hier onze LASTAVAZA : Mireille en Eric uit Belgenland...wie juicht er mee ???!!!

Poe, wat een verhaal. Zeker

[size=20pt] Veel positieve energie[/size][shadow=red,left][flash=200,200][/flash][/shadow]

toegewenst

Yolande

Hey mede-geduldigen,

Ons laatste nieuws, heet van de pers : we kregen vanochtend een mail van Rob en Marijke (M2A) dat onze case officer......met verlof is. Wij krijgen stilaan het gevoel dat de duivel er mee gemoeid is.... Nu zondag vervalt onze verkoopovereenkomst van ons huis en kan de verkoop helaas niet doorgaan, we willen niet op straat staan op 9 augustus (notariële en sleuteloverdracht).
Het gevoel van machteloosheid is immens groot en we roken als turken (wetende dat we bijna 3 jaar geleden samen gestopt waren).
Daarbij komt nog, dat mijn baas gisteren mijn huidige functie online geplaatst heeft, zijn geduld geraakt op en hij wil op tijd voor vervanging zorgen, geweldig gevoel om zo te moeten werken. Ik heb het gevoel dat hij de ganse zaak niet meer ernstig neemt en hij moeite heeft om mij te geloven als hij me een update vraagt van de stand van zaken. :cry2:
Eric en ik zijn nu wel ECHT aan het eind van ons Latijn, we weten het ECHT niet meer. Zelf kunnen we niets meer doen, het ligt in handen van andere mensen. Hopelijk heeft de Case Officer een leuke vakantie gehad en begint hij met frisse moed terug te werken op maandag aanstaande...

groetjes van een nu wel erg moedeloze Mireille en Eric

He Mireille,
De kop niet laten zakken hoor!! Gewoon volhouden.

Over het huis: Het is dus niet gelukt om de termijn met de kopers wat te verlengen? Ik had verwacht dat ze daar mogelijk geen echt probleem mee zouden hebben. Maar helaas, kennelijk toch. Hebben julie nog overwogen om het huis gewoon toch te verkopen en desnoods een tijdje te gaan huren? Er zijn er velen die dat ook gedaan hebben op het forum hier.

De basis blijft natuurlijk gewoon dat het jullie gaat lukken, dan maar met wat extra vertragingen en opstoppingen.

Enneuh: wat dat roken betreft, gauw weer mee ophouden hoor! Niet goed voor jullie... ;-)
Groetjes,
Peter en Ellen

Hoi Mireille en Eric

He nog even door zetten, komt vast allemaal goed. Je moet zeker door diepe dalen om die felbegeerde Visa te pakken te krijgen.

Verder kan iik mij bij Peter aansluiten of het geen optie is om tijdelijk te huren.
Zal in ieder geval duimen dat jullie snel een ticket kunnen boeken, want dan hebben jullie de Visa

Groetjes Erna

Mireille en Eric, kan me helemaal vorstellen dat jullie het effe niet meer zien zitten.
Maar er zijn hier meer mensen rare en moeilijke dingen tegengekomen en uiteindelijk
is het ze toch gelukt.
Hopelijk heeft de Case Officer een fijne vakantie gehad en zijn jullie de eerste !!
Het huis word uiteindelijk ook wel weer verkocht.
Het zit nu effe tegen maar kop op he  :up:

Groetjes Jojo.

Wel jammer dat jullie weer met het roken begonnen zijn. ( zegt iemand die op het moment pleisters om te stoppen heeft. Het is oh zo moeilijk  :wink:)

Hee Mireille en Eric,

Heb net een pm-tje gestuurd, maar wil het zo ook nog even zeggen:

[move][size=30pt]HOU VOL, HET KOMT GOED!!![/size] [size=8pt]...uiteindelijk[/size][/move]

Liefs,
Lela

Hey Blessie vrienden, Lelaatje, Jolanda, enz...

tja, de aanhouder wint zeggen ze, maar voor onze zenuwen wordt het momenteel echt te veel, ook door de situatie op mijn werk.
Wat ons huis betreft, vervalt de verkoopovereenkomst met de kopers, maar we gaan hun wel uitleggen hoe de vork aan de steel zit. Het huis blijft zowieso te koop staan, en als zij nog geduld willen uitoefenen kunnen ze het nog altijd kopen. Je moet weten dat de huurprijzen hier voor een 2-kamer appartement HOGER zijn dan wat wij maandelijks aan hypotheeklast betalen ! We zouden dus gek zijn om duurder te gaan leven ons inziens.
Ik heb wel énorme angst dat mijn fijne Australische werkgever zijn geduld zou opraken en het opgeeft. Als het nog lang duurt bij DIAC, haal ik NOOIT de startdatum van 1 september, dat is praktisch onmogelijk. Ik kan moeilijk mijn valiezen pakken en Eric laten zitten met alle rompslomp in België, laat staan dat ik op zo'n korte tijd nog een ticket vind.
By the way, vandaag heb ik nog maar 1tje gepaft, gisteren maar 3, ik probeer het te beperken hoor.

