Hoe verslavend vinden jullie dit forum?

Bawurra

XPdite Sponsor
Ik vroeg me af of er meer (vast wel :lol:) mensen zijn die verslaafd zijn geraakt aan dit forum. Verslaafd aan Australië hoef ik niet te vragen :-D.

Ik had mezelf voorgenomen om dit weekend eigenlijk een flink stuk te gaan lezen in het boek "De fatale kust" (ik ben pas op blz 172). Maar aangezien ik zo ontzettend nieuwsgierig was wat iedereens motivatie is om naar Australië te emigreren en wat de diverse verhalen zijn en ik persé zoveel mogelijk mezelf op de hoogte wilde stellen, ben ik niet echt verder in m'n boek gekomen. :|

Oja en mijn man wordt volgens mij ook helemaal gek van al de informatie die ik hem steeds geef als ik weer eens wat gevonden heb :-D. Maar dat geeft niet (vind ik) :cool:
 
Dit forum is voor mij minder "verslavend" dan alle andere fora (nou ja alle andere,... zijn er 2) waar ik kom, maar wel 100 X meer informatief.
Dus vooral doorgaan!  :up:
 
behoorlijk verslavend, staat eigenlijk de hele dag aan op mijn werk. in het weekend tot voor kort niet, maar mijn vrouw heeft e.e.a. inmiddels ook ontdekt !  :w00t:
 
Ik geloof niet dat ik het nog hoef te zeggen..... :-D

Is there a doctor in the house!
 
Moet nog 5 maanden werken voordat de grote reis naar Oz gaat beginnen........hey ik moet de dag toch doorkomen en mijn hoofd staat helemaal niet naar werken.............Yeah voor dit forum  :-D
 
Oja en mijn man wordt volgens mij ook helemaal gek van al de informatie die ik hem steeds geef als ik weer eens wat gevonden heb . Maar dat geeft niet (vind ik)

Hier hetzelfde

Groetjes Miranda  :)
 
Een beetje.

Vooral op mijn laatste werkdagen in me oude baan... en daar verveel je je soms (niet aan me baas vertellen :evil: )
Informatie een vriendelijke mensen gallore, heerlijk zoiets.

Ik neem aan dat het minder wordt zodra ik in Australie zit.
Zal dan natuurlijk nog soms kijken of ik wat tips kan doorgeven en hoe het gaat met jullie allemaal.
(of zelf weer om tips vragen, dat kan ook  :-D)


Annemarie
 
Sssttt,...niks zeggen hoor, maar hier op me werk zit ik ook geregeld op het forum, via zo'n heel klein in elkaar geklapt schermpje die heel snel weg geklikt kan worden :-D Wat moet je anders doen :evil:  
Als ik thuis ben dan wil ik ook wel eens op het forum zitten maar lang niet zo veel als ik op me werk doe  :roll: Maar ik ga weer wat doen....
gr. Barry
 
Heeeel verslavend!

Hoop een klein beetje af te kicken tijdens mijn vakantie in NL (we vliegen morgen!!!!!  :w00t: :w00t:)
 
Vlieg ze! morgen en een te gekke vakantie toegewenst! Denk je even aan ons als je kroketten, Bami blokken (voor JufBec :)) en broodjes paling naar binnen werkt?

Groetjes
Syl

Have fun!!! :)
 
He Annemiek!
Een hele fijne vakantie meid! En ja doe niet te gek met het Dutch Junkfood!  :eat:

Groetjes Linda

(Heb je geen zin om 7 augustus naar de OZZIE bbq te komen in Zandvoort? Lijkt me leuk je te ontmoeten, we zijn er met 13 man van het forum.)
 
Dank je wel allemaal!

Had het al gezien van de BBQ on the beach, maar op dat moment zit ik in Portugal voor een weekje om echt vakantie te vieren  (je moest eens weten hoe dat gaat als je weer eens in NL langs komt) :wink:

Veel plezier op de BBQs in Zandvoort en Brisbane Botanical Gardens (balen dat ik beide mis!)! We zien elkaar vast wel een keer, waarschijnlijk in Oz. De XPdite verslaving lijkt immers nogal een chronische aangelegenheid!!

Annemiek
 
Ja, erg verslavend  :p, een dag niet gekeken en de afkickverschijnselen beginnen al.
 
Kun je bij minimaal 5x per dag het forum bezoeken al spreken van een verslaving? Zoja dan ben ik verslaafd! :lol:
Wat zijn eigenlijk de afkickverschijnselen als je een tijdje XPdite niet kunt bezoeken? (Nog geen ervaring mee, aangezien ik bijna altijd internet heb).
 
Eigenlijk vind ik m'n man wel een heeeel grote SUKKEL - al maanden is hij bezig op dit forum en noooooooooooit heeft hij gezegd hoe geweldig leuk dit is!!!!!  :x  :x  :x

Totdat ik vorige week vernam dat hij een onderwerpje 'spinnen?!' had geplaatst - toen moest ik natuurlijk ff checken wat voor reacties daar allemaal op af waren gekomen (volgens hem heeft hij nooit wat gezegd omdat ik van sommige reacties wel eens van slag kon raken - jeah right!!!  :x  :x).

Sinsdien ben ik hooked, addicted, verslaafd, kan niet meer zonder, ben een echt forum-junkie  :p :applaus:!!! Logeer momenteel bij mijn ouders met de kids (hebben grote vakantie) en geloof dat ik in de 18 uur dat ik hier nu ben al 5 keer ben ingelogd!!!!! :blink: :crazy:

Zelfs m'n moeder die ff over m'n schouder mee kwam spieken vindt het forum helemaal leuk! Zal eerdaags ook wel af en toe (naar verloop van tijd vanzelf steeds vaker - tot uiteindelijk hele dagen - zodra ze weet dat het ook op haar werk werkt!  :-D) het forum bezoeken. Wil sinds we gemeld hebben dat we de kleinkinderen mee willen nemen naar Australie (dat wij gaan is niet zo erg, maar die kids!!!) en inmiddels over de eerste shock is alles weten! Wordt ook een forum-junkie!
 
Back
Top