HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Het is vrijdag en dan verdiep je je in de corporate training environment waar je je inschrijft voor de gratis professionele English courses van EF. De introductie test gedaan om je start niveau te bepalen en daarna de eerste virtual classroom ingedoken. Best grappig/apart om Engels te leren met mensen uit onder meer Brazilië, Dominicaanse Republiek, Turkije, Polen en Thailand.

Kijken of we mijn huidige C1 level nog een beetje op kunnen krikken voor de big leap ;) Daarna zal het school Engels wel gaan verschuiven naar Straya English :eek:
 
Ah, IELTS.... brings back memories... Vooral van dat Miss Bang keihard aan het blokken was ;) Ik hoefde maar 4,5-en te halen :up:
 
Courtney Barnett - Depreston
Omdat ik op t punt sta bij een vriendin in Preston langs te gaan. EN omdat Courtney Barnett de coolste chick is.
 
En nog even wat meer nieuwe Aussie pareltjes;

Dreamy, rock and roll men...

Nieuwe project van Angus Stone (ja, van Julia fame). Hun eerste Single 'uptown folks' was al geweldig, maar deze heeft een lief clipje gebaseerd op 'Moonrise Kingdom' van Wes Anderson, wat echt zo'n gave film is!

Over coole rock chicks gesproken... Doe even je beste jaren 80 dansje hierop
 
En volgens goed gebruik maken we rond de kerst de Triple J top 100 (hint hint @Sabz :) )

Met het enige verschil dat we hem nu voor het eerst ook live op Australia Day kunnen luisteren in het zonnetje (schaduw) in een OZ park ergens!

Lijstje Mrs Bang:
Your Hottest 100 votes:
  1. KDA - Just Say {Ft. Tinashe}
  2. Phantogram - Cruel World
  3. Die Antwoord - Banana Brain
  4. Duke Dumont - Be Here
  5. The Weeknd - Starboy
  6. Drake - One Dance
  7. Flume - Never Be Like You
  8. Husky - Late Night Store
  9. Lady Leshurr - Where Are You Know
  10. Banks - Gemini Feed

Lijstje Mr. Bang:
Your Hottest 100 votes:
  1. Bon Iver - 33 "GOD"
  2. KDA - Just Say {Ft. Tinashe}
  3. Phantogram - Cruel World
  4. DOPE LEMON - Marinade
  5. Stormzy - Scary
  6. Die Antwoord - Banana Brain
  7. RUFUS - Innerbloom {What So Not Remix}
  8. K.Flay - FML
  9. Cash Savage and The Last Drinks - Run with the Dogs
  10. Owen Rabbit - Weeds
 
Zweten vandaag! 41 graden en het zal vannacht afkoelen naar 28 om 6 uur morgenochtend. En dat is wel te doen, maar de tweede grote stroomstoring deze week in de Mountains maakt het er niet beter op. Geen fans die voor verkoeling zorgen vannacht. Maar kan erger: honderden bomen ontworteld in Canberra in de storm daar vanmiddag. Het blijft een land van extremen!
 
Yep, plotselinge rukwinden in Canberra. Hoop dat 'onze' boom nog in de voortuin staat :eek:

Hoe is de weersverwachting in de Blue Mountains volgende week vrijdag ;)
 
En volgens goed gebruik maken we rond de kerst de Triple J top 100 (hint hint @Sabz :) )

Met het enige verschil dat we hem nu voor het eerst ook live op Australia Day kunnen luisteren in het zonnetje (schaduw) in een OZ park ergens!

Lijstje Mrs Bang:
Your Hottest 100 votes:
  1. KDA - Just Say {Ft. Tinashe}
  2. Phantogram - Cruel World
  3. Die Antwoord - Banana Brain
  4. Duke Dumont - Be Here
  5. The Weeknd - Starboy
  6. Drake - One Dance
  7. Flume - Never Be Like You
  8. Husky - Late Night Store
  9. Lady Leshurr - Where Are You Know
  10. Banks - Gemini Feed

Lijstje Mr. Bang:
Your Hottest 100 votes:
  1. Bon Iver - 33 "GOD"
  2. KDA - Just Say {Ft. Tinashe}
  3. Phantogram - Cruel World
  4. DOPE LEMON - Marinade
  5. Stormzy - Scary
  6. Die Antwoord - Banana Brain
  7. RUFUS - Innerbloom {What So Not Remix}
  8. K.Flay - FML
  9. Cash Savage and The Last Drinks - Run with the Dogs
  10. Owen Rabbit - Weeds
Die Antwoord, Banana Brain?? Kan ik niet in de lijsten vinden vinden hoor?
Ben net begonnen en zit op 24. Weet niet hoe ik dat naar 1o ga krijgen......:(
 
Die Antwoord, Banana Brain?? Kan ik niet in de lijsten vinden vinden hoor?
Ben net begonnen en zit op 24. Weet niet hoe ik dat naar 1o ga krijgen......:(

Je kunt ook vrije keuze invullen. De kans dat die in de Top 100 komt is nihil natuurlijk. Maar vind het altijd leuk om ook wat persoonlijks te pushen.

Succes met kiezen. Ik begin altijd met een long list van ongeveer 75 nummers. Maak een playlist hiervan, luister de playlist een paar keer en filter dan terug naar een short list van zo'n 20. Zelfde proces, luister de shortlist een paar keer en ga terug naar 10.

Ideaal klusje voor de kerst/zomervakantie met de vele auto ritjes :D
 
Back
Top