En ik die dacht dat het morgen een geluksdag zou zijn voor mij (geboren op een 13de, AUS job op de 13de, getrouwd op vrijdag de 13de)... :-(

Lief dat julie er nog altijd van overtuigd zijn dat het ons gaat lukken, wij weten het niet meer...

dikke kus,

Mireille

Tjeempie wat een toestand! Ik kan me goed voorstellen dat jullie er even helemaal doorheen zitten.
Maar morgen kan nog steeds wel een geluksdag worden toch? Wie weet gebeurt er morgen iets heel goeds! (ik wens het jullie in ieder geval wel toe) :up:

En als die mensen het huis echt willen kunnen ze misschien ook wel even wachten, toch? Huren is inderdaad duur, maar lijkt wel een oplossing.

Sterkte met alle overwegingen! Niet te diep in de put zakken, maandag ligt jullie aanvraag vast bovenaan op de stapel van een zeer uitgeruste case officer die er als een dolle aan gaat werken!

p.s. soms moet je gewoon roken en dit lijkt zo`n moment te zijn :wink:

groetjes
Anne

Hey!
Ik heb geen medeleven voor julie wat betreft dat roken! Gooi alles in de vuilbak nu dat nog kan. Drie jaar gestopt, niet te geloven dat je er weer aan begonnen bent. Wie ben ik om dat te zeggen? Ik ben heel mijn leven zware roker geweest (tot 2 pakjes per dag), Vorig jaar heb ik proberen minder roken, dat is moeilijk hoor! Bij de jaarwisseling heb ik alles in de vuilbak gegooid. Ik ben zo blij dat ik er vanaf ben, al was het wel afzien. Nu voel ik me veel fitter en gezonder, zelfs mijn rokershoest is weg.
[size=10pt]Dus stop nu het nog kan[/size]
één september hé? Dat lukt wel, Als het te stressvol wordt, dan ga je maar goed wat sporten, daar kikker je van op.
Groeten Henk

Hi Belgjes,

Niet opgeven, de redding moet bijna nabij zijn. Het is super vervelend allemaal.
De limiet zouden jullie moeten kunnen halen. Als ze er eindelijk, maandag mee
beginnen zou die 457 er echt wel in een weekje door moeten komen. Misschien
ligt het er ook een beetje aan hoe de relatie van jouw toekomstige werkgever
met DIAC is. Carlo zijn werkgever heeft veel 457 aan het werk. Mac Mahon.
Bij ons was alles in een week erdoor, net de laatste week voor we weer
zouden moeten uitvliegen. En ook wij dachten die wordt terug naar Belgenland.
We zijn nog steeds hier na twee jaar met onze permanente in aanvraag.
Hou vol, stop met smoeren, drink nog een lekker Palmke en tot gauw.
Groetjes

hey Mireille en Eric,

blijven volhouden hoor! De aanhouder wint !  :up:
Ook dat niet roken! Denk aan waar je door moet als je terug moet stoppen.  :wow3:

groetjes,
An (4 maand gestopt)
PS: het begint hier precies op een stoppen met roken forum te lijken... :grin:

Hallo Henk, Carlo en Sabine, Jojo en Anne,

Vandaag maandag, draai ik helemaal tilt, wat wil je, [size=10pt]de Case Officer is vandaag terug op kantoor[/size].....Ik kan me moeilijk concentreren en 'stoppen met roken' zit er momenteel ECHT niet in. Ik ken mezelf en ik kan van vandaag op morgen stoppen hoor, in dezelfde stijl als Henk (ineens de boel weggooien). Spijtiggenoeg lust ik géén bier (moet ik van overgeven) dus heb ik dit weekend champagne en Daiquiri gedronken (we waren uitgenodigd om te petanquen en voor een BBQ bij vrienden, goede afleiding trouwens, ook lekker Carlo). :roll: :up:
Eric is thuis vandaag en loopt te ijsberen van de zenuwen, hij loopt in de weg van de poetsvrouw, maar gelukkig begrijpt ze het wel...
Mijn 6de zintuig zegt mij dat ik morgen nieuws krijg...

Veel liefs en groetjes,

Mireille

oh, ik heb helemaal kriebels in mijn buik!!! ik ga de hele dag voor jullie hopen dat het goed nieuws gaat worden!!!!!!!

[move]duim duim duim duim duim duim duim duim duim [/move]

liefs,
Lela

Back