Het verhaal van Albert en Jacquelien; We hebben HET VISA

Ondanks de reden van jullie vervroegde huwelijk hoop ik toch dat jullie een ontzettend mooie en leuke dag hebben gehad. Alsnog van harte gefeliciteerd!  :dancing:

Ook vanuit Almelo erg veel sucses en sterkte de komende tijd.

Annemiek

Het is nog niet eens zo lang geleden dat ik mijn ouders heb verloren. Als ik er niet te veel bij stil sta, kan ik er mee overweg. Maar ik moet er niet teveel over na gaan denken.
Ik hiermee alleen maar zeggen, dat wat er ook gebeurd, we leven met jullie mee.
Daar tegenover is er ook een (klein?) lichtpuntje; jullie zijn getrouwd. En nog fijner is het feit dat je moeder het mee heeft kunnen maken. Paula's ouders en die van mij waren op onze huwelijksdag aanwezig met foto's, opgesteld op de huwelijkstafel, zodat in onze gedachten ze er ook bij waren. Kleine troost, maar toch!

Veel sterkte in de komende tijd.

Rene en Paula

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie reacties.
En ja we zijn heel erg blij dat Albert zijn moeder onze trouwdag heeft mee kunnen maken.
Het was heel bijzonder dat ze bij deze dag aanwezig kon zijn.
En het was geen domper op "onze" dag het was een hele mooie dag!
De dag van ons leven!!

Groetjes,

Albert en Jacquelien

Dan wil ik jullie nogmaals oprecht feliciteren,

GEFELICITEERD met de dag van jullie leven  :congrats:

Een mooie herinnering is heel veel waard !

groetjes Miranda  :)

Hier wat foto's van onze trouwdag.

fotosbruiloftJacquelien057besneden.jpg

fotosbruiloftJacquelien064.jpg

fotosbruiloftJacquelien057.jpg

Wow! Nog gefeliciteerd!!
Wat een mooie foto's! Jacqueline je bent een mooie bruid!! Leuk met die sneeuw op de achergrond. Later als je in Australie bent en de foto's hangen te pronken in de kamer of in de gang, zijn ze dubbel zo bijzonder!

Fijne wittebroodsweken! :wink:

Groetjes Lin

Wat een mooie foto's zeg! Dat jullie maar een mooi huwelijk mogen hebben en dat het jullie maar goed mag gaan!

Jullie zien er echt prachtig uit saampjes, nog :congrats:

Heerlijk dat je moeder er toch bij heeft kunnen zijn!

Voor de komende tijd...sterkte met alles wat komen gaat.

Liefs Eutrice

De stand van zaken nu:

Hellaas is Albert zijn moeder 22 januari overleden.

We hebben toch hele fijne herrinering van haar.
en het was zeker fijn dat ze bij "onze" dag aanwezig had mogen zijn!

Maar tot ons grote verdriet is ze dus niet langer meer in ons midden, maar wel altijd in ons hart en in onze gedachten!!!

Verder willen we jullie heel erg bedanken voor het medeleven en steun die we hebben mogen ontvangen.

Groetjes,

Albert en Jacquelien

Dag Albert en Jacquelien,

Wat is het toch snel gegaan.
Fijn dat jullie (schoon) moeder toch bij jullie trouwdag aanwezig kon zijn. Een mooie herinnering.
Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van jullie verdriet.

Mel

Albert en Jacquelien,

Gecondoleerd met dit grote verlies... Wat fijn dat ze de grote en voor jullie zo'n belangrijke dag nog mee heeft mogen maken.

Heel veel sterkte de komende tijd.

Lin

Hoi Albert en Jacquelien,

Wat een groot verdriet, ..........wat kan ik verder nog zeggen......veel sterkte.
Ik hoop dat er een tijd komt dat je zonder groot verdriet aan alle mooie momenten terug kan denken met het gevoel, ja......Dat was mijn moeder.

Liefs Miranda 

Hi Albert en Jacquelien

Ik sluit me bij de vorige spreeksters aan, en wil jullie heel, heel veel sterkte wensen.  En ook ik hoop dat heel veel mooie herinneringen aan haar langzaam de scherpe kantjes van het verdriet wat zullen verzachten.

Sterkte
Syl

Alsnog gecondoleerd... Wat een geluk dat ze jullie mooiste dag nog heeft meegemaakt! Heel veel sucses en sterkte voor de komende tijd....

Annemiek

Hi Albert en Jacquelien,

Gecondeleerd met het verlies van jullie moeder/schoonmoeder.  Ik hoop dat jullie troost vinden in het feit dat ze jullie trouwdag heeft mee mogen maken en dat ze weet dat jullie een mooie toekomst tegemoet hebben in Australie.

Groetjes,
Susan

Hoi,
gecondoleerd met jullie verlies van jullie (schoon)moeder.  Na alles te lezen zie ik dat jullie er heel sterk door komt! sterkte met alles nog.

Back