Alle dieren moeten in quarantaine, minimaal 30 dagen. Je moet het je zo voorstellen, ze hebben die afschuwelijke vlucht achter de rug en dan komen ze in dat quarantaine station aan, krijgen hun eigen kennel, en daar voelen ze zich veilig. Ze krijgen een doos waar ze in kunnen kruipen, ze kunnen naar boven klimmen, ze kunnen naar buiten kijken. Als je 2 katten hebt dan mogen ze bijelkaar blijven.
Mijn katten hadden er helemaal geen probleem mee, ging eigenlijk heel erg goed terwijl ik er ook een hard hoofd in had...zoek ze wel op en neem wat lekker voor ze mee! En een borstel...want ze verhaarden als een gek, ik haalde er hele bossen af!
En dat van die honden, dat ze langer moeten blijven na kontakt met een andere hond is wel waar. ze zijn dan bang dat ze iets oplopen, echt belachelijk want op het veldje waar ze plassen en poepen komen wel meteen weer andere honden op als je weg gaat, dus jemig, waar slaat het op... Maar het is echt zo!! Informeer het anders dan zal je het horen. Ze vergeten het je alleen doodleuk te melden...