Huis verkopen : Heeft iemand het al voor elkaar ?

[quote author=Sacha link=topic=9968.msg138100#msg138100 date=1241640322]
Heb inmiddels blaren om mijn duimen staan voor het duimem voor bezichtigingen, uitslagen van IELTS testen, assesments en andere dingen. Kunnen we daar niet iemand voor inhuren  :lol:
[/quote]

voor een kleine vergoeding wil ik me wel beschikbaar stellen hoor  :wink: ik heb wel kleine duimen, weet nie of dat uitmaakt  :grin: :grin:
 
Wij hebben inmiddels gehoord dat onze kijkers een tweede bezichtiging willen.. en ze zijn ook meteen naar de hypotheek adviseur gegaan om te kijken of ze het wel kunnen betalen ( als ze geen 200.000 euro kunnen neertellen bij de laagste rente-standen ooit dan weet ik het ook niet meer hoor )
 
[quote author=skippie link=topic=9968.msg138126#msg138126 date=1241681831]
[quote author=Sacha link=topic=9968.msg138100#msg138100 date=1241640322]
Heb inmiddels blaren om mijn duimen staan voor het duimem voor bezichtigingen, uitslagen van IELTS testen, assesments en andere dingen. Kunnen we daar niet iemand voor inhuren  :lol:
[/quote]

voor een kleine vergoeding wil ik me wel beschikbaar stellen hoor  :wink: ik heb wel kleine duimen, weet nie of dat uitmaakt  :grin: :grin:
[/quote]

Wat is je uurtarief? En krijg ik korting als ik een strippenkaart koop?
 
Ook wij zitten aan de kant van onverkochte huizen. Al bijna drie jaar staat onze woning te koop omdat we ziek worden van antenne- installaties op de kerktoren waar we nog geen 100 meter vanaf wonen. In 2003 kwamen we er te wonen en de oudste zoon werd meteen ziek ik zelf pas in 2007. Maar de woning wordt maar niet verkocht!! Zelf vluchten we nu al twee jaar van vakantiewoning naar vakantiewoning ( waar we dus niet ziek worden om maar even aan te geven dat wij wel gevoelig zijn voor ja, zeg het maar....) In Juli moeten we weer uit deze. Ik ben zooooo moe. Afgelopen vrijdag gaf de laatste kijker te kennen toch maar zelf een huis te bouwen en hebben optie genomen op een stuk grond. Wat moeten we toch? Ik verwacht geen antwoord alleen al opluchting om het even kwijt te kunnen. Groet, Rya.
 
Dat is een heel vervelend verhaal Rya!
Daar is het forum ook voor; even je frustraties kwijt kunnen.
Het spreekt voor zich dat ik hoop dat jullie huis toch nog snel verkocht wordt, maar goed, daar heb je natuurlijk niets aan.
Sterkte in deze tijd!
 
[quote author=Gwen link=topic=9968.msg138179#msg138179 date=1241759604]
Daar is het forum ook voor; even je frustraties kwijt kunnen.
[/quote]

Maar ik begrijp niet uit haar verhaal of ze ook wil/gaat emigreren, dus snap het even niet meer....
Daarnaast heb ik geleerd om mij eerst even netjes voor te stellen...... :smile:
 
[quote author=Sacha link=topic=9968.msg138180#msg138180 date=1241759720]
[quote author=Gwen link=topic=9968.msg138179#msg138179 date=1241759604]
Daar is het forum ook voor; even je frustraties kwijt kunnen.
[/quote]

Maar ik begrijp niet uit haar verhaal of ze ook wil/gaat emigreren, dus snap het even niet meer....
Daarnaast heb ik geleerd om mij eerst even netjes voor te stellen...... :smile:
[/quote]
Dat gaat Rya nu vast wel doen  :grin:
 
Och Rya, wat een nare situatie. Veel succes hoor, ermee!
Kom je nu ook in de problemen met de geldigheid van je visum?
Nogmaals sterkte,

Marja
 
3 jaar???

horror!!!!

Ik zou het tegen elk aannemelijk bod wegdoen , quitte spelen is dan al mooi en zelfs met een beetje restschuld, dit is ook geen leven zeg.
 
uhmm moet er wel bij zeggen dat als je 'lukt huis verkopen' googled, dit draadje wel een van de eerste hits is..

