Hallo Demy, Jolanda, Tekkel, Anne, Chantal, Gerrit, Wilbert, Catkin, Henk, Eutrice, Jan en Erna, en alle anderen,
DANKUWEL voor jullie felicitaties, een énorme dikke zak stenen is van onze schouders gevallen inderdaad.
De verkoop van onze woning gaat door - en nog altijd met de 1e kandidaat-kopers! - op 14 september aanstaande.
Ik stop met werken op 31 augustus en ik heb een enkeltje geboekt via Emirates op 15 september. (spijtiggenoeg krijg ik maar 20 kg luggage allowance, dus moet de rest maar mee met de boot...)
Ik verwacht onze paspoorten morgen terug in de bus (komende van Berlijn) en dan gaan we de champagne laten knallen (voor mij graag Pisang Ambon orange on the rocks)
+ een fotootje maken.
Eric krijgt zijn tijdskrediet (= loopbaanonderbreking) vanaf 1 november en probeert om zijn resterende vakantie op te nemen vanaf half oktober, zodat hij mij dan achterna komen kan. Na de verkoop van ons huis gaat hij nog even bij zijn ouders wonen.
Aankomende maandag (mijn verjaardag) heb ik een plaatsje gereserveerd op een grote rommelmarkt, hopelijk kan ik nog wat spullen verkopen, die we via internet niet verkocht kregen.
Dit is het momenteel qua latest news, uiteraard hou ik jullie op de hoogte !
Liefs,
Mireille :later:
[size=8pt]
Lost: Dit bericht is op verzoek van Mireille en Eric aangepast.[/size]