Hoeveel geld heb je nodig om te overleven als je emigreerd?

[quote author=Syl link=topic=144.msg52324#msg52324 date=1142718729]
Hi Jack

Hier staat een hoop "tekst en uitleg| :) including eligibility test!
http://www.firsthome.gov.au/

Groetjes
Syl :)[/quote]

Thanks Syl,  :up:

Jack :evil:
 
okee ik weer hier met waarschijnlijk weer een domme vraag maar goed als ik niets vraag leer ik ook niets maarre is het verplicht om een bepaald bedrag mee te nemen als je naar Australie emigreert?
 
Nee, niet voor zover ik weet. Althans....dat hoop ik niet, anders kom ik niet binnen  :-D
Je moet wel voor een SIR of STNI een soort begroting indienen hoe je denkt de eerste tijd door te komen. Dat hoeft niet op een skilled independent. Wel vragen ze hoeveel je meeneemt, maar waar dat voor is???????????

Henriette
 
Ze willen een zekerheid hebben om te weten dat je na een bepaalde tijd niet op de overheid gaat teren.
En ze willen weten als ze je binnen laten dat je niet na een korte periode op hangend pootjes weer terug keert omdat je daar niet kunt overleven, want daar hebben ze ook niks aan.

Daarom vragen ze wat je meeneemt.

Gr

Jack :evil:
 
Bij het antwoord op de vraag wat je meeneemt, hoef je geen bewijs mee te leveren. Je kunt dus elk bedrag invullen wat je wilt, en daaruit leid ik af dat dit puur voor statistische doeleinden is.

:cool:
 
volgens mijn hangt het ook van je visum categorie af.

Wij, bijvoorbeeld, hoefden niet per se een bepaald bedrag mee te nemen, maar konden 2 jaar geen aanspraak maken op bijstandsuitkeringen enzo (so what....?). Ik ken echter mensen die wel een investeringsbedrag moesten inpakken in hun koffers...........

Marc
 
Back
Top