What do you mean 2025Jullie ook fjine Kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar. Ik ga voor 2026, want heb geen zin 2025 over te doen
Ook aan andere Xpditers: Merry Christmas & Happy New Year!
View attachment 2385
Het is altijd even zoeken naar winkels die buitenlandse produkten verkopen. In Sydney hadden we Martelli, een groentezaak die naast groenten en fruit ook veel importprodukten verkocht. Nu wonen we in Queensland en onze groentenman, een Libanees, verkoopt ook droge worst. Geen Groningse helaas, maar het komt er wel dicht bij.Kniepertjes!!!
Ik bak ze niet elk jaar, maar wie weet...
@Red dust kennen jullie ook 'spekkedikken'? Is Gronings. Ik bakte ze altijd met m'n vader en als ik nu in NL ben, met m'n broer. Ik heb ze hier ook wel gebakken, maar het is moeilijk om aan droge worst te komen (zit varkensvlees in, dus de douane is er niet zo happig op).
Oooh.... zou dat naar SA opgestuurd mogen worden????Het is altijd even zoeken naar winkels die buitenlandse produkten verkopen. In Sydney hadden we Martelli, een groentezaak die naast groenten en fruit ook veel importprodukten verkocht. Nu wonen we in Queensland en onze groentenman, een Libanees, verkoopt ook droge worst. Geen Groningse helaas, maar het komt er wel dicht bij.
Dat doet mijn broer ook. Ik niet. Wie weet, ooit.Hier ook iemand die kniepertjes bakt (elk jaar), maar dan wel opgerold. Oftewel nieuwjaarsrolletjes![]()