Hoi allemaal,
Hier is weer een verslag van ons.
Albert is vorige week donderdag naar den haag geweest om zijn paspoort aan te vragen.
Het begon 's ochtends direct al goed met file's en een uur te laat op de ambassade. Albert heeft er gewoon 4 uur over gedaan om van het oosten naar het westen te komen waar je normaal 2 uur over doet..... nou dat maak je niet Australë mee.
ik kan je wel vertellen dat we soms denken dat er met gespeeld wordt, want het zit ons ook niet echt mee
de papieren waren namelijk niet goed ingevuld!
Wat denk je.... het moest in blokletters maar dan ook nog in hoofdletters. dus dat weer opnieuw ingevuld!
en hop naar de volgende stap de pasfoto's............. waren ook niet goed............van een te verre afstand genomen.
Dus Albert door Den Haag rennen naar een fotograaf om daar nieuwe pasfoto's te maaken (die fotograaf had het trouwens regelmatig druk met mensen die net van de ambassade kwamen) we zijn dus niet de enige
Tussentijds is Albert nog naar een postkantoor gegaan om een fax van mij te ontvangen, omdat ze op de ambassadezeker wouden weten dat Albert wel op dat adres woonde!!! ohhhhhh kan er ook nog wel bij ....... :-(
terug op de ambassade, pasfoto's en adrespapieren ingeleverd. de papieren met het adres er op waren wel goed maar.............de pasfoto's niet........er stond een stukje van een tand op :x :-( :? :|:wall:
Weer terug naar de fotograaf...........vervolgens weer terug naar de ambassade.........pasfoto's ingeleverd.........en wat denk je.....
ZE WAREN OKÉ
:lol:
Maar door al die drukte zijn we vergeten te vragen hoe het nu precies gaat met het paspoort valideren, maar goed zoals ik uit jullie verhalen begrijp gebeurt dat gewoon bij de douane.
als we het paspoort binnen krijgen zijn jullie een van de eersten die het horen!!!!!
En op naar mijn spouse visum aanvraag............!!!
Groetjes,
Jacquelien