[quote author=Eerainuh link=topic=9671.msg137663#msg137663 date=1240968855]
:-D Ja, daar moest ik ook zo om lachen... Maar nee, ik moest om puur taal-sociale redenen (what the f***??!) aan jou denken
.
Trouwens, over 'what the f*** gesproken, ik zat laatst een Bollywood film te kijken, en
'fuck' werd daar vervangen door 'fish'. What the fish! Vond ik wel grappig
, en ook een stuk minder lomp. Ik heb mezelf ook aangeleerd om 'Muck fe' te zeggen. (Als ik echt pissed off ben, dan foeter ik in het Nederlands, is het veiligst :-D).
[/quote]
hier komt nogal wat jong spul waar de hormonen uit de oren schieten over de vloer en dan pest ik ze weleens zeg ik: na!!! als je hem leuk vind vraag je toch gewoon fuckering!!
Mahaaaaaaaaaaaaaam. :lol:
Ik zal schelden in het Bulgaars in Oz, lucht lekker op en geen hond die het begrijpt, er zijn redelijk weinig bulgaren in Oz :grin:, alhoewel het wel 1 punt is voor je visum als je Bulgaars spreek , bizar, wat moet je ermee??????
Er komt er dus wel eentje bij in juli.
Maar die vloekt in het Nederlands , maar dat ga ik hier niet voordoen, das te erg.
Maar klinkt wel lekker met die RRRRRRRRR
Mijn vader zei altijd, je mag alles zeggen als je boos bent als je maar geen katote!!!! zegt, vervolgens scholden wij onderling vol passie met katote!!!!! gewoon een onzinwoordje, heerlijk!