Huis verkopen : Heeft iemand het al voor elkaar ?

ik juich omdat jullie aan me denken en dat had ik al gepost , maar het staat er niet.

makelaar zegt dat het normaal is dat ze nog niet reageren, ze hebben 9 huizen bekeken afgelopen vrijdag en waren over ons huis echt heel enthousiast en geinteresseerd, ze zijn aan het calculeren en wikken en wegen en nu maar hopen dat wij het er beste uitkomen.
 
We hebben gisteren 2 volle 16 cube weggegooid.. man, wat voelt dat goed. Beide garages zijn geheel leeg, voelt echt goed :)
Zaterdag weer kijkers... zal wel weer niets worden  :wink:
 
[quote author=Scamp link=topic=9968.msg137735#msg137735 date=1241080606]

Zaterdag weer kijkers... zal wel weer niets worden   :wink:
[/quote]

Thats the spirit!  :?  :grin:
 
Gut o gut, we hadden er vandaag ook weer een! Hij is al 2x wezen kijken en vandaag kwam zijn vriendin mee. Volgens de makelaar waren ze echt heel enthousiast over het huis, maar was zij nog niet helemaal overtuigd dat ze ook in Rotterdam gingen wonen. Zij woont en werkt nu nog in Utrecht en hij in Rotterdam. Voordeel is dat ons huis op 10 minuten lopen van een intercity station is, waar de intercity naar Utrecht dus ook stopt....

We gaan dus maar weer wachten.....

En ik maar denken dat ik mijn geduld in de kast mocht stoppen wanneer we een visum zouden hebben, mis gedacht :-(
 
              heel veel sterkte met het huis te verkopen
maar een vraag in welke regio wonen jullie want dat speel allemaal mee
dat vertelde onze makelaar.
en de prijs klasse tot 2ton loopt gewoon door alles wat daar boven zit staat tussen de 6 en 12 maanden tekoop..
nu wil ik jullie allemaal geen valse hoop geven
heel veel sterke met het verkopen van het huis
 
  gr bart ilse en de kids
 
Ons huis staat in de regio Rotterdam, waar net lekker een aantal nieuwbouw projecten zijn afgeblazem. Da's dan weer gunstig, want er blijft vraag naar woningen en de onze is ook maar 3 jaar oud!

Maandag weer een bezichtiging, weer duimen en geduld hebben!
 
Ons huis staat inmiddels twee weken op Funda, acht bezichtigingen verder, maar nog geen
serieus bod. Wel twee fors onder de vraagprijs, maar daar wilden we niet a la minuut op ingaan...
Voordeel: het huis is nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest...! :wink:

groetjes, Marja

Iedereen hartstikke veel succes gewenst hoor, met de verkopen!
 
Nog geen reactie van de twijfelaars Rotterdam/Utrecht ontvangen. Vandaag weer een bezichtiging. Weer enthousiaste mensen, maar zij krijgt niet de hypotheek rond op haar salaris, dus moest even gaan babbelen met haar partner of hij mee wilde doen in de financiering. Dat is weer een bekende van de makelaar, dus wie weet.....

Nog even door duimen dus!
 
Heey Sacha,

wat spannend he? die bezichtingen op de valreep? stel je kunt het huis toch nog op de valreep verkopen voor 1 juni; hoe lossen jullie dat op met de zus van je man. Laten jullie de overdracht pas over 6 maanden passeren of is zij bereid andere woonruimte te zoeken mocht het nodig zijn?

heel veel succes en ik zal net zo hard als de rest duimen!

groetjes heidi
 
Lekker al dat duimen, moet helpen!

Ik denk dat opleveren per 1 november geen probleem zal zijn en anders zoekt ze maar inderdaad iets anders, ze wist het toen we de overeenkomst aan gingen....
 
Wij hebben net een stel gehad die 3 keer zijn wezen kijken en afgelopen vrijdag hebben ze een aankoopmakelaar langs gestuurd. Die heeft met onze makelaar over een bedrag gesproken of we daarmee akkoord zouden kunnen gaan.  :clap2:
Vandaag hebben de makelaars elkaar gesproken en de potentiele kopers willen toch nog even wachten.  :wall:


Nog maar (on)geduldig afwachten dan maar.
Maar ja, helaas weten de meesten hoe dat voelt.

Axel
 
ooooo Axel, dat is balen zeg! Jullie hadden vast gedacht: nu is het verkocht.
Hopelijk komen ze er nog op terug....!
Succes!
 
Troost je met de gedachte dat de prijzen hier ook aan het dalen zijn. Dus als je eenmaal het huis in NL hebt verkocht en je zou hier willen kopen, dan komt het allemaal ongetwijfeld weer goed. :up:
Dus maak je geen zorgen en verheug je alvast op het zonnetje. Hier (Sydney) was het vandaag al weer 22 graden; wij zijn hier sinds november en hebben misschien 3 dagen onder de 20 graden gehad....  :cool:
 
Bij ons is het ineens weer druk in kijkersland. Na echt maanden niets, nu ineens komen ze achter elkaar. Vrijdag weer een bezichtiging. Zal wel door het mooie weer komen denk ik. Heb inmiddels blaren om mijn duimen staan voor het duimem voor bezichtigingen, uitslagen van IELTS testen, assesments en andere dingen. Kunnen we daar niet iemand voor inhuren  :lol:
 
Back
Top