Huis verkopen : Heeft iemand het al voor elkaar ?

Scamp

New Member
Ons huis staat inmiddels al 8 maanden te koop , 10 bezichtigingen maar geen bod.... Het is een goedkoop huis, groot en vernieuwd. Niemand doet een bod, zelfs geen 'gek bod'.
 
Te koop sinds april 2008, wel geloof ik zeker 15 bezichtigingen, maar nog geen bod gehad dat ook werkelijk tot een verkoop zou kunnen leiden. Volgende week (midden tussen de verhuisdozen) weer een bezichtiging en we hebben nu ook bij de makelaar aangegeven dat hij alleen mag bellen bij een openingsbod boven een bepaald bedrag.

Maar we geven niet op!
 
Da's balen ja.
Wij zitten aan de andere kant van de lijn, huis verkocht en nu al voor de 2e keer in 4 maanden verhuizen omdat ons huurhuis ook is verkocht?! (misschien moeten wij ook even in jullie huis komen bivakeren?) :wink:
En dat terwijl het uitzicht op een visum minimaal is op dit moment................

Succes met de verkoop, komt goed!  :up:

groetjes, Marie
 
[quote author=Marie en Dan link=topic=9968.msg137217#msg137217 date=1240344580]
Da's balen ja.
Wij zitten aan de andere kant van de lijn, huis verkocht en nu al voor de 2e keer in 4 maanden verhuizen omdat ons huurhuis ook is verkocht?! (misschien moeten wij ook even in jullie huis komen bivakeren?) :wink:
En dat terwijl het uitzicht op een visum minimaal is op dit moment................

Succes met de verkoop, komt goed!  :up:

groetjes, Marie
[/quote]

Ja ons huis gaat ook in de verhuur als we het niet kunnen verkopen. Wat me opvalt is dat kopers vaak huizen kopen om de spullen die erin staan ( de spullen die ze dus niet krijgen ). Typisch dom maargoed, die domme mensen moeten we dus wel hebben, maar ik ga echt geen nieuwe spullen kopen om ons huis 'op te fleuren'. Dan verhuur ik het nog liever gemeubileerd, krijgen we nog wat terug ook.
 
[quote author=Scamp link=topic=9968.msg137268#msg137268 date=1240402766]
Nah, is meer een principe kwestie : Ze kopen het huis, niet de spullen erin.
[/quote]

Tuurlijk maar veel mensen hebben een gebrek aan inlevingsvermogen en kunnen niet een kamer anders ingericht zien..
Richt de kamer dus zo in zodat het mensen aanspreekt.

Ik denk dat het verstandiger is om er gewoon alles aan te doen om je huis te verkopen dan vast te houden aan principes.
 
Ik heb met mijn vriendin overlegd... we gaan misschien meubels huren. Da's ook handig voor als we gaan, hoeven we enkel het verhuurbedrijf de meubels te laten ophalen. Weet iemand waar we meubels goedkoop kunnen huren ?
 
[quote author=Gwen link=topic=9968.msg137278#msg137278 date=1240415773]
[quote author=Scamp link=topic=9968.msg137268#msg137268 date=1240402766]
Nah, is meer een principe kwestie : Ze kopen het huis, niet de spullen erin.
[/quote]

Tuurlijk maar veel mensen hebben een gebrek aan inlevingsvermogen en kunnen niet een kamer anders ingericht zien..
Richt de kamer dus zo in zodat het mensen aanspreekt.

Ik denk dat het verstandiger is om er gewoon alles aan te doen om je huis te verkopen dan vast te houden aan principes.
[/quote]

@ Gwen Ik zou bijna denken dat je in dezelfde business zit al ik.............

Maar Gwen heeft wel gelijk, laat je huis los, koop 'n VT Wonen en ga 'n dagje rommelen.(deze was gratis) :wink:
Ik word voor dit soort klussen zelfs ingehuurd door makelaars.
 
[quote author=Marie en Dan link=topic=9968.msg137281#msg137281 date=1240425748]
@ Gwen Ik zou bijna denken dat je in dezelfde business zit al ik.............
[/quote]

Dat krijg je met al die woonprogramma's zoals huis te hoop en uitstel van executie en ga zo maar door  :grin:

@ Scamp, ik heb geen idee welke bedrijven dat doen. Misschien even googelen? Succes!
 
Zo ben ik het nu ook aan het doen. Een vriendin van mij is styliste en die komt binnenkort langs om eens door mijn huis te gaan. Kan ik ook al wat spullen verkopen die er niet meer in thuis horen. Ruimt lekker op.
 
sinds mei 2008 tekoop, 1 keer een belachelijk bod, stuk of 10 kijkers, nu prijs verlaagd, was al niet duur, en ons huis is echt helemaal af, aan alle kanten verbouwd, veel ruimte, goed onderhouden en iedereen zegt altijd, ooooooooooooh, wat een ruimte, dat dit niet verkoopt zeg!!!!

Morgen een kijker , sinds eeuwen.

balen is het.

en nu ook nog het nieuws dat er steeds meer 457 visa worden afgekeurt, mijn bloedruk heeft een ongekende hoogte, allebei baan opgezegd en tickets geboekt en nu maar hopen dat wij van toegevoegde waarde zijn voor australie, want dat schijnt nu weer de issue te zijn, niet dat het bedrijf je nodig heeft, mee wat heeft Australie aan jou.Nou heel veel, maar helaas beslis ik het niet.

tjonge ik heb nog nooit zo een kutperiode gehad ever before.
 
Komt vast en zeker helemaal goed! Je zult zien.. straks komt alles tegelijkertijd visum en verkoop van het huis! In ieder geval super dat de bezichtigingen goed zijn gegaan. Fingers crossed!
 
Hoi Lizzy,

Begrijp ik goed dat je huis verkocht is inmiddels in verband met het vrolijk icoontje?

In dat geval:  :congrats:

Ik had ergens gelezen dat je de afgelopen dagen bezichtingen hebt gehad dus het is gelukt....

groetjes heidi
 
Of juich je omdat we allemaal aan je denken?????
Laat ons niet in spanning... je bent online!!!
 
Back
Top