helaas niet nee, als iemand je wilt pesten dan is internet een valkuil en een walhala voor zo iemand.
bv, heb jij een foto staan op de website van jouw werk.?
ik had dat dus wel, het hele personeel staat erop, die heeft ze gekopieerd en gebruikt , heeft ze een profiel aangemaakt op een forum, met mijn prive naam, leuk he.
En natuurlijk geen leuke berichtjes geschreven.
tuurlijk zo iemand wordt dan geband , maar het kwaad is al geschiedt.
Bv Hyves, je plukt zo een foto van iemand , kijk eens hoeveel mensen hier een blog bij houden met foto's , met kinderen en al, je kunt zo een foto zo plukken en een nieuwe hyve aanmaken.
zal maar met je kind gebeuren, je weet wat voor een types er op de wereld zijn.
zo een blog zou je ook wel meer privé moeten houden, maar er wordt werkelijk mee gestrooid !!
pas alsjeblieft op lieve mensen ,
justitieel kun je er namelijk nog niet zoveel mee, want alles is nog zo wazig in de wet wat betreft cyberstalking.
IP adresses is geen afdoende en bruikbaar bewijs (voor mij in mijn geval wel, o wat was dat duidelijk)
Ik had nog een paar persoonlijke emailtjes van haar en dat was hetzelfde IP adres van al die pesterijen.
overal!
1+1=2
recherche heeft haar alleen verhoord en op den donder gegeven, met de boodschap als er nog 1 klacht komt, dan hangt ze.
En dat was het.,
maar ik heb nu weer rust hoor en het lijkt me vreselijk om mee rond te lopen als je zoiets gedaan hebt.
Dat wil je toch niet
genoeg erover, wees allemaal gewoon echt voorzichtig met je heerlijke enthousiasme en weblogs .