HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Leuk om mee te lezen hier, ik doe al vele vrijdagen altijd hetzelfde: schrijven, schrijven, en nog eens schrijven.
Dat krijg je aan het einde van een PhD o_O. Ik kijk in elk geval heel hard uit naar andere vrijdagen binnenkort -- nog een maandje tandenbijten!
 
Vanmorgen for some reason naar huurhuizen in Adelaide gekeken. We zijn nog niet eens begonnen met het visum proces XD

Dat hoort er zeker bij. Voorpret/dromen/motiveren/research. Het is het allemaal in één. Gewoon blijven doen (naast die aanvraag starten ;) )
 
Eerst kamperen in Burralow creek en dag erna vertrekken naar Thredbo om er te skiën! Ik vind het geweldig dat je hier jaar door kan kamperen en toch ook de kans hebt om te skiën! Leuk land he!

Je gaat voor een paar dagen naar Thredbo neem ik aan?
Leuk hoor! Het is voor ons nog niet echt van gekomen dit jaar.
 
Kijken of ik de nieuwe fridge slide in de Defender krijg zonder naar de Bunnings te moeten ;)

En Zondag met een nieuw MTB maatje rijden.
 
Perks van het hebben van een Australische partner. Twee jaar goed onderwijs gekregen in cricket, ze worden hier geboren met een bat in the hand en ik sla 's zomers ook wel een balletje op de oval om de hoek. Ik vind het een parel van een sport, combinatie van schaken en honkbal en bloedspannend. En veel athletischer dan je zou verwachten. Desondanks heb ik me blauw gelachen bij de beschrijving door Bill Bryson. Partner volgt ook de AFL, maar daar ben ik niet voor uit het juiste hout gesneden. Ik snoep liever van Oranje soccer op VPN.
 
Mijn weekend bestond uit kata (judo) ter voorbereiding op de Masters en South Australian International Open in Adelaide komende maand. Daarnaast genoten van een optreden van Yamato - Drummers of Japan. Geweldige voorstelling!!
 
Back
Top