HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Vrijdag ligt al achter ons, maar wij waren een weekendje naar Adelaide. Vrijdag ochtenvroeg vertrokken en zondag in de avond weer terug gekomen. Nu veel meer kunnen zien van de stad dan toen we er waren in December (want we gingen halsoverkop naar Victoria vanwege het gedoe met de grenzen).

Adelaide voelt als een gemoedelijke, fijne en rustige stad. Het heeft charme en hebben veel leuke cafetjes en eetgelegenheden gezien. Avondje naar het theater geweest, het "bruisende" nachtleven beleefd en vooral lekker genoten. Het voelt altijd fijn om even weg te zijn van huis en een andere omgeving in te duiken :)
 
Any ANZAC weekend plannen? Ik ben vrijdag met mijn surfplank naar Noosa gegaan voor mijn eerste surf les. Geen golven...
Maar het was fijn om n een heerlijk rustig Noosa te zijn zonder schoolvakanties ;)

Nu vandaag Lake Cootharaba met de kano, we hebben een tijdje terug een Advanced Elements inflatable canoe gekocht. Lucky deal bij Cash converters. Voor de helft van de helft. Labels er nog aan. Dus ipv 1600 dollar betaalden we nu 400 dollar. En als echte Hollanders laten we zo’n deal niet schieten natuurlijk!

(Belated) Happy weekend all!
 
Vandaag de verjaardag van A gevierd. 3 jaar alweer, gaat zo hard.
Eerst een zoom sessie met de families, daarna taart en ontbijt, naar Burleigh Head NP - want minder NP is dan gedacht. En nu op de bank met haar, even decompressen :)
 
Het is weer vrijdag!

Even surfen als er een klein beetje meer golven komen met @Zwerver, anders wordt het dobberen. En de rest van het weekend schuilen voor de regen denk ik ;) Mooie kans om de schuur weer wat verder op te ruimen.

In ‘goed’ nieuws: onze Air Canada tickets die we in 2019 betaald hebben kunnen we nu eindelijk een refund voor krijgen. Het duurde even maar dan heb je ook wat.
 
Het is weer vrijdag!

Even surfen als er een klein beetje meer golven komen met @Zwerver, anders wordt het dobberen. En de rest van het weekend schuilen voor de regen denk ik ;) Mooie kans om de schuur weer wat verder op te ruimen.

In ‘goed’ nieuws: onze Air Canada tickets die we in 2019 betaald hebben kunnen we nu eindelijk een refund voor krijgen. Het duurde even maar dan heb je ook wat.
Board ligt al op de auto, dus wat dat betreft good to go.

Even de kids afgedropen op daycare nog. En oh ja, waar is dat wetsuit :D

De rest van het lange weekend? Geen idee eigenlijk :)
 
Tijd om dit topic weer even naar boven te halen?

Iemand nog plannen? Sneeuwballen gooien? Kite surfen voor de zuid kust? 😮

Anyway, wij hebben gasten over, dus een wandeling op de property en wat andere wandeling of tourist drives I guess!
 
Tijd om dit topic weer even naar boven te halen?

Iemand nog plannen? Sneeuwballen gooien? Kite surfen voor de zuid kust? 😮

Anyway, wij hebben gasten over, dus een wandeling op de property en wat andere wandeling of tourist drives I guess!
Nee. Wij gaan hermit spelen. Het is te koud ;)
 
En koud dat het was… het voelde als een Nederlandse zomer… brrr…. Niks niet herfst, gewoon keihard winter

Hier ook, 19 graden savonds en 17 graden snachts 🥶 nu merk je wel hoe bizar slecht de huizen geïsoleerd zijn hier. Heb te doen met mensen in een koeler klimaat nu in winter.
 


OFX
Back
Top