Ideeen voor goedkope vliegtickets

CJ

Member
Hallo allemaal,

Ik (& baby) willen binnenkort vanuit Sydney voor circa 3 weken naar Nederland op vakantie. Iemand enig idee wat een retourtje SYD-AMS tegenwoordig kost? En welke website goed zijn om goedkope tickets te vinden?
 
Hi,

Toen wij vorige maand in OZ op vakantie waren leek t wel of een vakantie naar europa goedkoper is dan van EU naar OZ, dus zoek iig daar.
Als je googled op 'cheap (air)fares' vind je wel wat.

Even een tip: zorg voor een organisatie die aangesloten is bij een garantiefonds; het zijn moeilijke tijden voor vliegmaatschappijen, als je rechtstreeks bij hun boekt ben je niet gedekt als ze op de fles gaan.

Succes
 
[quote author=Ingriddh link=topic=9425.msg127918#msg127918 date=1226071837]
Wat dacht om eens rond te kijken op de zoekmachine "google"  :up: Succes

[/quote]

Bedankt voor dit zinvol  :? advies. Ik kan ook wel googlen hoor en dat heb ik ook gedaan voor ik dit bericht heb gepost. Maar ik zou graag willen weten waar andere mensen goedkope tickets hebben kunnen vinden. Daarvoor zitten we toch op dit forum... om adviezen en tips uit te wisselen!?!

Thanks uptoaustralia en rens. Ook andere tips hoor ik graag.
 
Een collega van mij zweert bij Expedia.com.au en soms ook webjet.com.au (Helaas geen eigen ervaringen, vanuit Nederland boekten we eigen lijk altijd direct bij de vliegmaatschappijen via de telefoon).
 
Wij hebben tickets geboekt bij Malaysian air 21 februari, enkeltje vanuit Sydney 1090 dollar inl. tax.
 
Hallo CJ,

Wij zijn (2 volw.) op 14 september j.l. voor 3½ week naar Nederland geweest.
Na veel zoekwerk bleek, dat boeken via een NL-site tóch het goedkoopste was.
Wij hebben geboekt bij Vliegtarieven.nl, een heel bekende site en naar nu bleek, toch een van de goedkoopste.

Succes,
Zilver
 
www.cheaptickets.nl
www.ebookers.nl
www.supersaver.nl
www.emirates.com

succes met zoeken! :smile:
 
ik heb al verschillende keren goedkoop geboekt via www.worldticketcenter.com
en kijk ook eens voor vluchten vanuit duitsland, scheelt soms ook een hoop
 
Bij de ANWB hebben ze verrassend genoeg ook nogal eens goedkope tickets, vanuit Dusseldorf scheelt het ook aardig wat.

succes
 
[quote author=mammavark link=topic=9425.msg127936#msg127936 date=1226129741]
Hier is ook een ander draadje over, dat redelijk bijgehouden wordt.
[/quote]

Hier is de link, hij wordt idd redelijk bijgehouden. Beetje zonde wanneer de info versnippert, toch?
 
[quote author=Dijnnas link=topic=9425.msg128060#msg128060 date=1226472955]
[quote author=mammavark link=topic=9425.msg127936#msg127936 date=1226129741]
Hier is ook een ander draadje over, dat redelijk bijgehouden wordt.
[/quote]

Hier is de link, hij wordt idd redelijk bijgehouden. Beetje zonde wanneer de info versnippert, toch?
[/quote]
Waar is de link??  :p

Bart
 
[quote author=Tekkel link=topic=9425.msg128065#msg128065 date=1226479126]
[quote author=Dijnnas link=topic=9425.msg128060#msg128060 date=1226472955]
[quote author=mammavark link=topic=9425.msg127936#msg127936 date=1226129741]
Hier is ook een ander draadje over, dat redelijk bijgehouden wordt.
[/quote]

Hier is de link, hij wordt idd redelijk bijgehouden. Beetje zonde wanneer de info versnippert, toch?
[/quote]
Waar is de link??  :p

Bart
[/quote]

Ben er niet helemaal bij  :grin: Dank voor de link Bart  :up:
 
[quote author=Syl link=topic=9425.msg128244#msg128244 date=1226954334]
Goede deals via Qantas (2 for 1 deal) at the moment, alleen moet je kunnen reizen tussen:

1 February to 31 March 2009  -  http://www.qantas.com.au/info/greatNewsSaleBrisbane
[/quote]

Ik denk dat het tot 31 MEI is, maar je moet wel snel boeken - voor middernacht deze woensdag.
Je betaalt voor de tweede persoon alleen belasting, bijv naar London met 2 personen ong AUD 3000. Overigens heeft de oorspronkelijke poster, CJ, hier niks aan realiseer ik me net, want die vliegt met baby!  :wink:

Sunburnt
 
Bedankt allemaal voor het advies en het meedenken  :up:

Die qantas deal was wel heel aantrekkelijk als je met 2 volwassenen gaat!

Ik heb vandaag geboekt bij flightcentre. In april van Sydney naar Amsterdam  en terug, ikzelf en baby, met KLM, voor AUD 2239.
 
Nog even een tip voor de koopjesjagers. let op dat je dan niet voor die goekope prijs een ticket hebt met meerdere overstappen want er is niets zo frustrerend dat je in London of Frankfurt aankomt en dan 6 uur moet wachten op je aansluiting naar Amsterdam
 
Ik heb zelf net tickets voor juni geboekt, AMS-SYD voor 850 euro p.p. (incl. tax).
 
Back
Top