En hier waren we dus. Eén van de vele stranden aan de kust 'bij' Canberra (met zeehond, dat zwarte stipje op het gouden strand)
hahaha, vlaggen! Sydneysiders zijn grappigZie er niet verkeerd uit. Maar wel zwemmen tussen de vlaggen!
Naar Adelaide geweest voor een 'wandeling' door Morialta NP waarbij ik geleerd heb dat je goed moet kijken onder welke boom je gaat zitten/staan ivm (plassende) koala's: een wandelaar werd net gemist
Zondag bij een van de Adelaide judo clubs een drie uur durende 'female only' judo training bijgewoond. Best leuk, omdat ik in de 8-9 jaar dat ik aan judo doe, vrijwel altijd de enige volwassen vrouw op de mat ben, maar eigenlijk was ik dat gisteren ook: de meeste andere dames waren 20-30 jaar jonger. Over gewichtsverschil zullen we het maar niet hebben (denk: olifant in porseleinkast) en fitnesslevel al helemaal niet!
Kortom: het moge duidelijk zijn dat ik na een lekker actief weekend vandaag spierpijn heb....
Adelaide ligt hier om de hoek, @afterbang. Net zoals de stranden bij CanberraLekker eindje rijden om (bijna) op je hoofd geplast te worden (waarom moet ik nu aan Donald Trump denken )
Adelaide ligt hier om de hoek, @afterbang. Net zoals de stranden bij Canberra
10 uur vrijdagochtend en dan tel je de uren af naar het weekend en kijk je uit naar het snorkelen met de cuttlefish en het bijkletsen met @Lamarck
Ziet er beter uit dan de film waar is naar toe was
Die was duidelijk minder dan het eerste deel (zoals zo vaak..)
Bij mij is afgelopen vrijdag ein-de-lijk een nieuw toilet geinstalleerd (lang verhaal) met zo'n wasbakje boven de stortbak. Nooit geweten hoe blij ik zou zijn met een nieuw toilet!