Hoe verslavend vinden jullie dit forum?

Yep ,
om terug op de vraag te komen ; ja het is verslavend ,maar ongeloofelijk nuttig .Spijtig dat ik het geen 2 jaar eerder ben tegengekomen of was al veel langer met de poespas begonnen en misschien zaten we er dan al .Maar wat niet is , kan nog komen
groeten
 
Een leerzame verslaving, je kan met 600 mensen makkelijker een
antwoord vinden dan met twee  :wink:

Het is goedkoop en helpt je van de drank af  :up:
Je zit s'avonds even te kijken, en voor je het weet is de kroeg dicht.  :lol1:
 
[quote author=Ton en Ineke link=topic=2165.msg22295#msg22295 date=1122652557]
Een leerzame verslaving, je kan met 600 mensen makkelijker een
antwoord vinden dan met twee  :wink:

Het is goedkoop en helpt je van de drank af  :up:
Je zit s'avonds even te kijken, en voor je het weet is de kroeg dicht.  :lol1:
[/quote]Jeetje Ton, het zal waarschijnlijk je leeftijd :gramps: wel zijn maar wat heb jij toch wijze uitspraken :blahblah:

:lol1:
 
Nou inderdaad wat een wijsheid :-D......moest vreselijk lachen, zit ik hier met mijn duffe hoofd (net uit bed gerold) met een kop thee te lezen over drank, verslavingen en de kroeg....het is trouwens wel een sterke bak thee.

Groetjes
Syl
 
Pfff, goedemorgen :wink: Even ontbijten met een :coffee: erbij en natuurlijk weer even checken wat er aan nieuwe berichten gepost zijn. Begint onderhand een standaard ritueel te worden :wink:
 
Moguh!

Hier nog een hoor, met bakkie koffie en 2 crackertjes met muisjes!!

:-D  :-D Groetjes Lin!
 
Dank je Lin :)

Ik heb hier nog niets, dus het wordt tijd dat ik ff een bak koffie ga zetten :p
 
Hahaha Syl, ik moet er niet aan denken op dit tijdstip Syl!!! Vanavond is het mijn beurt weer!!

Toch ondanks het vele tijdsverschil zijn we toch altijd lekker tegelijk online!! Mijn broer die in Canada woont heeft 8 uur tijdsverschil met Nl (vroeger) maar het is bij hem nu nacht. Daar zou het forum niets aan hebben!!
 
Nou moet ik wel toegeven dat de computer hier bijna 24 uur per dag aanstaat  :oops: ...voor werk uiteraard

Groetjes
Syl
 
Mogge'

Zelfde ritueel geldt voor mij, meteen achter de computer en een bakkie senseo :coffee: erbij helemaal top :up:
 
Beste M5,

Ook wij zijn echte senseo fanaten. Hebben ook onderzocht of we onze senseo mee kunnen nemen naar Australie... Het antwoord is dat dat natuurlijk best kan, echter er zijn daar géén pads (... paaaaaaaads... ;-) te koop. We hebben zelfs contact gehad met Philips Australie, en die bevestigen dat dat apparaat daar niet geleverd wordt, laat staan de bijbehorende pads.

Nu kun je nog overwegen om het apparaat wel mee te nemen (en een 2e voor eventuele onderdelen als er iets stuk gaat ;-) natuurlijk, en dan met enige regelmaat een container pads bestellen.. Maar dat gaat (ons) toch effe te ver.

Even hebben we nog gespeeld met het idee of we dan misschien een importeurschap van Philips moeten proberen te krijgen.....

M.vr.gr.
Perthpete
 
http://www.dutchtaste.com

http://www.hollandbymail.com/senseo_crema_coffeelist.html

Er is nog hoop!!!!
 
Ik heb al aardig wat berichten gepost hier, maar ik merk wel dat ik minder verslaafd ben nu ik weet dat we pas over een jaar of 2 kunnen vertrekken... Ozzie staat nu een beetje op een laag pitje bij mij. Komt wel weer hoor, maar dat duurt even :)
Toch kijk ik hier iedere dag :)
 
Back
Top