Hoe verslavend vinden jullie dit forum?

[quote author=Jeanine link=topic=2165.msg21916#msg21916 date=1122452817]
Eigenlijk vind ik m'n man wel een heeeel grote SUKKEL -

[/quote]
:eek:fftopic:
Hij blijft wel aan de gang he,  :thinking: eerst het bed en nu dit weer  :x  :lol1:
 
Nu ben ik, denk ik een paar weken niet op het forum geweest. Verslavend? Ja, ik had in mijn eerste twee weken op dit forum een gemiddeld aantal posts van 8 per dag.
Nu valt dat wel mee. Een beetje afwisseling in het leven is Okee, toch.
 
Natuurlijk een beetje afwisseling in het leven :), maar ik merk wel dat ik gewoon op de hoogte wil blijven met hoe iedereen het aanpakt, wat de diverse plannen zijn en of er nog (nieuwe) nuttige tips gepost zijn :).
 
En wie weet als je eenmaal is Aus bent, en een beetje heiwee hebt.   :cry:
Kan je altijd even je hart luchten, als niemand ander naar je wil luisteren.     :computer:
Wat is te begrijpen, als je een Aussie bent en nooit van land verandert bent.
Zo met anderen woorden ik ben blij dat ik verslaafd ben. 
                                                                                              :dizzy:
Gr Ineke.  :lol:
 
(Eigenlijk vind ik m'n man wel een heeeel grote SUKKEL)

zeg Lost, ik vind dit niet kunnen hoor. Ik weet sinds een paar weken dat het mogelijk is om op dit forum te scheiden................ kun jij "& jeanine" van mijn user name afknippen??
:stupid:
ben ik weer vrijgezel.  :happysun:
 
Zeg LOST, ik zou het niet doen hoor!

Zeg nou eerlijjk, het is toch ronduit schandalig dat mijn liefhebbende echtgenoot zo'n geweldig forum voor zijn eega geheim houdt!!!!!

Nee hoor, voor straf :police: niet helpen hoor!!
 
He Rob, en dan probeert Jeanine jouw de schuld te geven over het water bed.    :readinginbed:

Denk dat zij het ook niet zo lekker vindt!!!
Maar best lekker zo gescheiden, op het forum dan.  :happysun:


Gr Ineke.  :rotflmao:
 
  :-D  gelukkig een medestander, dank je, Ineke.  :up: mijn rug is inderdaad een excuus voor mijn vrouw om een nieuw bed te kopen. Drie jaar terug ben ik er ook al ingetrapt (belachelijk duur waterbed), dus ik pas nu wel op !!  :readinginbed:

IKEA here we come !!!
 
[quote author=rob & jeanine link=topic=2165.msg21993#msg21993 date=1122493121]
  :-D  gelukkig een medestander, dank je, Ineke.  :up: mijn rug is inderdaad een excuus voor mijn vrouw om een nieuw bed te kopen. Drie jaar terug ben ik er ook al ingetrapt (belachelijk duur waterbed), dus ik pas nu wel op !!  :readinginbed:

IKEA here we come !!!
[/quote]

Begrijp ik dat nou goed, je wil echt naar IKEA, dus vanavond gaan we SHOPPEN!!!!!!
Cool, IKEA here we come  :evil:  :evil:  :evil:
Zeg lieverd, ik zei toch dat ik wel wist hoe ik je aan het shoppen kreeg  :evil:  :-D  :evil:  :-D Luv u 2, hun  :-* :-* :-*
 
Zit trouwens ook IKEA in Oz!

http://www.ikea.com/ms/en_AU/index.html

Groetjes Lin
 
niet stoken, Ton ik heb het al moeilijk zat !!!! (wordt waarschijnlijk gewoon winkelen vanavond...............)  :humble:
:loudcry: :loudcry: :loudcry: :loudcry: :loudcry: :loudcry: :loudcry: :loudcry: :loudcry:
 
WAARSCHIJNLIJK?!?!?!?!?!  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Trek je shopschoenen maar aan hoor schat, want dit wordt echt 'shop till you drop' (maar dan wel op een lekker bed natuurlijk!!!!  :-D  :-D  :-D  :-D
 
Niet doen hoor "tot je dropt" want op het laatst als je echt helemaal moe bent dan voelt een doorgezakte Futon nog als een Super Duper Auping bed. :lol:

Alleen uitgerust een bed kopen :up:

Shop ze!
Syl
(woon vlakbij IKEA!)
 
Back
Top