Hoe houden we de geemigreerde mensen op het forum actief?

Sorry Jack, Ik probeerde het nog zo subtiel mogelijk aan te geven...

Mawr die grijze haren die je muis heeft ontwikkeld, de letters op je toetsenboed die zijn vervaagd, je fomputer opstarten in windows 95. Dat zijn allemaal signalen... :p
 
Sorry Jack, Ik probeerde het nog zo subtiel mogelijk aan te geven...

Mawr die grijze haren die je muis heeft ontwikkeld, de letters op je toetsenboed die zijn vervaagd, je fomputer opstarten in windows 95. Dat zijn allemaal signalen... :p

:grin: :grin:
Gelukkig heeft Jack nog geen grijze haren op zijn kop.
En ook niet de ziekte van "LAK"............

Jack :evil:
 
Sorry Jack, Ik probeerde het nog zo subtiel mogelijk aan te geven...

Mawr die grijze haren die je muis heeft ontwikkeld, de letters op je toetsenboed die zijn vervaagd, je fomputer opstarten in windows 95. Dat zijn allemaal signalen... :p

:grin: :grin:
Gelukkig heeft Jack nog geen grijze haren op zijn kop.
En ook niet de ziekte van "LAK"............

Jack :evil:

Oopsa... Ik hoop dat je niet doelde op mijn typfouten! Ik had het op mijn telefoon getypt en zoals je kan zien gaat dat niet altijd helemaal goed :oops:

Al ben ik ook wel benieuwd wat LAK is :shock:

Bai duh wee, weet je wat er gebeurd is met de arm die in je avatar staat? Ik had toevallig een jaar geleden het artikel gelezen achter dat plaatje in een reptielenmuseum :)
 
???? Is dat besmettelijk??? En wat is het???

LAK, minder haar op je kop dan op je zak.

Have a good evening.

Jack :evil:

Tsja jullie vroegen erom, jullie schuld dat ik nu verbannen word van dit forum door Lost.
 
Even iets heel anders dan waar het topic voor is..

Een rubriek of iets dergelijks waar emigratiebureau's met de laatste nieuwtjes kunnen komen op gebied van visum's.
Houden we de concurentie een beetje eerlijk en kunnen forumleden ook met vragen bij de pro's terecht.
En alles in het belang van de forumleden natuurlijk :wink:

Weet zeker dat er meerdere bureaus meelezen op het forum....

Groeten Steven
 
Meelezen doen ze zeker, maar reageren Ho maar....

Ik ben nl. eens door ons bureau (Buysse) op mijn vingers getikt omdat ik hier iets minder vriendelijks over ze had gezegd terwijl we nog met de aanvraag bezig waren. Ik zou het heel fijn vinden als er meer bureaus zich hier zouden melden, maar denk niet dat het gaat gebeuren. We mogen allang blij zijn dat Rob af en toe nog hier mensen van gratis advies voorziet!
 
Misschien een idee om diverse bureau's te benaderen en kijken of er interesse is om een eigen stukje te kunnen plaatsen op het forum?
Is voor een bureau toch goede reclame om je te laten horen lijkt mij.

Ik denk dat er best belangstellling voor kan zijn...maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk.
 
BUYSSE tsja nou noem je er ook 1 op. tsjeezus m'n mina , (waar die ook mag zitten),wat een emigratie bureau........

Jack :evil:
 
???? Is dat besmettelijk??? En wat is het???
LAK, minder haar op je kop dan op je zak.Have a good evening.Jack :evil: Tsja jullie vroegen erom, jullie schuld dat ik nu verbannen word van dit forum door Lost.


BUYSSE tsja nou noem je er ook 1 op. tsjeezus m'n mina , (waar die ook mag zitten),wat een emigratie bureau........Jack :evil:


Dit is één van de redenen dat Ik steeds terug naar het forum kom!!!!!!!!!!!!! :grin: :grin: :grin:

Wat zou het toch saai zijn zonder jack :lol:

gotta love joe jack :evil:
 
Get a roommmm, doet me denken aan die franse uit Alo alo.

Pas wel op, sit down and buckle up want je ligt van je stoel, niet te houwen die gasten officer crabtree.

http://www.youtube.com/watch?v=960UYL3Vue8&feature=related

Jack :evil:
 
Back
Top