Hey Blessie vrienden, Lelaatje, Jolanda, enz...
tja, de aanhouder wint zeggen ze, maar voor onze zenuwen wordt het momenteel echt te veel, ook door de situatie op mijn werk.
Wat ons huis betreft, vervalt de verkoopovereenkomst met de kopers, maar we gaan hun wel uitleggen hoe de vork aan de steel zit. Het huis blijft zowieso te koop staan, en als zij nog geduld willen uitoefenen kunnen ze het nog altijd kopen. Je moet weten dat de huurprijzen hier voor een 2-kamer appartement HOGER zijn dan wat wij maandelijks aan hypotheeklast betalen ! We zouden dus gek zijn om duurder te gaan leven ons inziens.
Ik heb wel énorme angst dat mijn fijne Australische werkgever zijn geduld zou opraken en het opgeeft. Als het nog lang duurt bij DIAC, haal ik NOOIT de startdatum van 1 september, dat is praktisch onmogelijk. Ik kan moeilijk mijn valiezen pakken en Eric laten zitten met alle rompslomp in België, laat staan dat ik op zo'n korte tijd nog een ticket vind.
By the way, vandaag heb ik nog maar 1tje gepaft, gisteren maar 3, ik probeer het te beperken hoor.
En ik die dacht dat het morgen een geluksdag zou zijn voor mij (geboren op een 13de, AUS job op de 13de, getrouwd op vrijdag de 13de)... :-(
Lief dat julie er nog altijd van overtuigd zijn dat het ons gaat lukken, wij weten het niet meer...
dikke kus,
Mireille