huis-tuin en keukenmiddeltjes tegen hoofdpijn?

Zijn er ook huis-tuin en keukenmiddeltjes tegen verkoudheid?
Krijg er letterlijk en figuurlijk ook hoofdpijn van :cry:.

Mel
 
stomen met Rhino Caps of Viks. Poho olie werkt ook goed. Klein flesje olie van een of ander homeopatisch merk. Een druppeltje op beide slapen en een druppeltje in je nek bij de haargrens voor het slapen gaan :) Wordt dan helemaam warm en komen van die viks-achtige geuren vrij.
 
Ik heb vanochtend ook hoofdpijn...... maar dat is omdat ik flink aan de sjoemel was gisterenavond!!!  :up: YEEEEHHAAA, kan het bijna nog steeds niet geloven zeg!!!
 
Het gaat de laatste tijd steeds beter met mij :) Veel minder moe en veel minder hoofdpijn. Gisteren wel hoofdpijn gelregen, maar dat was denk ik ook, omdat we de hele dag bezig waren geweest (uitje Antwerpen) en ik had te weinig gedronken.
Vandaag ook weer en toen heb ik maar een Zomig (migraine medicijn) genomen en nu gaat het goed. Alleen armen en schouders doen zeer.

Vandaag zijn we, voordat we terg naar huis gingen, eerst bij mijn opa en oma geweest. Dit weekend waren we bij mijn ouders en dat is al vrij vermoeiend ;) Mijn tante, oom en tante en hun 2 zoontjes waren bij mijn opa en oma en het was heel druk en lawaaierig in hun kleine kotje :) Had weer hoofdpijn in de auto ;)
 
Back
Top