hier onze LASTAVAZA : Mireille en Eric uit Belgenland...wie juicht er mee ???!!!

Hoi Mireille en Eric

Jeetje wat een ongelovelijk super nieuws.  :up:
Van harte gefeliciteerd, en neem een flinke borrel! En wij juichen zeker mee voor jullie, zal een grote last van jullie schouders zijn gevallen.

Groetjes Erna

Wauw Mireille en Eric wat een geweldig nieuws !!
Geniet ervan en blijf nog even lekker in de feestelijke roes zitten.
                                        :congrats:

Groetjes Jolanda

YES!!! 'lang gewacht, toch gekregen' !!!

Ik zag nog een 'gemiste oproep' via Skype van jullie, ik had al de hoop dat het het goede nieuws was....

We spreken jullie binnenkort... ;-)

Al de stress niet voor niks, jippie.
Van harte gefeliciteerd, lukt het toch nog
om in september te beginnen. Joehoe

ohhhhhhhh yesssss oke dannn :up: :up: :congrats: :congrats:
Wat een heerlijk gevoel he!!! Na al die stress. Wat een ontlading is dat he, als je hoort dat je echt mag gaan.....................JIPPPPPIEEEEEEEEEEEEEE

Liefs Eutrice

Hallo Demy, Jolanda, Tekkel, Anne, Chantal, Gerrit, Wilbert, Catkin, Henk, Eutrice, Jan en Erna, en alle anderen,

DANKUWEL voor jullie felicitaties, een énorme dikke zak stenen is van onze schouders gevallen inderdaad.
De verkoop van onze woning gaat door - en nog altijd met de 1e kandidaat-kopers! - op 14 september aanstaande.
Ik stop met werken op 31 augustus en ik heb een enkeltje geboekt via Emirates op 15 september. (spijtiggenoeg krijg ik maar 20 kg luggage allowance, dus moet de rest maar mee met de boot...)

Ik verwacht onze paspoorten morgen terug in de bus (komende van Berlijn) en dan gaan we de champagne laten knallen (voor mij graag Pisang Ambon orange on the rocks) :cool: + een fotootje maken.

Eric krijgt zijn tijdskrediet (= loopbaanonderbreking) vanaf 1 november en probeert om zijn resterende vakantie op te nemen vanaf half oktober, zodat hij mij dan achterna komen kan. Na de verkoop van ons huis gaat hij nog even bij zijn ouders wonen.

Aankomende maandag (mijn verjaardag) heb ik een plaatsje gereserveerd op een grote rommelmarkt, hopelijk kan ik nog wat spullen verkopen, die we via internet niet verkocht kregen.

Dit is het momenteel qua latest news, uiteraard hou ik jullie op de hoogte !

Liefs,

Mireille :later:

[size=8pt]Lost: Dit bericht is op verzoek van Mireille en Eric aangepast.[/size]

Nou lekker druk de komende tijd, maar wel gezellig druk.

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag !!

Groetjes Jolanda.

Hoi

Jullie gaan nu als een speer zeg! :up: Huis verkocht, tickets gekocht , goede referentie brieven, wat wil je nog meer.
Jammer dat jullie niet samen kunnen vliegen.
Succes met de verkoop, leuke verjaardag altijd gezellig op de rommelmarkt je spulletjes verkopen.

Groetjes Erna

Beste forumgenoten,

Tot mijn grote spijt moet ik iedereen ervan verwittigen dat er individuen zijn met superslechte bedoelingen : mensen die zich enkel registreren om op het forum rond te snuffelen en geschreven berichten uit te printen en verder te geven aan oversten... Wij hebben er zo één gevonden en het is op de koop toe een collega van mijn man : ROGER S. !
Toen dit persoontje destijds, gedurende zijn echtscheiding, op het treinspoor stond om zelfmoord te plegen (uit zijn eigen mond verteld !) omdat hij zo diep in de put zat, moest iedereen met hem meevoelen en hem steunen enz, enz. En nu ? Nu heeft meneer een nieuwe vriendin, voelt zich blijkbaar de koning te rijk en laat hij terug zijn ware aard zien ! Zijn allerliefste hobby bestaat eruit om ALLES, echt ALLES te zoeken om zijn collega's (waaronder mijn man) te beschimpen, te saboteren, in diskrediet te brengen om zichzelf interessant te maken. Dit is nog maar een goede reden waarom we dit land, met rotmensen zoals deze ROGER S., met plezier willen verlaten. By the way, dit is terecht (volgens mijn vakbond) MOBBING wat deze kerel doet, men weze gewaarschuwd !! Hieraan hangen serieuze straffen tegenwoordig !

Daarom vraag ik met aandrang, aan mijn oprechte en eerlijke forumgenoten die met ons contact wensen te houden, om vanaf vandaag pm's te sturen naar ons. In samenspraak met Eric heb ik beslist van te 'verdwijnen' van dit forum aangaande onze persoonlijke situatie, omdat onze privacy overduidelijk geschonden wordt.

Na onze verhuis zullen we terug verschijnen onder een andere schuilnaam, die alléén bekend gemaakt wordt onze gekende forumgenoten.

Tot binnenkort !

Mireille

[size=6pt]Lost: Achternaam verwijderd.[/size]

Amai zeg ben blij dat alles toch nog is goed gekomen :up:
Gefeliciteerd :dance: :dance: :congrats:

Hoop niet dat wij dezelfde ellende zenuwslopende procedure door moeten, maar als we ons ergens in vast bijten dan laten we niet meer los :evil:

Heel veel geluk downunder  en eh stoppen met roken he :lol:

gr Bennie de Nederbelg :p

Proficiat, jammer van zo'n akelige collega. Wij hebben onze medicals sinds 19 juni in Sydney en noch steeds geen bericht.

grt Jos+Liesbeth ook uit belgenland

Hier zijn we terug en nog steeds overgelukkig en gesettled na meer dan 4 jaren in Australie. Ik kon het niet laten om terug op het forum te komen en te kijken hoe het met alle andere lotgenoten gaat ;)

Zonnige groeten aan iedereen vanuit het warme Perth,

Mireille, Eric, Beau en onze 2 Duitse herders, Nikaz en Hunter

Leuk om nu weer eens mensen te zien op het forum die al in Australie woonden toen wij nog met emigratie stress zaten!

Welkom terug :)

Back