Hyves

nou ik zie hem nog steeds niet, heb me bril nog wel op, maar zal wel aan mij liggen!
Bij mij geeft hij het echt niet aan, alleen als ik nikki xpdite invul dan wel!
 
Ik heb (natuurlijk zou je bijna zeggen) ook Hyves : http://cool301.hyves.nl/
Ik woon dan nog wel niet in Australië, maar ben wel Australië-gek en van plan binnenkort te beginnen met het papierwerk(ivm studie).

Tim
 
ok, ok, ik ook ... alleen niet erg actief want er zijn al teveel 'netwerken'... het is niet bij te houden :)
 
Leuk al die XPditers op hyves  :up:
Ik heb er weer een paar bijgevoegd maar ik kan damhooligan en perthpete niet vinden hoor.
Ik ben te vinden onder jolanda413.

Cheers,
Jolanda  :cool:
 
ik vind meerdere (2) jolanda's (met jouw achternaam). Weet niet zeker welke het is. Je inlog naam kan je nl niet zin (in ieder geval niet als je nog geen 'friend' bent ...
 
Hé, 2x ik  :lol:  :grin:

Ik ben jolanda413.
Onder welke naam sta jij dan, dan probeer ik het nog een keer.

Cheers,
Jootje  :up:
 
probeer eens Pete Perth... (Ik weet ook nog niet precies hoe het werkt, ik kon je alleen vinden (2x) met je hele naam.. (zal ik hier niet typen :)-)) maar niet met jolanda413). Zoals gezegd ik ben niet erg bezig met Hyves, maar heel langzaam aan gaat dat dus toch gebeuren ... :). Ik zag je ook niet als contact van Sacha (Nikki weer wel)...
 
[quote author=perthpete link=topic=8044.msg121565#msg121565 date=1216104787]
probeer eens Pete Perth... (Ik weet ook nog niet precies hoe het werkt, ik kon je alleen vinden (2x) met je hele naam.. (zal ik hier niet typen :)-)) maar niet met jolanda413). Zoals gezegd ik ben niet erg bezig met Hyves, maar heel langzaam aan gaat dat dus toch gebeuren ... :). Ik zag je ook niet als contact van Sacha (Nikki weer wel)...
[/quote]

Pete, bij mij staat Jolanda nu ook, de dame met de stumpy tailed lizzard (denk ik, klein plaatje) op de foto!
 
Ik heb ook Hyves, maar het lijkt alsof ik alweer iets te oud ben om de hype te begrijpen... mijn iets jongere collega's (begin twintigers) vinden het geweldig, collega's van mijn leeftijd maken misschien een account maar zien het nut er niet zo van in. Grappig is dat.

Zijn jullie niet bang dat anderen achter jullie plannen komen? Dat is toch wel een zorg, sowieso de privacy. Sommige mensen knallen echt alles op hun hyves. Ik persoonlijk heb liever niet dat anderen nu al weten van mijn plannen. Kan nooit zo goed zijn voor sommige relaties en de carriere?
 
Ik ben ook een oudere jongere, of eigenlijk hoop ik dat te zijn en ben ik gewoon ook een dertiger. Ik vind Hyves erg leuk en doe er dus ook meer mee dan alleen een account aanmaken.
Ik ben het helemaal met je eens als je zegt dat men er maar van alles op knalt, daarom heb ik hem ook voor alleen vrienden zichtbaar gemaakt, dan heb je het nog enigszins in de hand. Ik snap soms echt niet dat iedereen maar alles op internet zet met naam en toenaam en niet alleen om carriere technische redenen, maar ook gewoonweg omdat niet iedereen alles over mij hoeft te weten (en nee, ook ik heb niets te verbergen). Ook hier kom ik dat wel eens tegen, maar ieder zijn meug. Hierover heeft een tijd geleden ook een topic gelopen.

Overigens is zo ongeveer het eerste wat een potentiele werkgever doet kijken of de sollicitant Hyves heeft, of in een andere vorm op internet te vinden is en ja, dat kan negatief uitpakken. Maar zoals ik al zei; ieder zijn meug, maar ik ben er voorzichtig mee.
 
Heel slim! Zet alleen dat op internet wat een "publiek geheim" is, want wil je dingen nog liever even verborgen houden zou ik inderdaad ver uit de buurt blijven van Hyves en ook hier voorzichtig zijn met het roepen van dingen. Ook hier kijken regelmatig veel guests mee!

Zelf zet ik wel mijn hele visum aanvraag op Hyves in blog vorm omdat iedereen weet waar wij mee bezig zijn. We hebben daar nooit een geheim van gemaakt en voor het vaste vorm kreeg er ook openlijk met mensen (ook werkgevers) over gesproken.

Het blijft wel een leuk concept: Je komt inderdaad mensen tegen van lang geleden, een oude schoolvriendin, oud collega's, oude buren! Maar niet te veel vrienden, anders kan ik het allemaal niet meer bijhouden!

Sacha
 
Hai , ik zit ook op Hyves, enig!!

Ik ga die australie hyves eens op zoeken.

mij kun je vinden http://lizzy57.hyves.nl

Wij gaan misschien al over een paar maandjes zoals het nu erop  lijkt.

In Sydney zijn ze hard aan het bestuderen hoe mijn man en zijn CV daar tussen zou passen.
We duimen ons gek,
 
[quote author=Sacha link=topic=8044.msg122157#msg122157 date=1216754111]
Het blijft wel een leuk concept: Je komt inderdaad mensen tegen van lang geleden, een oude schoolvriendin, oud collega's, oude buren! Maar niet te veel vrienden, anders kan ik het allemaal niet meer bijhouden!
[/quote]

Ja leuk he, schoolvriendinnen van de basisschool en middelbare school van lang geleden. En er dan achter komen dat ook zij gegroeid zijn en niet meer op die kleine van 20 jaar geleden lijken. Soms heul confronterend  :grin:

Ik hoef er ook niet te veel hoor. Mensen die je half kent toevoegen hoeft niet, doe je toch niets mee, behalve dan 'sparen' Da's meer middelbare school vind ik  :wink:
 
ik vind het helemaal leuk, gegeven moment kwam er iemand zi :wink:ch melden waar ik als 14 jarig meisje voor de zaterdag had gewerkt, zo leuk!!

das wel 100 jaar geleden hoor!!
 
Hoi Dijnnas, dat kan ik inderdaad beamen. Ik werk voor een IT bedrijf met allemaal jonge gasten en ja, het is onze core business dus je wilt niet weten wat je met wat goed zoeken allemaal vindt. Hyves is een soort Google geworden. Niet alleen voor sollicitanten... ook voor klanten, medewerkers bij klanten & leveranciers, dat leuke meisje van het bedrijf hiernaast, etc etc. Gaat soms best ver :(
 
Back
Top