HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Met Brisbane ook weer een vrije stad, en vrijdag volgens in ieder geval 1 geloof een goede vrijdag... Wat zijn ieders plannen?

Wij gaan met een groep Unimog's de Sunshine Coast achterland verkennen. Ben benieuwd, er zitten wat kenners van de omgeving tussen. Dus de GPS recording gaat mee lopen ;)

@SteveSW; Nog even de roof top tent en trailer uit proberen?
@Red dust; Als jullie niet op pad gaan, mag ik dan het trapje lenen :D
 
Met Brisbane ook weer een vrije stad, en vrijdag volgens in ieder geval 1 geloof een goede vrijdag... Wat zijn ieders plannen?

Wij gaan met een groep Unimog's de Sunshine Coast achterland verkennen. Ben benieuwd, er zitten wat kenners van de omgeving tussen. Dus de GPS recording gaat mee lopen ;)

@SteveSW; Nog even de roof top tent en trailer uit proberen?
@Red dust; Als jullie niet op pad gaan, mag ik dan het trapje lenen :D
Oeh... nice :) Make sure the camera is rolling :)

Hier nog niet zo heel veel gepland. We hadden niks op de rol staan voor het paasweekend want beide kids zijn wat verkouden en met de lockdown die ineens neersabelde was het maar de vraag of het door mocht gaan.
Misschien dat ik de tent eens ga uitpakken en opzetten, zodat ik zeker ben dat ie goed uit de container is gekomen want eind april gaan we wel weg voor een lang weekend. Moet nog wel even boeken/uitzoeken wat we gaan doen...
 
@Zwerver; Keek net even naar het weerbericht van onze regio voor de komende dagen.... :eek:

Screen Shot 2021-04-01 at 11.14.40.png

Als je de tent op wil zetten en weer droog inpakken zou ik de forecast van Brisbane ook even checken ;)
 
Helaas niet veel.. Vorige week flink door mijn rug gegaan, en na acupunctuur en een paar stevige fysio behandelingen sinds vandaag weer enigzins in staat om redelijk rechtop te lopen, hoewel met veel pijn en moeite. Straks weer even wandelen en dinsdag gaan we naar het reef met vrienden, dus daar even de boel proberen los te zwemmen. Fun and games!

4wdriven en touren, uberhaupt tillen zit er voorlopig helaas even niet in!
 
@Tim911 Sterkte met die rug, slechte timing met Paasweekend voor de boeg.
@afterbang Je dacht toch niet dat we een lang weekend hebben en dan niet gaan kamperen? Dit weekend toch maar eens Wee Jasper uitproberen met wat vrienden, stond al langer op het lijstje. Leuk voor woef, kan ze lekker zwemmen en met een beetje mazzel wij ook. Voorspellingen zijn goed!
 
Met Brisbane ook weer een vrije stad, en vrijdag volgens in ieder geval 1 geloof een goede vrijdag... Wat zijn ieders plannen?

Wij gaan met een groep Unimog's de Sunshine Coast achterland verkennen. Ben benieuwd, er zitten wat kenners van de omgeving tussen. Dus de GPS recording gaat mee lopen ;)

@SteveSW; Nog even de roof top tent en trailer uit proberen?
@Red dust; Als jullie niet op pad gaan, mag ik dan het trapje lenen :D
Een groep unimogers op pad. En plots kwam dit beeld in me op

dit lang Paasweekend: maiden trip camper trailer én rooftop tent naar Undara! Zo’n zin in!
8BE28193-2855-4590-B930-D74A49193691.jpeg
 
@Tim911 Sterkte met die rug, slechte timing met Paasweekend voor de boeg.
@afterbang Je dacht toch niet dat we een lang weekend hebben en dan niet gaan kamperen? Dit weekend toch maar eens Wee Jasper uitproberen met wat vrienden, stond al langer op het lijstje. Leuk voor woef, kan ze lekker zwemmen en met een beetje mazzel wij ook. Voorspellingen zijn goed!

Ja het is niet fijn omdat dit ook mijn vakantie is en we eigenlijk op pad zouden gaan richting West QLD/ outback.

Nu hebben we wat vrienden uit Brisbane op bezoek dus nu maar in de omgeving vermaken. gelukkig wonen we in de mooiste regio van OZ. :p
 
Wij zitten dit weekend in Umina aan de Central Coast. Woef moest naar de groomer dus die is weer 'gehalveerd' vandaag en terwijl zij onderhanden werd genomen heb ik lekker langs Lake Macquarie gewandeld. Morgen en zondag lekker naar het strand hier. Het wordt waarschijnlijk meer uitwaaien dan zwemmen.
 
Het is vrijdag, dus ik denk: Even naar Noosa. Lekker rustig ipv in het weekend.... Ahhh School Holidays 😳
Heb je nou een board gekocht? Of niet :)
Wij gaan morgen kijken bij MDC voor een camper trailer of equipment trailer. Ben benieuwd of we ons kunnen inhouden.
Nu uiteten voor Q haar verjaardag morgen.
 
Heb je nou een board gekocht? Of niet :)
Wij gaan morgen kijken bij MDC voor een camper trailer of equipment trailer. Ben benieuwd of we ons kunnen inhouden.
Nu uiteten voor Q haar verjaardag morgen.
Nee, had een boring adviser op Whatsapp, die 'gedegen' advies gaf over surfen en surfboards... Dus even nadenken
 
Hahaha. Ja, dat was wel een boring advise :) Maar ook geen lesje genomen dan?
Ah, nee, maar heb wel even gekeken wie les geeft enzovoort. (Een ex-wereld kampioen schijnt hier een surfschool te hebben)
En even wat surf spot research gedaan (weet al welke break in Noosa de meeste sharks heeft :eek:)
 
Ah, nee, maar heb wel even gekeken wie les geeft enzovoort. (Een ex-wereld kampioen schijnt hier een surfschool te hebben)
En even wat surf spot research gedaan (weet al welke break in Noosa de meeste sharks heeft :eek:)
Shark attacks worden altijd breed uitgemeten in de media. Hoeveel zijn er geweest in noosa de afgelopen jaren? Op 1 hand te tellen waarschijnlijk. Zet daar tegenaan hoeveel mensen er dagelijks in het water liggen....

P.s. jaloers op jullie. Surf in WA is om te huilen vergeleken bij jullie!
 
Shark attacks worden altijd breed uitgemeten in de media. Hoeveel zijn er geweest in noosa de afgelopen jaren? Op 1 hand te tellen waarschijnlijk. Zet daar tegenaan hoeveel mensen er dagelijks in het water liggen....

P.s. jaloers op jullie. Surf in WA is om te huilen vergeleken bij jullie!
Haven’t had breakfast? Je bijt nogal (like a shark) ;)

I was just kidding, weet niet van shark encounters hier behalve dat een surfer/writer meldde dat hij ze vooral bij die ene break ziet. Maar wellicht waren het wel kleine Reef sharks of zo. Geloof niet dat je statistisch gezien veel van sharks te vrezen hebt.

Zag laatst een artikel wat meldde dat nu ze meer drones inzetten ze veel meer sharks zien, dan ooit vanaf het strand. Maar dat diezelfde sharks zo het strand voorbij zwemmen zonder ook maar een blik te werpen op surfers en zwemmers.

Is de surf in WA bad? Of is het alles of niets? Margaret River is toch wel een serieuze spot. Om van ‘the right’ maar niet te spreken ;)
 
Back
Top