Hoe verslavend vinden jullie dit forum?

Ooooh Syl dan weet ik waar je ongeveer woont!
Oeh, ik vindt IKEA een geweldige winkel, was zo blij toen we van Beenleigh naar Brissie reden en ik daar het blauwe gebouw ontwaarde!!!  :lol:
 
Hm, Forum of IKEA wat zal ik doen vandaag.........oh, moet ook nog werken :-(

Lin, ik woon waarschijnlijk dichter bij je vader dan IKEA maar voor AUSSIE begrippen is het naast de deur! :)

Syl
 
Ik ben erachter: ik ben verslaafd. Vanaf vanochtend tot aan een half uurtje geleden (ongeveer 16:00 AEST) deed XPdite het niet. En dat vond ik NIET LEUK. Ik werd er nog net niet chargrijnig van, maar toch... Lijkt mij duidelijk een symtoom van verslaving. Gelukkig werkt alles nu weer gewoon :-D.
 
I KNOW......  :-(ik bleef maar proberen!

:)
Kreeg wel meer werk gedaan vandaag dan op andere dagen :up:
Syl
 
ME TOO! Blij te horen dat ik niet de enige ben!

Was ook enigszins upset met deze doorbreking van mijn gebruikelijke ochtend ritueel: koffie halen en op mijn gemak alle nieuwe berichtjes doorlezen.  :cry:

Maar ook ik heb waarschijnlijk daardoor wat meer werk gedaan, Syl! Elk nadeel heb z'n voordeel  :roll:
 
Ik heb er gelijk even een bladwijzer van gemaakt Syl, hier was ik nog naar op zoek. Je kan je taal nl spicen met wat leuke gezegden nietwaar?

Groetjes Miranda  :up:
 
:eek:fftopic: het ging hier toch over Ikea................. of zo  :thankyou: :error: 'k heb trouwens dikke voeten van het shoppen.... :hang:
 
Ikea HUH  :?, o ja kan ook een verslaving zijn natuurlijk. Voeten lekker in een bakje met ijswater zetten, DVD-tje op, glaasje wijn, is de pijn zo weer geleden.  :) :)
 
En? Hebben jullie een nieuw bed?

Groetjes
Syl

p.s. Miranda, ja leuk he die site, very handy for me want ik maak en nog wel eens een potje van :-D
 
DVD-tje op, glaasje wijn

Heb weliswaar geen dikke voeten van het shoppen, maar dit klinkt goed! Denk dat ik mijn forum verslaving voor vandaag even gedag zeg en een echt leven ga leiden  :lol:

Voor de Brisbane-picniccers: tot zondag!
 
nog niet, zijn wel naar een beddenwinkel geweest, (elektrische) boxsprings met matrassen komt al gauw op € 6000,00..........
daarna even op internet  :evil: gekeken, Jeanine dan, voor hetzelfde betaal je ca. € 4000,00, dus het eerste hebben we al weer verdient, we gaan nog ff verder shoppen maar het lijkt erop dat ik (Ikea) ga verliezen, what's new.. :oops:
 
Volgens mij zijn bedden (ook goeie!! niet alleen van die hooizakken) hier toch echt een stuk beter betaalbaarder? mocht je het nog even uit kunnen houden op jullie huidige bedje? :yawn:

Groetjes
Syl
 
Zeker weten, in Aus koop je voor die prijs een bed met gouden
knoppen en nog een mooie man (vrouw) er bij.
En je hoeft ze niet 7 tot 8 weken in een container te stopen.   :loldevil:


Gr Ineke      :dance:
 
[quote author=tinusv link=topic=2165.msg22174#msg22174 date=1122620048]
Oh vandaar dat ik vandaag ook al zo opgeschoten ben :wink:.
[/quote]

Heb dus nu een keertje vroeg boodschappen gedaan en al de IKEA boekenplankjes voor m'n dochter geschilderd :). Dus toch nog wat "nuttigs" :wink: gedaan.
 
[quote author=tinusv link=topic=2165.msg22174#msg22174 date=1122620048]
Oh vandaar dat ik vandaag ook al zo opgeschoten ben. Ben ik niet de enige :wink:.
[/quote]

Ik zag dat ie het niet deed en ben op jacht gegaan voor cadeautjes voor Martijn's verjaardag... maar dat ga ik niet posten. Want het moet wel een verrassing blijven natuurlijk. Maar was XPdite online geweest... misschien kreeg Martijn dan wel niets :roll: Nee hoor, geintje, er zijn uitzonderingen om even niet te kijken. Bijvoorbeeld zondag, dan ga ik naar een picnic!
 
Ha San en ik waren ook even een avondje/nachtje weg, uit wezen eten in Zaandam (Was errug gezellig  :lol: ) En dan blijven we altijd bij mijn mams slapen want die past op de kindjes. Vanmorgen wilde ik eigenlijk al naar huis.... ff checken.... Haha maar ik moest netjes tot 15:00 uur op San wachten!

Erg verslavend... En we houden er ook leuke vriendschappen aan over! Wat mij betreft een onbetaalbaar forum!!
 
Hi Lin


Had je al gemist   :cry: Hele avond en dag niet an line   :-(
Blij je weer te lezen   :-D
Maar je hebt gelijk we houden er leuke vrienden van over.    :cool:



Gr Ineke
 
Yep, is idd erg verslavend.

En net wat Lin zei, we houden er leuke vriendschappen aan over :up:
 
Back
Top