Tim911
Account Inactief (eigen verzoek)
Ipswich, dat is bij ons om de hoek. Ik neem me te herinneren dat je vriendin in het onderwijs zit? Ik werk op de special needs education department op een high school in Ipswich en heb het daar erg naar mijn zin. Misschien dat ik eens kan informeren bij ons op school als jullie concretere plannen hebben om deze kant op te komen?
Ja dat klopt, mijn vriendin werkt in het onderwijs op een primary school. Dank je voor het aanbod, ik weet echter niet of mijn vriendin open staat voor highschool, en ik denk eerlijk gezegd dat ze liever op een primary school werkzaam is, maar het meedenken wordt zeker gewaardeerd.
Volgens mij regent het overal aan de QLD Coast atm dan? Zitten aan de Sunshine Coast, Max 5 minuten sunshine gehad vandaag. Verder regen, regen en nog meer regen. We hebben zelfs het kamperen maar even opgegeven en ingeruild voor een AirBnB
Sunshine coast heb ik ook vaak regen gehad, maar nu in Cairns is er wel eens een enkel buitje maar verder al tijden droog hoor. Zo'n regenval als wat ik van de week in Mission Beach zag heb ik hier al een tijd niet meer gezien gelukkig. Het is volgens mij iets te laat in het seizoen hier up north om nog extreme regenval te hebben, ik denk dat dat zuidelijker anders werkt, maar er lag ook een enorm wolkendek over central qld recently.