken vakantie vieren en even bijkletsen met familie en vrienden. Gezelllie! @ Afterbang: tot zaterdag! Maar kijk niet bepaald uit naar de kou, lange broeken, dikke truien en grijs weer. Is er een medicijn tegen afkickverschijnselen van het shorts-singlets-flipflops virus? :)
Valt best wel mee hoor met die truien en lange broeken. Ik vond het wel grappig om na zes jaar mijn jas weer eens een keer te kunnen dragen. En inderdaad, het zonnetje schijnt! Veel plezier in NL!
 
Back
Top