Iedereen succes.. en we blijven duimen..  :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:
 
Hallo,

gewoon positief blijven :grin:.
Wij hebben naar ruim 6 maanden ons huis op 31 maart direct aan
de eerste kijkers verkocht :happy: :happy:.
Het lukt jullie ook wel :up:.

Succes.

Sabine, Marc & kids
 
Up to Australia: helemaal toppie. Hartstikke goed. Ach en natuurlijk heb ik geen probleem om mijzelf voor te stellen. Wij zijn een gezin van 4 personen. Vader, moeder en twee jongens die nu op kamers wonen maar heerlijk vaak komen logeren met de meiden die je er na verloop van tijd bij krijgt. Erg leuk want het zijn schatten van meiden. Zelf ben ik 51 en zie me niet meer emigreren. Misschien Duitsland ( we wonen nét aan de grens en de huizen zijn daar een stuk goedkoper), maar ook dan zal eerst de woning verkocht moeten worden. We zijn opnieuw bezig om een huurhuis te zoeken en...blijven gelukkig positief ( met uitzondering van sommige momenten)
En Lizzyhas: ik duim zaterdag. We hebben trouwens kijkers genoeg gehad maar nog nooit een bod. Leuke reacties, groet Rya.
 
sterkte Rya, ik hoop toch dat er snel  een oplossing voor je komt, houd moed, het trekt allemaal weer aan.
In Duitsland heb je idd veel betere keus voor leuker geld, moet je doen joh tzt, je bent nooit te oud om opniew te beginnen, want elke dag die je er gelukkiger mee bent is zo waardevol.

zeg het straks ook ff tegen mezelf, f.f.f.f.f.
 
Hoi Rya,
Even een vraagje; Als je niet wilt emigreren, waarom ben je dan op dit forum?  :smile:
Groetjes!
 
Kijk Gwen, wat ik dus al zei: in googelen: als je huis maar niet verkocht wordt, en dan? Dan kom je dus op deze site. Ook het onderwerp huis verkopen: Heeft iemand het al voor elkaar? suggereert wat ik zoek: tips en hoe ga je er mee om!
Mede lotgenoten die er wel over durven te praten. Met de huidige markt hoop ik niet dat 3 jaar veel zal voorkomen, maar het is een heel groot probleem, ongetwijfeld voor meerderen. Wat ik nu 'langzaam' begrijp, niet voor deze site. Any way: bedankt voor alle reacties en voor allemaal: toi, toi, toi.
 
Rya, hier wat tips :

- verf je hele huis wit ( van binnen en soms ook van buiten )
- huur een tuinman in voor de tuin ( als je het niet zelf kunt / wilt )
- hangen de goten recht / dakpannen scheef etc , eventjes fixen
- maak je ramen altijd schoon voordat kijkers komen
- Maximaal 2 meubels per kamer. ( dus 1 bed en 1 kastje = 2 meubels, rest eruit ) Woonkamer mag je 4 meubels hebben, niet meer )
- Alle persoonlijke items ( foto's ) weghalen
- maak je huis altijd schoon, en zorg ervoor dat je huis niet 'stinkt' ( soms stinken huizen echt een afknapper )

dat zijn typische dingen die je huis helpen verkopen.
 
hihi Scamp, dat kosten duizenden euro's wat jij opnoemt...! Maar, ik ben het met je eens,
als je huis netjes in de verf zit, goed opgeruimd is, en ruimtelijk overkomt, zijn dat pluspunten.
Maar bij Rya zit het 'probleem' waarschijnlijk in de antenne-installaties.
Wist dat trouwens niet, dat je daar daadwerkelijk ziek van kunt worden?

Hier gaat het nog steeds door met de bezichtigingen. Wel een serieus bod gekregen afgelopen
week, dus hopelijk is voor ons het eind in zicht. Voel mij opgelaten om het te schrijven,
omdat meerdere van jullie al langer met hun huis 'in hun maag' zitten.

Succes allemaal! We blijven stug doorduimen! :up:
 
Back
Top