HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Laatste dozen inpakken voor de grote verhuizing morgen! En tussendoor een jonge Minah bird van de verdrinkingsdood gered. Hond zat erbij en keek erna (wat doet die nou gek in mijn drinkemmer...). Vogeltje inmiddels gevlogen.

Laatste dozen inpakken voor de grote verhuizing morgen! En tussendoor een jonge Minah bird van de verdrinkingsdood gered. Hond zat erbij en keek erna (wat doet die nou gek in mijn drinkemmer...). Vogeltje inmiddels gevlogen.
Toch niet een Indian Mynah? Die zijn we liever kwijt dan rijk....

Same here... Ik weet dat je over Cane Toads heen moet rijden als je de OZ natuur wilt beschermen.
Maar dat beestje is er niet uit eigen beweging gekomen... Die is gewoon door OZ's verscheept (vervang Cane Toad met Vos, Konijn, Hert enzovoort...)
Dus nee, ik heb weinig medelijden met Cane Toads. Maar toch.... het kleine beetje Boeddhist in me schreeuwt het uit.
En dan is een Cane Toad nog makkelijk, lelijk beest. Maar wat moet een mooie vos of een fluffy konijntje :(

Damn...

Om dan maar even een vrolijke swing te geven aan dit topic (het is tenslotte het VROLIJKE noot topic)

Ik zie de SQ251, Sydney naderen op de flight tracker. En dat doet de SQ251 op zich elke dag, alleen nu zit mijn meisje erin :D
Als ze rechts uit het raampje kijkt kan ze Canberra zien liggen, en links het nieuwe paleisje van @Red dust ;)

Ik moest gisteren nog opzoeken op Wikipedia wat taai taai was... Dus borstplaat... die moet ik zeker even opzoeken ;)

Gevonden!

Het is dat rode ding wat ze vasthoudt volgens Google!
baywatch-pamela-an_1509642i.jpg

Het is vast dat rode ding wat ze vasthoudt als ik Google mag geloven!

Ik zie geen rood ring wat ze vasthoudt... Wel een rood gedeelte...

Ja, ik ben ook nog steeds verward wat nu de borstplaat is @FOL
Of het nu het rode gedeelte is, of het rode voorwerp ;)
ah ik had je introregel niet gelezen over borstplaat. Makes sense... Beetje domme opmerking van mij met die informatie erbij ghehe:D

Birdy has moved out :):)
Ik heb besloten dat het meer op een vrouwtjes merel begon te lijken, dan op een spreeuw ;)
Ik mis m'n kleine, gevederde vriend wel en het is erg stil in huis, maar het begon ook wel wat veel op een grote vogelkooi te lijken, dus ook wel fijn om de vloeren goed te kunnen dweilen, zonder dat er binnen een minuut weer een 'kadootje' lag.
En Birdy is waar ie hoort te zijn: lekker buiten!

Birdy4.jpg

Back