[quote author=MicNic link=topic=5485.msg69327#msg69327 date=1156806204]
Dan ben ik toch wel heel benieuwd waar dat is...Denk dat je een iets te rooskleurig beeld geeft van wat er 10 km vanaf het centrum in Adelaide te koop is (of wij hebben nooit goed gezocht...). Als je alleen op de plaatjes en omschrijving op realestate.com en domain.com afgaat zal dat wel lukken, maar als je dan daadwerkelijk zo'n huis ziet :cry:
Michel
[/quote]
ja heeeee
ik heb ook niet geschreven dat ik ook daadwerkelijk al bij dat soort huizen ben wezen kijken :roll: :-D
Sterker nog ik zou zelf helemaal niet geinteresserd zijn om zo'n huis te kopen. Wat mij betreft is het veel te druk met een straal van 10k om het centrum heen.
Er zijn wel een aantal leuken burbs maar over het algemeen zijn het van die vierkante blokken helemaal vol gebouwt waarbij je huis op een blok van 300m2 staat. Met als burb locatie aan een veel te drukken straat zoals de anzac highway of brighton road. Maar je zit wel 5 minuten van het strand vandaan... jeepy :cheer: .... Als het daar alleen om gaat :wall: :| ....... :wink:
Het gaat er ook nog om waar je naar opzoek bent. Ik liep al als klein kind tussen het cement, gereedschap en zooi.
Zo vader zo zoon dus nu ben ik ook opzoek naar een wat ouder huis waar het eea aan gedaan moet worden. Ik zal zelf nooit in een huis willen wonen waar je alleen nog je koffers hoeft uit te pakken en je kleren in de kast moet hangen. Zo heb je totaal geen karaker aan je huis.
Maar dat ben ik dan weer natuurlijk,..... veel mensen denken daar anders over
Maar goed. Voorlopig zit ik nog in coober pedy en blijft het bij het uit pluizen van realestate.com.au.
greetz Barry