hier onze LASTAVAZA : Mireille en Eric uit Belgenland...wie juicht er mee ???!!!

Mijn zesde zintuig had gelijk : nadat op 6 juli er een CO toegewezen werd voor de nominatie aanvraag, kregen we vandaag nieuws dat er een CO toegewezen is voor de visum aanvraag...

Ik kan hier zelf niet uit opmaken of dat wil zeggen dat de nominatie goedgekeurd is of niet, maar er wordt gewerkt aan mijn 'case', dat is de hoofdzaak.

Zoals velen onder jullie wachten wij geduldig verder....(een positief antwoord zou een mooi verjaardagsgeschenk zijn voor Eric, die donderdag 44 wordt...)

Lieve groeten van een gestresste Mireille X

Ohhhh, echt goed  :up: :up:
Dat wachten is echt ................. :shutup:

Maar gaat vast helemaal goedkomen!

Liefs Eutrice

Hoehoe... spannend!!!! Ik blijf duimen hoor!!!

[move]duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim[/move]

Liefs,
Lela

Hi Mireille en Eric,

Ik heb net jullie verhaal gelezen  :speechless:
Wat een zenuwtoestand.
Ik duim ook mee hoor, het moet nu snel goedkomen  :up:

Groetjes,
Jolanda

Liefste Lela, lieve Jan en Erna, en beste forumgenoten die ons onvoorwaardelijk bleven steunen,

Ik kan het nog altijd niet geloven, maar we kregen van Rob en Marijke (M2A) een e-mail in de bus met de volgende titel :

VISA GRANTED !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ze hadden zich wel eerste ALLE moeite getroost om mij telefonisch te bereiken, maar ik lag nog in bed en mijn mobieltje lag op te laden in de keuken beneden.

De officiële brief van DIAC moet nog komen, maar de kogel is door de kerk na deze lange saga (zo noemde Rob het en dat was het ook) :grin:

Eric en ik hebben gehuild van blijdschap en nu moet ik het nog effe verwerken. Ik ben gelukkig nog thuis (in ziekenverlof door mijn arbeidsongeval) om te kunnen bekomen.

EEN DANKUWEL, echt, van harte, voor alle duimen, steun, aanmoediging, erg blij ben ik eveneens dat ik dit fantastisch forum met fantastische mensen heb mogen vinden(per toeval trouwens).

tot gauw,

een overgelukkige Mireille en Eric

:congrats:

GEFELICITEERD!
Echt geweldig nieuws!
Vier ze nog vandaag, en morgen en ... :cheers:
Ben blij voor jullie!

An

Nog iets belangrijks :

Er zijn hier mensen actief op dit forum, die onvoorwaardelijk het uiterste gedaan hebben voor mij persoonlijk om mijn droom waar te maken, hiermee wil ik deze mensen speciaal in de bloemetjes zetten :

het zijn lon en ron uit Perth in eerste instantie, voor hun gastvrijheid en oprechte vriendschap, blijvende inzet, alle noodzakelijke hulp en vrijgemaakte tijd om de job te bekomen en hun prachtige huurhuizen ;
perthpete en ellen voor hun tips en trics en hun gastvrijheid en steun;
Lela (je bent een schatje), Jan en Erna, Jolanda, en alle andere Belgische landgenoten : ik hoop dat ik jullie ooit in Australia live mag ontmoeten !!!

:dance: :dance:

[glow=red,2,300]Gefeliciteerd!!!![/glow]

Geniet van dit heerlijke nieuws!!!

Groeten
Anne

:congrats:
Zeker een flinke last van je schouders!?!
Gefeliciteerd. Het is jullie van harte gegunt.

Demy

[move][size=20pt]JOEHOEHOE!!!!!! YES YES YES YES YES [/size] [/move]

Oh wat heerlijk!!! Geloof het of niet, de tranen schieten me in de ogen, zo blij ben ik voor jullie!!! Na al deze ellende en onzekerheid nu toch eindelijk het visum!!! Wat ben ik blij voor jullie!!! Geweldig geweldig geweldig!!!

Ha, nu gaan we zeker die borrel drinken hoor!!!!!

Pfffffff.... wat een geweldig nieuws!!!!!

Dikke knuffel,
Lela

Wij juichen mee!!!!! Super!!!!! Gefeliciteerd!!! FANTASTISCH!!!
Down Under, here they come!!!!
we zullen wat roos van de green halen om plaats voor jullie te maken...... :wink:

liefs Pauline

Hey, hartstikke helemaal supergaaf dat dat visum er toch is gekomen. Laat het maar ff bezinken en geniet ervan.

Groetjes,
Erna

Heel erg gefeliciteerd :up: :up: :up:

Geniet er lekker van en succes met de verdere voorbereidingen

Groetjes Wilbert

Back